Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

2012 Dollar Rent a Car Upgrade Coupon

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
RienduPre
Amerika-ontdekker

Re: 2012 Dollar Rent a Car Upgrade Coupon

Bericht door RienduPre »

Mij is het vandaag niet gelukt om de Dollar voucher te verzilveren. De meneer aan de bali vond een SUV geen vehicle. Onzin natuurlijk, maar verder netjes en snel geholpen.
Kreeg een Jeep Liberty mee en was vanaf het moment dat ik binnen stapte met 5 minuten alweer weg met de auto. De locatie was O farrelstreet in San Francisco, waar meerdere verhuurders bij elkaar zitten.

Gr,
Rien
Afbeelding
Arjan101
Amerikafan

Bericht door Arjan101 »

Zo makkelijk laat je je toch niet afschepen, de,bon is duidelijk zat dus ik zal hier geen genoegen meenemen..
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Mooi die stoere taal van Arjan. Even de kleine lettertjes op die voucher lezen en je weet waar je aan toe bent. Veel stampij maken, lekker begin van je vakantie!

Maar zojuist mijn huurauto opgehaald bij Dollar-LAX. De voucher werd geaccepteerd en mij werd een hogere klasse toebedeeld. Eenmaal in de garage aangekomen bleek er op dat immense terrein geen klasse "compact" meer voorradig te zijn. In het betreffende vak waren een aantal Minivans neergezet. Er stonden Kia's en Dodge Town & Country's. Heerlijke auto die Dodge!! :mrgreen: (foto volgt nog wel in het juiste topic)

Die baliemedewerker zag mijn Dollar-Epresscard zitten en vroeg nog even wat ik in de rij (3 personen ?) deed. Volgende keer direct naar de Expressbalie. Ook met niet aan de card gekoppelde contracten van Eautohuur!! Met card is het voor hun veel makkelijker/sneller in hun systeem. Helemaal als dat al eens eerder is gebeurt !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Phillostar
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Phillostar »

Volop vakantie voorpret! customized voucher met de upgrade coupon :D

Afbeelding
Example-Rentalcars- Rental Voucher 2012-Upgrade coupon complete by Phillostar Gone Ballistic, on Flickr
(grote versie http://farm9.staticflickr.com/8004/7339 ... f6d1_k.jpg )

Nog een paar dagen voordat ik afreis naar de US en als eerste eens kijken of de upgrade coupon gehonoreerd gaat worden door Dollar SFO (ander moet ik zelf weer het heft in handen nemen :wink: ).
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ook bij Dollar op Hawaii (Waikiki) werd de coupon netjes geaccepteerd. Men keek even vreemd en ze moesten even bellen, maar toch akkoord.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Op JFK werd de bon niet aanvaard :( Ze lachten er eens mee en dat was het... Gezien het feit dat ik al 3h in de rij voor immigratie gestaan had, had ik weinig zin om er woorden aan vuil te maken. Uiteindelijk Nissan Altima meegekregen en die anderhalve dag later gaan inwisselen voor een Taurus.

Better luck next time? :D
NoraL
Amerika-ontdekker

Bericht door NoraL »

Heb net van eautohuur de voucher ontvangen en wij zitten ook bij Dollar- dus ik ga deze zomer zeker in Las Vegas proberen om hem te verzilveren.
Zou het kunnen helpen als je al laat weten aan het verhuurbureau dat ik zo'n coupon heb of is dat niet de moeite?
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Bij mij was het zo van "o u heeft een coupon? Ik ken het niet maar er staat Dollar op dus zal het wel goed zijn...". Nee ze zijn er niet echt bekend mee ;)
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

Deze voucher geldt niet voor een mid size suv of groter,het is alleen voor normale auto's,heb het zelf geprobeerd op 27 mei in Las Vegas,verder prima geholpen door Dollar,geen verkoop praatjes en een ruime keuze uit auto's waar ik een uit kon kiezen.
Sammo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Sammo »

laguna62 schreef:Deze voucher geldt niet voor een mid size suv of groter,het is alleen voor normale auto's,heb het zelf geprobeerd op 27 mei in Las Vegas,verder prima geholpen door Dollar,geen verkoop praatjes en een ruime keuze uit auto's waar ik een uit kon kiezen.
Op de coupon staat anders gewoon 'mid-size vehicle'. Een vehicle is een voertuig en kan dus net zo goed mid-size SUV zijn toch?

Goed dat ik dit topic nog tegenkwam, gaan wij ook eens proberen op LAX eind van de maand (mid-size SUV gehuurd). Samen met ons express membership en een upgrade coupon moet het toch mogelijk zijn om snel met een leuke bak weg te rijden! :mrgreen:
JeKa
Amerika-ontdekker

Bericht door JeKa »

Ben ik de enige die de link niet kan openen? :cry:

Edit: Blokkade van mijn werk. Op mijn tel lukt het wel. Gaan we proberen over 2 week met onze suv! :thumbup:
knop
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door knop »

Helaas, op Las Vegas airport geen ik geen upgrade mee. Ik had een mid-size SUV gereserveerd. Volgens de man achter de balie geldt de coupon niet voor SUV'S maar voor reguliere personenauto's.

Groeten vanuit Moab
Groet,
Frans
Sammo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Sammo »

Tijdens onze vakantie geprobeerd om met de Upgrade Coupon een upgrade te krijgen van onze Midsize SUV. Ik denk dat de meneer bij Dollar LAX mij erg vervelend vond want ik was al naar de express balie gegaan (met onze reservering via een broker), sloeg vervolgens alle extra verzekeringen af, stelde vragen over de extra tank benzine en begon toen ook nog een discussie over een upgrade coupon. Meneer bleef volhouden dat het ging om een upgrade coupon voor een car, dus dan zou ik alleen een fullsize car mee kunnen krijgen en dat was slechter dan de midsize SUV die ik al gehuurd had. Heb flink met hem gediscussieerd over het feit dat er toch echt "vehicle" stond en niet "car". Toen raakte meneer helemaal gefrustreerd en kreeg ik naar mijn hoofd dat ik moest ophouden want ik had al een auto tegen een spotprijs en stond ook al bij de verkeerde balie. Daarop heb ik de bon teruggevraagd en ben ik omgedraaid en naar de garage gelopen met de melding dat ik geen zin had in verdere discussies. :twisted:

Ik had de intentie het in de garage nogmaals te proberen, maar daar stonden weinig interessante SUV's, dus uiteindelijk toch weggegaan met een midsize SUV Chevrolet Captiva sportuitvoering (4x4 en allerlei leuke functies als digitale radio, achteruitrijdcamera, etc.) waarmee we een prima vakantie gehad hebben (alleen jammer dat het abonnement van de digitale radio na 2 weken stopte :lol: ).

Dus, als je een auto huurt bij Dollar LAX, gewoon zorgen dat je die chagrijnige man bij de express balie vermijd en blijven proberen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer