Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grand Canyon West Rim of South Rim?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Grand Canyon West Rim of South Rim?
In september zijn wij voor een week in Las Vegas en willen dan ook een excursie naar Grand Canyon maken. Moet het de West Rim of de South Rim worden en hebben jullie ervaring met een bepaalde organisatie?
2009 (sept/okt) New York, San Francisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Bryce, Grand Canyon, Los Angeles
2011 (sept/okt) New York, New Orleans, Memphis, Nashville, Atlanta
2012 (aug/sept) Las Vegas
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Grand Canyon West Rim of South Rim?
Wat mij betreft South Rim. Die vond ik toch een stuk mooier vwb de viewpoints
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Nog een voor South, echt een stuk mooier!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat bedoel je, met een bus? De South Rim is erg ver om in 1 dag vanuit Las Vegas te doen. Als je daar naar toe wilt zou ik een auto huren en er een nacht blijven.
Marianne
Marianne
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
als het de eerste keer is dat jullie naar de GC gaan, dan zou ik zeker voor de South Rim kiezen. Die is veel makkelijker toegankelijk en heeft veel meer uitzichtpunten.
Ik sluit mij aan bij Marianne wat het vervoer betreft. Eventueel overnachten in Grand Canyon Village en er nog de schitterende IMAX-film meepikken
Ik sluit mij aan bij Marianne wat het vervoer betreft. Eventueel overnachten in Grand Canyon Village en er nog de schitterende IMAX-film meepikken

-
- Amerika-ontdekker
Hartelijk dank voor jullie reacties. Het is voor mij niet de eerste keer dat ik de Grand Canyon (South Rim) zal zien. Voor mijn dochter echter wel. Wij zijn inderdaad van plan een busexcursie te boeken. Ik ben mij er van bewust dat iets dergelijks 11 tot 15 uur in beslag zal nemen maar aangezien ik er erg tegenop zie om in een automaat te moeten rijden is dat de enige oplossing. Lekker onderuit zitten en dom om ons heen kijken dus 

2009 (sept/okt) New York, San Francisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Bryce, Grand Canyon, Los Angeles
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Waarom er tegenopzien om in een automaat te rijden? Niets makkelijk dan dat namelijk. Allen voor een stoplicht op je rem blijven staan. Als je een automaat gewend bent en ineens in een schakelauto moet gaan rijden dan kan ik het misschien wel snappen dat je t niet zou doen, maar andersom is dat peanuts.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
dat begrijp ik eigenlijk ook niet goed
. Het omgekeerde (automaat gewoon en nu ineens met een schakelbak moeten rijden) is wél te begrijpen.
Je moet maar 1 zaak onthouden zodra je in een automaat stapt : "I don't have a left foot."

Je moet maar 1 zaak onthouden zodra je in een automaat stapt : "I don't have a left foot."

-
- Amerika-ontdekker
Tja en dat laatste vergeet ik nog weleens en sta dan dus bovenop mijn rem! Superstom I know!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik begrijp day heel goed Caroline60. Ik rijd ook niet graag met een automaat. Bijna niemand begrijpt dat, maar het is zo 

Groetjes,
Carine
Carine
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht