royke schreef:We nemen uiteraard gewoon de tijd. Al zijn we 2 uur 's nachts pas weer terug in vegas, maakt niks uit
Nog even kort over de auto huur. Normaal doe ik dit altijd via eautoverhuur maar deze zijn in vegas duurder dan usareisen aangezien mijn mede reiziger 23 is en we dus zo'n <25 pakket moeten hebben. Klopt het dat bij usareisen je alleen je auto op de luchthaven kan halen ? Bij eautoverhuur kan je kiezen tussen de verschillende hotels namelijk. Als het alleen op het vliegveld kan nemen we daar wel een taxi naartoe anders aangezien het verschil ruim 100€ is op 2 dagen autohuur (240€ v.s. 139€ met volle tank)
Royke,
Ik ben hem even kwijt
Volgens mij vlieg je toch van New York naar Las Vegas?
Dan zou je bij aankomst toch meteen de auto kunnen oppikken.
Waarom eerst naar het hotel en de auto later ophalen?
In Las Vegas is een auto bij de hand geen overbodige luxe, dus ik zou de auto direct ophalen en zelf naar het hotel rijden.
We huren de auto pas een paar dagen later dan dat we aankomen in LV. Maar we hebben de auto al geboekt via usareisen.de Hebben hem voor 2 dagen genomen zodat we hem ook nog kunnen gebruiken om in vegas rond te rijden. Super all-inclusive pakket genomen met tank benzine.
Misschien een rare vraag, maar waarom die eerste dagen zonder auto?
Las Vegas is erg groot en alles ligt toch een eind uit elkaar.
Neem daarnaast de warmte waardoor je niet altijd zin hebt, om einden te gaan lopen.
En dan is het toch wel lekker als er een auto klaar staat.
Ben al een keer in LV geweest en vondt het toen prima te doen lekker over de strip te slenteren. We zitten in NY-NY dus kunnen overal aan de strip goed naartoe lopen. Vorige keer helemaal geen auto gehad en totaal niet gemist toen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.