Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezocht: reisverlag West-USA !
- le-nnart
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Gezocht: reisverlag West-USA !
door het vele lezen ben ik ook veel reisverslagen tegengekomen.
Nu kan ik een bepaalde niet meer vinden, en die vond ik juist zo leuk !
Paar jonge gasten in SUV's, oa. filmpjes en uitgebreide foto albums op het blog !
Ze hadden ergens een camera op de auto gemonteerd, en het filmpje was veel tijdens het rijden, maar versneld afgespoeld.
Wie zijn blog is het ??
Nu kan ik een bepaalde niet meer vinden, en die vond ik juist zo leuk !
Paar jonge gasten in SUV's, oa. filmpjes en uitgebreide foto albums op het blog !
Ze hadden ergens een camera op de auto gemonteerd, en het filmpje was veel tijdens het rijden, maar versneld afgespoeld.
Wie zijn blog is het ??
2009: NYC
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Re: Gezocht: reisverlag West-USA !
ik ben nu niet direct meer "een jonge gast"
, maar voor de rest komt jouw post wel overeen met hetgeen wij in april gedaan hebben..zie onderstaande links.
Hopelijk ben je geholpen

Hopelijk ben je geholpen

- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb dat probleem ook altijd
Zit ik op het werk, tijdens de nachtdienst ofzo, fijn een reisverslag te lezen. Leuk, de tijd gaat om, mooie foto's, boeiende verhalen, etc... Moet ik naar huis & weet ik nadien niet meer welk reisverslag het nu ook alweer was!
Daarom, meteen in favorieten opslaan als hij je aanstaat

Zit ik op het werk, tijdens de nachtdienst ofzo, fijn een reisverslag te lezen. Leuk, de tijd gaat om, mooie foto's, boeiende verhalen, etc... Moet ik naar huis & weet ik nadien niet meer welk reisverslag het nu ook alweer was!

Reisblog: thisisfraa.be
- le-nnart
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
@ Kalaman, ondanks dat jouw filmpjes ook zeer leuk zijn om te zien, bedoel ik jou niet helaas hahah....
deze jongens hadden ook allerlei panorama's gemaakt van oa. de Grand Canyon.
2009: NYC
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Laat het hier even weten als je hem hebt, kunnen we ook mee lezenle-nnart schreef:@ Kalaman, ondanks dat jouw filmpjes ook zeer leuk zijn om te zien, bedoel ik jou niet helaas hahah....

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
ik ben dan ook geen "geen jonge gast" meer héle-nnart schreef:@ Kalaman, ondanks dat jouw filmpjes ook zeer leuk zijn om te zien, bedoel ik jou niet helaas hahah....

als je nog wat panoramafoto's van onze reis (helaas dit jaar geen GC) wil zien (je kan er ook met de muis in scrollen) : http://www.dermandar.com/user/kalaman0032/
White Pocket
Blue Canyon
Devils Garden
Canyon de Chelly
Coalmine Canyon
Cathedral Valley loop
Burr Trail+Notom Bullfrog Road
Smoky Mt Road - Kelly Grade
Toadstool Hoodoos
Wahweap Hoodoos
Death Valley
Valley of Fire
Bryce Canyon NP
Capitol Reef NP
Joshua Tree NP
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Leuke blog trouwens! Ben hem met plezier aan't bekijkenkalaman schreef:ik ben nu niet direct meer "een jonge gast", maar voor de rest komt jouw post wel overeen met hetgeen wij in april gedaan hebben..zie onderstaande links.
Hopelijk ben je geholpen

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
@fraa : mocht je geïnteresseerd zijn in wildlife : op onze blog van Alaska staat er heel wat : beren, moose, eagles, zeeleeuwen, zee-otters en vooral een walvis die net vóór onze boot, zijn 40-ton zware lijf uit het water katapulteert waarbij je de vissen die hij in zijn vaart meeneemt nog naast hem ziet vliegen...dat was écht impressionant 

- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja zo'n walvis heb ik afgelopen September meegemaakt, we hadden vanuit Gloucester zo'n whale watch tour gedaan & de walvis had even zin om een breach te doenkalaman schreef:@fraa : mocht je geïnteresseerd zijn in wildlife : op onze blog van Alaska staat er heel wat : beren, moose, eagles, zeeleeuwen, zee-otters en vooral een walvis die net vóór onze boot, zijn 40-ton zware lijf uit het water katapulteert waarbij je de vissen die hij in zijn vaart meeneemt nog naast hem ziet vliegen...dat was écht impressionant

Maar ik ga er zeker eens naar kijken zo meteen.
Trouwens, al die dirt roads... lijkt me leuk, maar ik ben maar alleen & goh, heb je geen schrik gehad om pech te hebben onderweg dan?

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik reis altijd samen met mijn zoon van (ondertussen) 16, maar eigenlijk is dat hetzelfde als "alleen", want zolang je niet echt met 2 auto's rijdt, wat maakt het uit of je alleen in de auto zit of met 6?Fraa schreef: Trouwens, al die dirt roads... lijkt me leuk, maar ik ben maar alleen & goh, heb je geen schrik gehad om pech te hebben onderweg dan?
Net omdat we maar met 1 auto rijden hebben we in april afgezien van de dirt road naar Little Finland. Jammer...
Het grootste probleem is altijd dat je op die plaatsen nergens gsm-ontvangst hebt en...er soms dagenlang niemand passeert.
Tot nog toe is de enige "pech" die we gehad hebben, nu afgelopen juli, een lekke band in Alaska. We hadden dan nog geluk dat we dit 's morgens bij het vertrek van aan het hotel vaststelden en vooral, dat we net in een "stad" (Tok) waren waar er zelfs een garage was

In Alaska hebben we ook een dirt road gereden (je zal het wel tegenkomen in de blog) die zó slecht werd dat we echt moesten terugdraaien (ook dit was een hele klus...). En hier ben je nóg verder weg van enige vorm van beschaving dan in het Zuid-Westen.
We reden bvb van Dawson City naar Whitehorse (+/- 530km) via de Klondike en Alaska Highway en zelfs hier kwamen we maximum 20 auto's tegen over gans de route... En als je hier een wiel vervangt loop je dan nog het risico dat er ineens zo'n schattig beertje naast jou staat...

- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja als je autopech hebt, dan heb je in principe niet zoveel aan een zoon of bv een vrouw op dat moment, de wagen zal dan niet eens wél werken door hun aanwezigheid
Nu, ik heb wel nog altijd mijn Spot Connect voor het geval ik in een levensgevaarlijke situatie (zonder gsm ontvangst) moest zitten, dat is dus wel aangenaam. Ik ga er eens over nadenken
schattig beertje

Nu, ik heb wel nog altijd mijn Spot Connect voor het geval ik in een levensgevaarlijke situatie (zonder gsm ontvangst) moest zitten, dat is dus wel aangenaam. Ik ga er eens over nadenken

schattig beertje

- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
PardonJa als je autopech hebt, dan heb je in principe niet zoveel aan een zoon of bv een vrouw op dat moment

- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
haha sorryKo-Mar schreef:PardonJa als je autopech hebt, dan heb je in principe niet zoveel aan een zoon of bv een vrouw op dat momentToevallig kan ik zelf en alleen banden verwisselen, en kleine reparaties doen aan een auto. En mijn zoon kon al snel hetzelfde en meer toen hij 16 was. En nu inmiddels nog veel meer. Niet alle vrouwen zijn blond daar waar het auto's betreft
![]()

Ik heb niet gezegd dat er geen vrouwen bestaan die het niet kunnen, maar in 95% van gevallen klopt mijn redenering wel

Trouwens, zoveel te beter als je het wel kan natuurlijk!
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Ko-Mar : ik denk dat we op een verkeerde golflengte zitten
: noch Fraa noch ikzelf hebben ook maar iets negatief gezegd over vrouwen of over een zoon van 16. Integendeel zelfs, ik kan mij geen betere reispartner inbeelden
. We bedoelen gewoon dat, op het moment dat je vastrijdt of echt mechanische pech hebt op een dirt road in the middle of nowhere, je niets hebt aan het aantal personen die in dezelfde wagen zitten, maar wél aan eventueel een tweede wagen die meerijdt en die hulp kan halen.

- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
: noch Fraa noch ikzelf hebben ook maar iets negatief gezegd over vrouwen of over een zoon van 16.
Dan had daar moeten staan "reisgenoten".Ja als je autopech hebt, dan heb je in principe niet zoveel aan een zoon of bv een vrouw op dat moment

Maar ik ben niet boos hoor

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op je werk een reisverslag lezen ?????Fraa schreef:Ik heb dat probleem ook altijd![]()
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja dat klinkt natuurlijk heel verkeerdjokaluma schreef:Op je werk een reisverslag lezen ?????

Laten we het zo stellen, ik doe een beetje van alles in't bedrijf waar ik werk. Van programmeren, tot in de controle kamer zitten, tot storingen oplossen, tot 's nachts uit mijn bed gebeld worden om de dag te redden, etc...
Als je dan nachtdienst hebt & je zit in de controle kamer 8u naar een scherm te staren zonder dat er iets gebeurt, dan kan't al eens gebeuren dat die PC met internet toegang er vrij aanlokkelijk uit ziet

PS: Deze topic wordt vreemder met de post

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien moet TS iets specifieker zijn, want ook ik heb wel wat onride filmpjes , maar met jonge gasten en SUV's ga ook ik het niet wezen (al voel ik me nog altijd 18)

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht