Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tomtom navigatie in USA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mikey
Amerika-ontdekker

Bericht door mikey »

ik voor onze trip in September een pda met de laatste tomtom en de kaarten kunnen lenen, dit scheelt ons dus mooi wat centen :)

Vraagje, de pda sluiten we aan op de sigaretenaansteker van onze huurauto, dit zal toch wel gewoon passen neem ik aan, geen rare andere aansluitingen dan die in nederland toch???
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

mikey schreef:Vraagje, de pda sluiten we aan op de sigaretenaansteker van onze huurauto, dit zal toch wel gewoon passen neem ik aan, geen rare andere aansluitingen dan die in nederland toch???
Mikey,

je kunt je PDA zonder problemen aansluiten op de sigarettenaansteker in je huurauto. Vaak heb je zelfs meerdere aansluitingen in de Amerikaanse auto's.

Roland (die zelf inmiddels al 3x zijn PDA in Amerika gebruikt heeft).
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

In onze auto zaten drie aansluitingen, is heel handig bijvoorbeeld want de accu-oplader voor een filmcamera kan er ook op worden aangesloten.

Wel even op letten als je de auto ophaalt, in de auto die we in eerste instantie hadden waren namelijk geen aanstekers te vinden en dan heb je wel een probleempje...
HannyUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door HannyUSA »

In de camper die wij gehuurd hebben, hebben we ook Tom de route laten vertellen. Het was voor mij als bijrijder veel relaxter want Tom heeft het super gedaan, ik ben heel blij dat we hem bij ons hadden, want de knooppunten zijn hier enorm groot en Tom liet ons precies zien welke weg we moesten hebben.
Hulde aan Tom!
mikey
Amerika-ontdekker

Bericht door mikey »

kijk! meerdere aansluitingen dat is pas goeie info, tnx!!!

Even een omvormer bestellen zodat we ook wat dingetjes kunnen opladen de auto. 12V -> 230V
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer