Een aantal dagen geleden heb ik mijzelf voorgesteld bij de introductie topic (http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 17&t=43110) met al het een en ander over mij en mijn verloofde.
Ik zal vanaf nu hier bij deze topic verder gaan, aangezien het uiteindelijke plan emigreren is.

Het zal nu nog 2 weken duren voor ik op 9 augustus een afspraak heb voor een consultgesprek bij 'Visa Versa'.
Ben zeer benieuwd wat voor een aanvullingen ik zal krijgen op de informatie die wij zelf al hebben kunnen vinden over de aanvraag van eerst een I-129F formulier en vervolgens de aanvraag van een K1-visum.
De bedoeling is dat wij via 'Visa Versa' in contact gebracht zullen worden met een immigration attorney waar zij al jarenlang mee samenwerken.
Zoals ik in mijn introductie ook al heb verteld (zie link bovenaan) krijgen wij -ondanks dat velen zullen zeggen dat het niet nodig is- graag hulp bij de aanvraag van alles en het aankomende 'proces'.
Mijn verloofde heeft een erg drukke baan en ikzelf vind het eerlijk gezegd ook een fijner idee als je weet dat alles meteen goed geregeld wordt, zonder dat wij ons zorgen hoeven maken.
Ik heb nu al een aantal maanden op dit forum verhalen zitten lezen over leden die precies hetzelfde traject hebben doorlopen en tot zover vind ik het erg interessant om te lezen hoe alles bij hen is gegaan.
Uiteindelijk heb ik besloten zelf lid te worden en ik wil jullie vanaf nu ook graag op de hoogte houden van ons verhaal.
We weten inmiddels allemaal dat dit niet over één nacht ijs zal gaan, dus waarschijnlijk hou ik jullie de komende maanden up-to-date.
De eerste stap zal gezet worden over 2 weken en hopelijk kan onze 'zaak' snel in behandeling genomen worden door de immigration attorney via Visa Versa.

Als jullie vragen of opmerkingen hebben lees ik die graag! Ik zal iedere dag even online kijken en zodra er nieuws is laat ik het jullie weten.

Groetjes, Vanka