Een vatkimberley_brons schreef:Hallo Matchbox,
wat gaan jullie precies organiseren?

We hebben een zaaltje gehuurd en nodigen familie en vrienden uit. Gewoon gezellig samenzijn, wat drinken en dansen.
Een vatkimberley_brons schreef:Hallo Matchbox,
wat gaan jullie precies organiseren?
Neen.kimberley_brons schreef:, als ik een retourticket koop, en ik kom niet opdagen op de dag van terugvlucht, kan ik dan aansprakelijk gesteld worden?
Tip: check de Ierse luchtvaartmaatschappij Aer Lingus. Daar is de enkele reis meestal goedkoper dan een retour, in tegenstelling tot de meeste andere luchtvaartmaatschappijen.kimberley_brons schreef:Ander vraagje: Hebben jullie een enkele of een retour reis gekocht destijds?
Mijn vader is een aantal jaar geleden geemigreerd naar Suriname en hij heeft een retourticket geboekt, maar is nooit op komen dagen op zijn terugvlucht, maar het scheelt gewoon de helft qua prijs!
Mijn aanstaande zegt dat ik dat ook moet doen, maar ik ben bang dat een douanier zegt van joh je hebt een terugvlucht, maar je mag niet terug vanwege je K1 visum op die datum ofzo..
Aer Lingus vliegt onder andere vanuit Amsterdam en Brussel, telkens met overstap in Dublin. Je koopt 1 ticket . Bestemmingen zijn Boston, New York, Chicago en Orlando. Van daaruit kan je dan bijvoorbeeld verder vliegen met JetBlue, dat is dan inderdaad wel een tweede ticket.kimberley_brons schreef:En Aer Lingus vliegt alleen vanuit Frankrijk? Dus dan moet ik 2 tickets kopen, is dat niet een hele rompslomp?
Bennogr schreef:Als je niet komt opdagen voor je retourvlucht, kun je mogelijk op een zwarte lijst van die luchtvaartmaatschappij komen. En dat kan later, als je een ander kaartje boekt, problemen opleveren.
kimberley_brons schreef:Ik ga in Tampa wonen, maar voorlopig wacht ik nog op de eerste goedkeuring (NOA2)