Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hallo allemaal, ManjaV hier :)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Manjav
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Hallo allemaal, ManjaV hier :)

Bericht door Manjav »

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje zitten lezen op dit forum en ik moet jullie zeggen, wat weten jullie veel, geven jullie fijne en goede tips maaaaarree jullie maken het me/ons niet makkelijk ;)) :lol:

We hebben het geluk gehad eerder naar Amerika af te reizen (vooral naar Disney Florida ;)) en in jongere jaren de westkust met ouders. Nu, volwassen, ga ik met mijn man in oktober de westkust bezichtigen met de auto. Nog niets staat vast, behalve vele wensen en sommige tips doen ons nog meer verlangen naar die tijd. De voorbereidingen zijn zooo leuk!!

Ik hoop hier vaker te zullen zijn want weet nu al bijna zeker dat we veeeeel vaker naar THE USA zullen gaan na deze unieke reis.

Groetjes,

Manja
plume
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Hallo allemaal, ManjaV hier :)

Bericht door plume »

Welkom op het forum.
Ook wij zijn besmet met het 'Amerika' virus. Als je een keer geweest bent dan wil je meer.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer