Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis laug85: Chicago-Las Vegas
Reis laug85: Chicago-Las Vegas
Wij zijn bezig met uitzoeken van een eventuele reis per camper. We willen beginnen in Chicago (nieuwe camper Road Bear wegbrengen) en eindigen in Los Angeles.
We zouden 22 nachten de camper hebben. Globaal gezien zouden van Chicago naar Denver, Clifton, Las Vegas, Yosemite NP, San Fransisco en van daaruit naar LA.
Is dit te doen qua afstand en in de tijd? Het zou mij de eerste keer USA en voor mijn vriend 2e keer zijn, wel voor ons beiden voor het eerst met een camper.
We zouden 22 nachten de camper hebben. Globaal gezien zouden van Chicago naar Denver, Clifton, Las Vegas, Yosemite NP, San Fransisco en van daaruit naar LA.
Is dit te doen qua afstand en in de tijd? Het zou mij de eerste keer USA en voor mijn vriend 2e keer zijn, wel voor ons beiden voor het eerst met een camper.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis laug85: Chicago-Las Vegas
Hallo, welkom op het forum! In welke tijd van het jaar zouden jullie gaan? Ik neem aan dat het vroeg in het seizoen is, dus je moet rekening houden met gesloten passen. Probeer eens een route per dag uit te schrijven, dan is het beter te beoordelen of het wel of niet realiseerbaar is. Als je het niet erg vindt om eens wat lange reisdagen te hebben zal het best lukken in 22 dagen, maar je zult wel keuzes moeten maken. Kijk maar eens naar andere routes hier, waarbij voor alleen het zuidwesten vaak al 3 weken wordt uitgetrokken.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3471 Weergaves
-
Laatste bericht door Souraia