Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Broadway tickets

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
kim-c
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Broadway tickets

Bericht door kim-c »

Hallo,
Ik ga in oktober naar New York en wil graag naar de musical Phantom of the Opera! Nu heb ik een aantal sites gevonden waarop ze tickets veel goedkoper aanbieden en waarbij je voor een goedkopere prijs, betere plaatsen krijgt. Voor 1 vaste prijs krijg je de beste plaats die op dat moment beschikbaar is. Dit leek mij een beetje te mooi om waar te zijn, dus ging ik op internet zoeken naar reviews. Ik kal alleen maar positieve dingen vinden en twijfel nu heel erg of ik wel bij de sites kan bestellen..
Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring heeft met het bestellen van Broadway tickets op de volgende sites:
- newyork60.com
- viator.com
Alvast bedankt voor jullie antwoord! :thumbup:
MarcelS
Amerika-ontdekker

Re: Broadway tickets

Bericht door MarcelS »

Ik kijk vrolijk met je mee. Ben ik ook wel benieuwd naar.
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Heb in het verleden heel wat uitstapjes, excursies, helicoptervluchten en zelfs een vlucht met een watervliegtuig via Viator geboekt.
Nooit een probleem gehad, alles was altijd goed geregeld.

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mstet89
Amerika-ontdekker

Bericht door mstet89 »

Een beetje een late reactie maar het is nog geen oktober :)

Ik raad je aan om de dag van de show naar de TKTS booth the gaan op Times Square. Niet te missen onder de rode trap.
http://www.tkts.com ze bieden hier de dag van de voorstelling kaartjes aan met flinke kortingen, wees wel een uur voor het openen van de booth om zeker te zijn van een kaartje omdat de rij nog wel eens lang kan zijn.
kim-c
Amerika-newbie

Bericht door kim-c »

Bedankt voor de reacties! Uiteindelijk heb ik mijn tickets toch bij broadwaybox.com besteld! Vind het sonde van mijn tijd om bij een TKTS kiosk ye gaan staan wachten.. ;)
iBenshi
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door iBenshi »

Wij zijn onlangs ook naar de TKTS booth gegaan maar dan bij South Street Seaport. Gewoon in de loop van de ochtend en daar was de rij niet zo lang. Mooie kaarten voor Marry Poppins gekocht. Was super!
Stiek
Amerikafan

Bericht door Stiek »

Gisteren the Phantom gezien, super musical. Zaten op rij B, 4e vanaf het podium te beginnen. Het was wel koud in de zaal (tocht?)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer