Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
J1 Interview
-
- Amerika-newbie
J1 Interview
Eindelijk gelukt om een afspraak te maken voor mijn J1 Visum. Aangezien ik morgen op vakantie gaat en wanneer ik terug kom meteen die afspraak heb ben ik de lijst voor het Interview nu al aan het afwerken.
Ik kan alleen niet vinden hoeveel van die 'amerikaanse pasfotos' ik nodig heb. Ik heb er een setje laten maken maar daarvan heb ik er nu nog maar 1 over. Heb je er maar 1 nodig? Of meerdere hardcopy?
Alvast bedankt voor de info!
Ik kan alleen niet vinden hoeveel van die 'amerikaanse pasfotos' ik nodig heb. Ik heb er een setje laten maken maar daarvan heb ik er nu nog maar 1 over. Heb je er maar 1 nodig? Of meerdere hardcopy?
Alvast bedankt voor de info!
Re: J1 Interview
Je moet er 2 meenemen dacht ik. Maar het kan zijn dat je ze uiteindelijk niet nodig hebt als je een goede foto hebt geupload met je DS-160 formulier. Of de foto die je had geupload goedgekeurd is, weet je pas zeker als je daar bent, vandaar dat je altijd nog foto's moet meenemen. Succes met je interview!
Edit: Mochten ze toch meer foto's nodig hebben dan die ene die je hebt: er staat een pasfotohokje in de wachtruimte dus je kan ze altijd ter plekke bij maken.
Edit: Mochten ze toch meer foto's nodig hebben dan die ene die je hebt: er staat een pasfotohokje in de wachtruimte dus je kan ze altijd ter plekke bij maken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 5411 Weergaves
-
Laatste bericht door Nagini
-
- 9 Reacties