Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Paspoort + visa+ geld verloren

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
dimona
Amerika-expert

Re: Paspoort + visa+ geld verloren

Bericht door dimona »

hekkie schreef:Precies! TO heeft misschien nog geen gelegenheid gehad of geld om te internetten en dus te reageren en om dan iemand zomaar een viespeuk te noemen vind ik althans zeer onbeleefd maar voor anderen is dit blijkbaar heel normaal. Waarschijnlijk ben ik dan wel ouderwets of zo....

Ah, kom op joh, je moet er niet zo zwaar aan tillen. Dejavu noemde hem geen viespeuk, hij zei "ik vind hem nu al een viespeuk" en dat als reaktie op het bericht erboven. Als TS de veerkracht heeft om na 20 afwijzingen toch nog monter voor de 21ste keer een visum aan te vragen, dan moet hij zo'n grapje echt wel kunnen handelen.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

:clap:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Gezien de recente opening van dit bericht opteert het mod team ervoor om het topic open te laten en dusdanig TS de kans te geven om te reageren.
Hierbij willen wij met aandrang vragen dit topic vrij te houden van niet ter zake doende berichten.
Groetjes,
Carine
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Nu toch 4 dagen verder, dus TS is of op straat gezet en heeft geen internet, of is terug in NL....
Serieus,als je dit forum ziet als redmiddel, kan je echt wel binnen 4 dagen na start van je topic terugkomen, en even laten weten hoe het er nu mee is.
Ik zeg op slot, en mocht TS terugkomen kan er altijd een PB naar een mod voor heropening toch?
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Waarom op slot? Er zijn een miljoenmiljard open topics op dit forum waar al tijden niet in gereageerd is. Die allemaal ook maar sluiten?
Hij zakt vanzelf wel weg...
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

en nu staat die weer op nummer 1 :lol:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Coyote schreef:Tja, iedereen die hard roept dat TO nu zeker wegblijft moet één ding niet vergeten. De eerste posts, ook nadat TO nog voor de laatste keer online kwam, waren vriendelijk van aard. Zelfs al werd er getwijfeld aan het hele verhaal.

Als je dit forum als een laatste strohalm ziet voor hulp dan ga je niet op afstand toe zitten kijken wat er allemaal gezegd wordt maar doe je actief mee. En doe je dat niet dan zal men je verhaal (wat misschien best waar is of een kern van waarheid in zit) steeds sterker in twijfel gaan trekken.

Ik denk dat zelfs de meest cynische persoon hier op het forum nog bereid is zijn/haar bijdrage te leveren TO te helpen als er maar fatsoenlijk gereageerd wordt. En dat gebeurt hier niet en dus moeten we ons afvragen hoe oprecht deze 'roep om hulp' is.

Roland
Denk niet dat een forum een laatste strohalm is. Er zijn zo ontzettend veel mogelijkeden die je kan proberen. Fora zijn wel leuke manieren om geld los te peuteren van mensen. Daar zijn er al heel wat ingestonken.

Als dit echte een laatste strohalm was dan had ik gevraagd of er ook mensen in of nabij Houston woonden die hem een beetje wilde helpen. Gevraagd om een PB te sturen om hem een beetje wegwijs te maken in wat te doen. Zou ik geen enkel probleem mee hebben.

ook als je als nederlander een amerikaanse business partner hebt is het heel moeilijk zo niet onmogelijk om een visum te krijgen.
Stel dat dat toch waar is dan moet je wel aardig wat centjes meebrengen. Stel dat dit waar is, laat je dan je centjes zomaar afpakken door je businesspartner?
Je hebt verder niet de beschikking tot enig financieel middel?, terwijl je toch heel wat geld mee hebt moeten brengen?
Je hebt een appartement van $3500 die je van je enige rekening , een zakelijke kan betalen?

Neem aan dat ie ook een auto moet hebben. Houston is groot en uitgestrekt. Iemand met huur van $3500 gaat niet met de bus

Jongens hou toch op. Het druipt er gewoon vanaf
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Ik vind het opmerkelijk dat zo'n Dejavu ermee wegkomt om iemand een "viespeuk" te noemen. Totaal niet relevant deze opmerking (ook in andere draadjes probeer je "lollig" te zijn).
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

boeffie schreef:zo'n Dejavu
Bedankt schat.

Wil je een flesje azijn?

edit: Wel leuk dat je in dit topic reageert(natuurlijk een heel relevante post die je plaatst, daar heeft de TS echt heel veel aan. Of toch niet? Ja ik denk dat die er wel wat aan heeft want jij verwijt andere mensen altijd dat ze geen relevante posts plaatsen dus jij zal nooit een irrelevante post plaatsen). Iets met een balk, oog en splinter.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer