Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Willy zegt: Ik wil me even voorstellen

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
willy
Amerika-newbie

Willy zegt: Ik wil me even voorstellen

Bericht door willy »

Hallo, ik ben Willy 58 jaar en getrouwd met Cees.

Ik ben in Californie, Las Vegas, Maryland, Virginia en North Carolina geweest en vind Amerika een heerlijk land.

Tot vandaag wist ik niet dat er zo'n uitgebreide site over Amerika bestond en ik heb dan ook nog heel wat te lezen en te bekijken.

Ik heb een coin staten quarters book en heb al contact gehad met iemand die mij aan ontbrekende muntjes kan helpen.

Hartelijke groeten Willy
:D[/img]
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

:welcome: op het forum Willy. Veel plezier hier.

Groetjes van Marloes
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Willy zegt: Ik wil me even voorstellen

Bericht door hekkie »

willy schreef:Hallo, ik ben Willy 58 jaar en getrouwd met Cees.

Ik ben in Californie, Las Vegas, Maryland, Virginia en North Carolina geweest en vind Amerika een heerlijk land.

Tot vandaag wist ik niet dat er zo'n uitgebreide site over Amerika bestond en ik heb dan ook nog heel wat te lezen en te bekijken.

Ik heb een coin staten quarters book en heb al contact gehad met iemand die mij aan ontbrekende muntjes kan helpen.

Hartelijke groeten Willy
:D[/img]
Hoi Willy,

Nogmaals :welcome: op dit forum en erg leuk dat je je nu ook voorstelt. Ik wens je veel leesplezier op dit forum enneh.... de muntjes komen er aan..... :wink:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
totonka
Amerika-ontdekker
Contacteer:

welkom

Bericht door totonka »

:lol: :rockon: Welkom dit is een heerlijk forum zit iederedag te genieten hoop dat jij er ook plezier aan beleefd.
Groetjes Ria :D
Wij mijn man en dochter zijn al veschillende keren in de usa geweest en het blijf trekken we zijn aan het sparen om over 3jaar voor zeker 5 weken te gaan.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer