Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tablet of Smartphone

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tablet of Smartphone

Bericht door ned in MO »

DejaVu schreef:Of je koopt de google tablet in de USA. Veeeel goedkoper en een tussenmaat en de prestaties zijn even goed. 199 dollar

Afbeelding

Ik heb hem gekocht. Echt een heel fijn ding en handig. Moet alleen noeg een beschermhoes kopen. Ik heb hem liever dan de I pad. (vrouw heeft een ipad3)
Florida
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Florida »

Wat zijn dan de voordelen ten opzichte van de Ipad3?
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Hier een vergelijking.

Het prijsverschil wordt daar buiten beschouwing gelaten.

Persoonlijk vind ik het interne geheugen wel erg klein. Staat tegenover dat je usb sticks kunt aansluiten.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Florida
Amerikafan

Bericht door Florida »

Dank Matrox. Ik ben echter niet overtuigd... Heb zelf sinds kort de iPad3 en ben er erg blij mee. Hoewel ik het wel jammer vond dat de ipad geen usb aansluiting heeft, ben ik er inmiddels aan gewend. Ge bruik van clouding, zelf gebruik ik Dropbox i.p.v. icloud, heeft ook z'n voordelen, maar je moet even wennen aan de andere manier van werken/archiveren.
Maar een groot voordeel van de ipad vind ik wel het grote (retina)scherm. Maar uiteraard zullen de voorkeuren per persoon verschillen...
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Ik heb voor de ipad zo'n 5 in 1 aansluiting oa voor de foto's te uploaden,daarop is ook een usb aansluiting. Wel nog nietgebruikt.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Florida
Amerikafan

Bericht door Florida »

Voor zover ik weet is de usb aansluiting voor ipad niet te gebruiken voor andere typen bestanden, m.a.w. de usb kan niet gebruikt worden als massaopslag. Dat vond ik wel jammer...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer