Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bryan: Even voorstellen.....

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Bryan
Amerika-newbie

Bryan: Even voorstellen.....

Bericht door Bryan »

Hoi, ik ben Bryan! Ik woon sinds 4 weken in Ann Arbor in Michigan. Het bevalt mij best wel hier! Eigenlijk ben ik per toeval op deze site terecht gekomen. Ik vind het een super mogelijkheid om andere nederlanders in Michigan tegen te komen.

Groetjes,
Bryan :D :D
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Welkom hier, Bryan! Ik neem aan, dat je iets met de University of Michigan te maken hebt? Wij zullen toevallig morgen door Ann Arbor rijden op weg naar Muskegon, maar dat is slechts voor familiebezoek, we wonen niet in Michigan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bryan
Amerika-newbie

Bericht door Bryan »

Nee, ik heb niets met de universiteit te doen. Ik werk hier voor een oostenrijks bedrijf wat zich bezig houdt met het ontwikkelen van verbrandingsmotoren. Ik vind het heel leuk werk. Het werken in de VS bevalt mij veel beter als het werken in Oostenrijk waar ik de afgelopen 7 jaar heb gewoond!

Veel plezier morgen!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer