Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

, ik zit nu nog te tikken in het vroege Californische ochtendzonnetje).
Geniet nog maar lekker. :lol:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

totonka schreef:Hierbij wil ik ons graag aanmelden voor de meeting 25nov we komen met zijn tweeen of misschien ook onze dochter erbij wij zijn al een paar jaar niet meer geweest maar willen toch graag alles zien en horen over het land waar wij ons hart aan verpand hebben groetjes Ria totonka
Ria, mag ik vragen hoe oud jouw dochter is? Zijn er overigens meer mensen die erover denken kinderen mee te nemen? Ik geloof niet dat er tijdens de vorige meeting kinderen mee waren, tenmiste wat ik zo op de foto's heb gezien ...
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:Ria, mag ik vragen hoe oud jouw dochter is? Zijn er overigens meer mensen die erover denken kinderen mee te nemen? Ik geloof niet dat er tijdens de vorige meeting kinderen mee waren, tenmiste wat ik zo op de foto's heb gezien ...
Sandy,

lees deze post maar eens door. :wink:

Vorig jaar had inderdaad niemand zijn of haar (jonge) kinderen meegenomen. Begrijp ik hieruit dat jij ze graag mee wilt nemen?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Coyote schreef: Sandy,
lees deze post maar eens door. :wink:
OH LOL :oops:
Ik denk dat het leeftijdsverschil misschien net wat te groot is ;)

Wat betreft de kinderen .. Nee ik dacht dat ik misschien de oudste kon meenemen, terwijl de rest uit logeren gaat : ))
De oudste is gek van paarden, misschien wel leuk als het bij Monique wordt gehouden ..
Al weet ik natuurlijk niet of ze te bezichtigen zijn ..
Sandy
redscorpionsting
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door redscorpionsting »

Ik zal ook mijn best doen om aanwezig te zijn :D zal dan mijn vertek datum 25 November zeker verplaatsen naar Dec ,Het lijkt mij reuzen gezellig om jullie te onmoeten yihaaaaa ,
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Misschien is het niet duidelijk genoeg, maar we willen nogmaals benadrukken dat de meeting op (waarschijnlijk) 25 november a.s. niet alleen bedoeld is voor de Nederlandse forumleden. Ook de Belgen zijn meer dan welkom. Dat is een van de redenen dat de meeting ook in de zuidelijke helft van Nederland wordt gehouden.

Tot nu toe heeft alleen Bjorn uit België zich aangemeld, maar we zouden het heel erg leuk vinden om met nog meer van onze Belgische forumvrienden kennis te maken.

Ditzelfde geldt uiteraard ook voor onze Nederamerikanen. We zijn zeer verheugd dat Doreen (uit Seattle) er ook bij zal zijn, maar mochten er nog meer in Amerika wonende forumleden omstreeks deze periode in Nederland zijn, ontmoeten we hen ook graag.

Namens het organisatieteam

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ja Elke & San ... waarom hebben jullie je nog niet aangemeld ;)

Ook Chranimei (Anita), Orlandotina (Tina), Becs (Rebecca), Aida ...
lk ken jullie nu zo'n beetje via alle blogs en Aida vorig jaar ontmoet in het vliegtuig ..
Lijkt me leuk om jullie op de meeting beter te leren kennen ..

En uiteraard alle anderen die op het forum posten ook (NL, BE & VS)

Sandy
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ik zit al heel lang te twijfelen Sandy. Ik ben niet zo'n groepsmens en knoop niet makkelijk gesprekken aan.
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Ik zit al heel lang te twijfelen Sandy. Ik ben niet zo'n groepsmens en knoop niet makkelijk gesprekken aan.
Ik begrijp precies hoe je je voelt, Aida, ook ik ben zeker geen groepsmens. Het voelt best wel onwennig om straks ergens heen te gaan waar ik niemand persoonlijk ken. Maar aan de andere kant... ik vind de sfeer op het forum hier hartstikke fijn, ik zo 'ken' ik toch al heel wat mensen die op de meeting zullen komen. En natuurlijk hebben we allemaal dezelfde passie, dat is al een heel goed begin voor het aanknopen van een gesprek.
Dus ondanks mijn twijfels heb ik me toch opgegeven.

Groetjes,
Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Aïda schreef:Ik zit al heel lang te twijfelen Sandy. Ik ben niet zo'n groepsmens en knoop niet makkelijk gesprekken aan.
Dat begrijp ik heel goed Aida, dat was voor mij de voornaamste reden waarom ik vorig jaar niet ben geweest. Stefan wilde wel gaan, hij is wat makkelijker wat dat betreft. Ik praat ook wat makkelijker op een forum .. Maar ik dacht de groep is nu lekker groot, kan ik onopvallend ergens schuilen in een hoekje ;)

Overigens vond ik jou en je vriend (man) heel toegankelijk toen ik jullie vorig jaar ontmoette ... Maar dat was natuurlijk niet in groepsverband : ))
Nou je hebt nog even om te beslissen ... en anders volgen er vast nog andere jaren .. maar het lijkt me serieus leuk om jou en de rest te ontmoeten daar - Ik ben ook heel benieuwd naar alle vakantie foto's en verhalen, adviezen enz.
Sandy
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Sandy schreef: .. Maar ik dacht de groep is nu lekker groot, kan ik onopvallend ergens schuilen in een hoekje ;)
Dat had jij gedacht......... :lol: :lol: :lol:

Ik weet al van een aantal mensen die jou graag willen ontmoeten en een praatje met je willen maken. :wink:

Maar zonder flauwekul, ik snap jullie bedenkingen heel goed. Als er eentje GEEN groepsmens is, dan ben ik dat wel. Ben ook niet zo'n prater in gezelschap, zeker niet bij vreemden. Laat mij maar lekker op de achtergrond.

Twee jaar geleden ben ik overgehaald om toch mee te gaan en alle bedenkingen die ik had heb ik overboord moeten gooien. Het bleek een buitengewoon gemoedelijke bijeenkomst te zijn met alleraardigste (vreemde en uiteenlopende) mensen, maar allen met dezelfde passie en interesse nl. Amerika. En dat schept toch een band op de een of andere manier. Het praten ging mij zelfs gemakkelijk af omdat je wel iets van dit onderwerp afweet en iedereen ook geinteresserd is. Het voelde allemaal heel vertrouwd en dat maakte het niet alleen een stuk makkelijker maar ook heel leuk. Ik had dit echt nooit verwacht.

Inmiddels zijn we een aantal meetingen verder en ben ik inmiddels op het punt aangekomen waarop ik mij zonder terughoudendheid kan verheugen op de komende AA-meeting. Ik ben er van overtuigd dat jullie dit ook zo zullen ervaren.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hier nog iemand die zich niet happy voelt in een groep, een beetje verlegen is, en het niet gemakkelijk vind een praatje aan te knopen in een dergelijke omgeving.

Vorig jaar heb ik de AllesAmerika meeting ervaren als een heel gezellige bijeenkomt, waar de sfeer overeenkomt met de sfeer op het forum, en doordat je elkaar al een beetje "kent" en ook een gezamelijke interesse deelt, maakt het een gesprek toch gemakkelijker! Ik ben dit jaar dus zeker weer van de partij!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Hahaha, leuk te lezen dat ik niet de enige ben met die 'afwijking'. Ik begon er tegen mijn man over en ondanks dat hij hetzelfde heeft leek het hem toch wel leuk. Voor wanneer moet er definitief opgegeven worden? Ben nl. in oktober op vakantie.
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Ik zie dat ik niet de enige ben die gemengde gevoelens heeft over het bezoeken van de bijeenkomst. Op de vraag of ik ook op de bijeenkomst zou komen heb ik het volgende terug geschreven.

“Even een antwoord op jouw vraag over de bijeenkomst. Zoals je uit mijn schrijverij wel kunt opmaken reageer ik nogal gevoelsmatig. Bij mij is het al gauw “ three’s a growd”. Binnen een groep vol met mensen die allemaal denken Columbus te zijn voel ik mij dan ook wat verloren en niet op mijn gemak. “

Of ik alsnog kom weet ik nog steeds niet. Ik schijn de enige van het mannelijk geslacht te zijn met dergelijke gevoelens.
Harm
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

hdeweert schreef:
Of ik alsnog kom weet ik nog steeds niet. Ik schijn de enige van het mannelijk geslacht te zijn met dergelijke gevoelens.
Harm
Of de enige man die het toe durft te geven. Mijn eigen man heeft deze gevoelens ook, maar prikt hier niet.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

hdeweert schreef:“Even een antwoord op jouw vraag over de bijeenkomst. Zoals je uit mijn schrijverij wel kunt opmaken reageer ik nogal gevoelsmatig. Bij mij is het al gauw “ three’s a growd”. Binnen een groep vol met mensen die allemaal denken Columbus te zijn voel ik mij dan ook wat verloren en niet op mijn gemak. “
Harm,

om jou en de anderen, die twijfelen omdat ze zich in een (grote) groep niet zo hun gemak voelen, over de streep te trekken. Ook ik heb dat! :)

Een jaar of vier geleden heb ik een eerste Amerika-bijeenkomst meegemaakt. Ik kende echt helemaal niemand. Toch ben ik gegaan omdat een bijeenkomst over Amerika mij enorm aansprak. Het is mij reuze meegevallen, zozeer zelfs dat ik nu elk jaar uitkijk naar zo'n meeting. Ik ben ook niet iemand die op de voorgrond treedt maar omdat we allemaal dezelfde passie hebben, praat het een stuk makkelijker. Eindelijk kun je eens een hele middag en avond over Amerika praten zonder dat je familie zegt: "Nou weten we het wel weer...!" :wink:

Marjan heb ik een paar jaar geleden ook overgehaald eens mee te gaan en sindsdien is ze niet meer bij de meetings weg te slaan. :wink:

Voordeel voor jou en enkele anderen is dat jullie al mensen van het forum persoonlijk kennen. Dat scheelt immers ook. Jou ken ik sinds kort ook persoonlijk en zo makkelijk als we kletsten in Tempe, AZ afgelopen zomer, zo makkelijk gaat het ook tijdens meetings. Bovendien zijn we natuurlijk niet helemaal "vreemden" van elkaar. We kennen elkaar allemaal al via dit forum en dat maakt het ook dat het contact heel prettig verloopt.

Tegen iedereen die dus nog twijfelt zou ik willen zeggen. Probeer het gewoon eens. Jullie zullen zien en merken dat je je binnen de kortste keren helemaal op je gemak voelt.

Wie mag ik toevoegen aan de voorlopige lijst?? :wink: :D

Roland

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Aïda schreef:Ik begon er tegen mijn man over en ondanks dat hij hetzelfde heeft leek het hem toch wel leuk. Voor wanneer moet er definitief opgegeven worden? Ben nl. in oktober op vakantie.
Betekent dit dat ik jullie ook aan de voorlopige lijst kan toevoegen? :D

Na onze bespreking volgende week, zullen we jullie laten weten hoe e.e.a. gaat verlopen qua aanmelding, kosten, tijdstip e.d. Ook weten we dan zeker of het op 25 november gehouden gaat worden. Die datum is nog steeds onder voorbehoud.

Roland

Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Coyote schreef: Betekent dit dat ik jullie ook aan de voorlopige lijst kan toevoegen? :D

Roland
Nou vooruit, doe dan maar!
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Aïda schreef: Nou vooruit, doe dan maar!
:welcome:

Leuk Aïda. Ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt. Ik heb je inmiddels toegevoegd aan het rijtje, alleen is het mij niet duidelijk of je alleen of met z'n tweeën wilt komen. De naam van je partner weet ik ook niet trouwens.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Leuk Aida, nu Elke nog ;)
Sandy
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer