Hoi iedereen
In oktober ga ik een ruime week naar NY toe, en zou graag een dag de Niagara Falls wilen bezoeken
Nu is mijn vraag: kan iemand mij tips geven over het vervoer?
Ik wil het eigenlijk wel in één dag behappen, is vliegen toch de beste optie en met welke maatschappij dan, of toch met de trein?
Ik hoor graag van jullie
kan echt niemand mij vertellen op welk vliegveld ik zou moeten "aanvliegen"?
voorzover ik het nu begrijp zou dat Toronto Pearson moeten zijn, klopt dat?
is een wagen huren niet goedkoper dan vliegen? lijkt me ter plaatse ook handiger
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
Goldengirl schreef:In oktober ga ik een ruime week naar NY toe, en zou graag een dag de Niagara Falls wilen bezoeken
Nu is mijn vraag: kan iemand mij tips geven over het vervoer?
Ik wil het eigenlijk wel in één dag behappen, is vliegen toch de beste optie en met welke maatschappij dan, of toch met de trein?
Ik hoor graag van jullie
Om op één dag op en neer van New York City naar Niagara Falls te gaan, lijkt me iets te veel van het goede. Met de auto is het zo'n kleine 700 km enkele reis, dus reken zelf maar uit.
Vliegen van NY naar Toronto en weer terug gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten. Bovendien moet je in Toronto dan ook nog weer vervoer regelen. Qua rijtijd is dat naar de Falls ook nog zo'n twee uurtjes enkele reis. De kosten hebben we het dan nog niet eens over. Buffalo is ook een optie om naar toe te vliegen. Kun je niet iets combineren met een stopover o.i.d.?
Wat wel te doen is (zo hebben wij het tenminste gedaan) om er twee dagen over te doen. Wij zijn de ene dag heen gereden, waren daar om een uur of drie 's middags. Voldoende tijd om e.e.a. te bekijken en we hebben in Niagara Falls zelf overnacht. De andere dag zijn we toen naar Boston gereden, wat ongeveer dezelfde afstand is.
Vind je het niet een beetje zonde van de tijd?? Ik ben er pas ook geweest en ze (de Niagara watervallen) zijn echt super om te zien (als je gaat zeker de Maid of the Mist boottocht doen ), maar volgens mij kan je je "best" een weekje in New York vermaken! Tenzij je er al eens eerder bent geweest. Dan zeg ik niks.........
het is dus wat mijn gevoel ook aangaf net ff teveel voor 1 dag
het is mijn eerste keer NY en voor mijn partner de 3e x
dus ik denk dat ik mij wel voor dat ene weekje in NY vermaak, dacht alleen een dagje natuur lijkt me wel lekker
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.