Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

gesnopen!!! ik wacht rustig alle details af. er is genoeg tijd.

ik heb nog wel een tip voor als de meeting idd op een dergelijke locatie en dus niet een american themed restaurant wordt gehouden.

misschien is het mogelijk deze amerikaanse caterer te gebruiken. http://www.amkit.com/about.htm. ik heb hem nooit zelf gebruikt, maar de website is erg aantrekkelijk en ik denk dat er best met hem te werken valt om iets toepasselijks te organiseren.

en ik zou best american themed paperware(plates, cups, napkins, decorations, etc) kunnen meenemen. let me know!!!
SEEING IS BELIEVING
doreennicole
Amerika-expert

ik ben ook op zoek naar wat meer informatie over de meeting itself. ook omdat ik er vorig jaar niet bij was, weet ik niet precies wat de bedoeling is.

hoe laat zal deze meeting plaatsvinden? is het een afternoon/evening ding met dinner? of is dat nog niet bepaald?

thx, doreen
SEEING IS BELIEVING
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

doreennicole schreef:ik ben ook op zoek naar wat meer informatie over de meeting itself. ook omdat ik er vorig jaar niet bij was, weet ik niet precies wat de bedoeling is.

hoe laat zal deze meeting plaatsvinden? is het een afternoon/evening ding met dinner? of is dat nog niet bepaald?

thx, doreen
Vorig jaar was het een middag/avond met 's avond een (binnen)BBQ
het jaar er voor was het alleen een avond met dinner.
De ervaring heeft geleerd dat een avond veel te kort is je komt er zelfs met een middag/avond meeting niet toe om met iedereen uitgebreid te spreken.
Ga dus maar uit van een middag/avond meeting, aanvang en eindtijd zal mede afhankelijk zijn van de lokatie maar meestal wordt met rond 24:00 uur toch wel verzocht het pand te verlaten :wink:
Rob
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Misschien moeten we er een heel weekend van maken :D
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Misschien een idee om dit topic te hernoemen naar Meeting Discussie en een aparte sticky te maken met daarin de tot nu toe gemaakte afspraken (voorlopige datum, wat de bedoeling is van de meeting etc). Nu moet je eerst tig pagina's doorbladeren om te achterhalen wat er nu al bekend is..

Just my 2 cents...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Mocht de meeting inderdaad plaatsvinden bij Albert en Monique (Nieuwenoord) dan zal er qua organisatie genoeg te doen zijn. Mochten jullie hulp nodig hebben laat het dan even weten. Ik ben altijd bereid om te helpen.

Hier in Zuid Limburg is een grote 'Afnorth Store'. Zelf kan ik niet op de basis (waar de winkel is) komen maar onze overburen zijn Canadezen en zij kunnen daar wel inkopen doen. Ze hebben al eens aangeboden iets voor ons mee te nemen maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van hun aanbod. Dat zou ik nu dus wel kunnen doen.

Carola
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Njit schreef:Misschien een idee om dit topic te hernoemen naar Meeting Discussie en een aparte sticky te maken met daarin de tot nu toe gemaakte afspraken (voorlopige datum, wat de bedoeling is van de meeting etc). Nu moet je eerst tig pagina's doorbladeren om te achterhalen wat er nu al bekend is..

Just my 2 cents...
Ik heb hier zelf ook al aan gedacht en zal het bespreken. Op dit moment is er nog niets definitief bekend trouwens, behalve dan de voorlopige datum van 25 november a.s.

Als er spijkers met koppen worden geslagen, lijkt mij het goede moment om iets af te splitsen. Jullie horen er nog van.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

FCRMteB schreef:Hier in Zuid Limburg is een grote 'Afnorth Store'. Zelf kan ik niet op de basis (waar de winkel is) komen maar onze overburen zijn Canadezen en zij kunnen daar wel inkopen doen. Ze hebben al eens aangeboden iets voor ons mee te nemen maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van hun aanbod. Dat zou ik nu dus wel kunnen doen.
Hoi Carola,

Bedankt voor je aanbod en wij zullen dit zeker meenemen als we om de tafel gaan om e.e.a. te bespreken. Dit wordt trouwens niet eerder dan dat Monique en Albert terug zijn vakantie, dus na 23 augustus.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Ook ik ben weer terug van mijn welverdiende vakantie in de States (en vanavond meteen kijken of we in de herfst nog even op en neer kunnen:lol: ) Leuk om te lezen dat er zoveel animo is voor de meeting.

Doreen: maak je maar geen zorgen over het vervoer; als eea wat concretere vormen krijgt; en locatie etc bekend zijn is er altijd wel wat ter regelen.
Esmée
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Ik heb alvast vrij genomen van mijn werk voor 25 november.
Ik kan evt. mensen meenemen vanuit de noordkop, of langs de route. In je eentje in de auto is ook zonde toch?
- Mike
Nonaj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Nonaj »

Mijn naam staat er wel tussen in dat andere topic, maar ik weet nog niet zeker of ik wel definitief kan :oops:

Geeft niet, we vragen begin september toch om een definitieve opgave.
Rob
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

hekkie schreef: Op dit moment is er nog niets definitief bekend trouwens, behalve dan de voorlopige datum van 25 november a.s.
Dus de voorlopige datum is definitief bekend? LOL - Klinkt een beetje dubbel ; ))
De datum staat nog niet vast dus ... Ik hoop een definitieve datum wel tijdig te weten, want het vereist voor ons meestal wel enige planning om 4 kinderen onder te brengen : ))

25 november
Rob
Sandy
doreennicole
Amerika-expert

EvdB schreef:
Doreen: maak je maar geen zorgen over het vervoer; als eea wat concretere vormen krijgt; en locatie etc bekend zijn is er altijd wel wat ter regelen.
Esmée
Thanks. Zal idd wel lukken.

En nogmaals, ik kom met een grote lege koffer om zoveel mogelijk dropjes, kaas, sauzijcenbroodjes, parfum (Naomi Campbell hier niet of moeilijk te krijgen), blikjes cassis en fernandes, surinaamse kruiden, rotivellen, etc etc mee te nemen, dus ik kan op de heenweg best wat meenemen. ik wil me tzt dan ook wel aanmelden als hulp bij de organisatie wat betreft spullen uit de VS.
SEEING IS BELIEVING
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Ook wij zijn weer terug van weggeweest. Dit jaar met vrienden naar Spanje waar wij besloten hebben om samen in 2008 zo'n 3 1/2 week met 2 campers door Amerika te trekken. Over een bepaald traject (Yellowstone - Seatlle) hebben wij nog veel vragen, dus wij zijn er de 25e zeker bij. Wordt zeker weer beregezellig.
Jan Gijs
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

doreennicole schreef: En nogmaals, ik kom met een grote lege koffer
je kan hem altijd vullen met BudLight, toetjes in de smaak lime pie van de Wall*Mart, sandwich van subways (hoewel die niet meer te eten zijn na zo'n trip), pak Starbucks. Als er dan nog ruimte over is in de koffer wil ik nog wel even verder denken :lol: :wink:
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Ja precies: HANDEL!!!! Neem een koffer vol met Amerikaanse spullen mee en ga het op de meeting verkopen... Gegarandeerd dat je alles kwijtraakt...

-$$$$$$$$$$$$$$- :D

Ik claim vast de model-vrachtwagens....
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

JGK schreef:...., dus wij zijn er de 25e zeker bij. Wordt zeker weer beregezellig.
Leuk Jan Gijs, maar er was ook al op jou gerekend hoor. Je stond als een van de eersten in het lijstje..... :wink:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

hekkie schreef:
JGK schreef:...., dus wij zijn er de 25e zeker bij. Wordt zeker weer beregezellig.
Leuk Jan Gijs, maar er was ook al op jou gerekend hoor. Je stond als een van de eersten in het lijstje..... :wink:

Groetjes Marjan
Kwam afgelopen zaterdag terug van vakantie en ben vandaag begonnen met het snel doorlezen van alle berichten; ik heb het lijstje over het hoofd gezien :oops:
Jan Gijs
doreennicole
Amerika-expert

Mack schreef:Ja precies: HANDEL!!!! Neem een koffer vol met Amerikaanse spullen mee en ga het op de meeting verkopen... Gegarandeerd dat je alles kwijtraakt...

-$$$$$$$$$$$$$$- :D

Ik claim vast de model-vrachtwagens....
hm. had ik nog niet aan gedacht. kan ik misschien mijn ticket terugverdienen? :D :D :D :D :D

maar serieus, tegen die tijd moet men maar wat bestellingen doorgeven, zeker omdat ik niet weet wat je nu wel of niet kan krijgen in NL.
SEEING IS BELIEVING
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hi Doreen,

Wij hebben hier gisteren ook al wat dingetjes meegenomen, puur als decoratiemateriaal. We geven wel vaker een feest in onze schuur met een Amerikaans thema, dus van pas komt het bij ons altijd. Wel zitten wij inderdaad met kofferruimte, dus jouw aanbod kon nog weleens héél goed van pas komen als het inderdaad bij ons gehouden gaat worden.

Daarbij komt dat jij in Breda zit en dat is voor ons niet zo ver om eventueel van te voren dingen al bij je te halen. Maak je inderdaad ook daarom maar niet druk om vervoer, komt zeker goed.

Eerst maar eens overleg houden met de feestcommissie volgende week zaterdag (ja, dan zijn we weer in Nederland, ik zit nu nog te tikken in het vroege Californische ochtendzonnetje).

Groetjes,
Monique
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer