Hallo, wij zijn net terug uit Vegas en hebben voor de tweede keer in downtown overnacht in het Plaza hotel. Dit kostte via Vegas.com 31 dollar per nacht in het hoogseizoen. Het voordeel is dat het mogelijk is om bijvoorbeeld bij het Fremont hotel een buffet te gebruiken (13 dollar en zeer goed) en ook de andere maaltijden zijn hier goedkoop te noemen.
Tegenover het hotel is iedere avond op het hele uur de Fremont experience en dit is geweldig om te zien. Wij hebben geen ervaring met de hotels aan de strip om te overnachten, maar in het hoogseizoen zijn de prijzen vaak erg hoog.
Heel veel plezier in Las Vegas!!
Wij hebben vorige week in het Luxor overnacht, de vorige keren in Circus Circus. Luxor is veel mooier, maar daar betaal je dan ook wel meer voor. Ik vond de buffetten bij Luxor ook veel beter dan bij Circus Circus, dat hadden we echt na 1 keer wel gezien. gewoon meer klasse, ook het zwembad (wel ondiep).
Nadeel van zowel Luxor als Circus Circus is dat je aan het eind van de strip zit. Eigenlijk had ik daarom naar Flamingo gewild, we hadden een kamer gezien voor ca 80 dollar per nacht maar toen we wilden boeken was de prijs opeens verdubbeld. Als je een goede prijs ziet, meteen boeken! Je kunt altijd annuleren als je iets goedkopers tegenkomt.
Wij hebben ook in Luxor overnacht. Draagt wel bij tot de echte Las Vegas sfeer, maar het is ook ver lopen tot het eind van de strip. Buffetten waren prima, maar onze voorkeur gaat nog steeds uit naar het lunch/avond buffet in Paris. Daar kan ik nog steeds van dromen
Coyote schreef:Er staat geen bewaking meer bij de lift. Tegenwoordig moet je met behulp van je kamersleutel (een pasje) de lift in werking stellen. Zonder je kamersleutel kun je dus niet met de lift omhoog of omlaag.
Roland
omlaag kun je zonder sleutel, omhoog moet je meeliften met andere gasten als je zelf geen sleutel heb
en voor de info: het zijn geen liften, het zijn treintjes: op rails, en eigenlijk vergelijkbaar met tandrad banen in de bergen. De "kar" staat alleen dwars op de rails. Ultra veilig !
Wij hebben op 04/09 The Venetian geboekt , na wat twijfel toch beslist een tweede nacht aan Vegas te breien en de tweede nacht 05/09voor NY NY gekozen .
Heeft iemand ervaring met deze hotels ? Tips ?
Da's even wat anders. Geweldig ziet het venetian eruit, ben er alleen ooit binnengeweest om te kijken. Hetzelfde geld voor NYNY. Erg gezellig vond ik de laatste.
Je zult wel zeggen : ik wil ervaring, maar dat heb ik niet. Wilde alleen maar zeggen dat ik jaloersssssssssssssssss ben. Veel plezier volgende maand.
Als je een standaard kamer hebt geboekt in het NY NY is deze wel van een heel ander niveau dan de geweldige kamers in het Venetian. Vooral de badkamers zijn een wereld van verschil. Je kunt dit beter omdraaien als het nog mogelijk is, nu kan het NY NY wel eens een beetje tegenvallen.
Niet als hotel op zich maar puur qua kamers.
Als je van een goed steakhouse houdt, is Delmonico's in het Venetian zeer aan te raden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.