Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about LA!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
DonnieDarko
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: All about LA!

Bericht door DonnieDarko »

PSVwally schreef:Ik weet niet of de NBA volgend seizoen dezelfde tijden heeft als dit seizoen door die staking, maar in april is het volgens mij al zeker play-off time en dan moet je maar hopen dat de lakers of clippers er nog in zitten natuurlijk.
Nee hoor, afgelopen jaar was natuurlijk de lock-out waardoor er een verkort seizoen was.
Maar goed de playoffs beginnen altijd eind april (de finals zijn pas in juni).
Dus in de maand april gaan de teams kijken naar de standen en of ze de playoffs kunnen halen of op welke plaats ze kunnen/willen eindigen voor een gunstige 1e ronde.
Het reguliere seizoen schema is al bekend dus we hebben de wedstrijden al uitgezocht.
En bovendien twijfel ik er niet aan dat zowel de Clippers als de Lakers de playoffs wel gaan halen.
Lakers all the way! :D
Laatst gewijzigd door DonnieDarko op 16 aug 2012, 11:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Zomer 2009: SF-LA-LV
Februari 2010: NBA All Star Weekend Dallas Texas
Zomer 2012: Nationale parken trip West-Amerika
April 2013: LA Lakers NBA trip

jan-feb 2014: NYC NBA trip
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Dat is niet helemaal waar. Ja, er was een verkort seizoen, maar het is later begonnen dan normaal.

Voor komend seizoen is de laatste speelronde op 17 april en daarna zullen de dus de play-off starten.
DonnieDarko
Amerika-ontdekker

My bad.
Ik denk alleen maar aan de finals, omdat ik natuurlijk vind dat de Lakers daar altijd moeten staan (afgelopen seizoen was een foutje).
Je hebt gelijk. De playoffs beginnen al eind april.

Ik zal mijn vorige post ff aanpassen :mrgreen:

BiKK99
Amerika-ontdekker

Bericht door BiKK99 »

Ik ben in november een paar daagjes in LA.. en zou graag een basketbal wedstrijd zien van de Lakers..
Ik vind enkel tickets die ik kan kopen via http://www.stubhub.com, is er mss nog een andere site waar er tickets te koop zijn?
En is stubhub een betrouwbare site?

Grtz and Thx!
Juli 2006: Orlando, St. Augustine, Cape Canaveral, Daytona Beach, Fort Lauderdale, Miami, Key West, Everglades NP, St. Petersburg, Orlando
December 2010 - Januari 2011: New York, Washington D.C., Baltimore
Oktober 2012: LV, SF, Honolulu, Maui, LA
DonnieDarko
Amerika-ontdekker

Andere sites waar je kaartjes zou kunnen vinden zijn:
- http://www.ticketmaster.com (maar dan zou ik nog een maandje wachten, november tickets zul je daar nog niet vinden)
- http://www.tiqiq.com/LakersNation/Lakers-Tickets (zelfde verhaal, voor november vind je hier nog geen kaartjes)
- http://www.ebay.com/tickets/los-angeles-lakers-tickets

Oh en stubhub is zeker een betrouwbare site

tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ik denk dat de tickets nog niet in de verkoop zijn. Normaal gesproken kun je gewoon via http://www.NBA.com de club uitzoeken en via de club of Ticketmaster tickets kopen.

Stubhub is een goed alternatief en een van de betrouwbare reseller van tickets, maar ik zou eerst proberen gewoon via de club of Ticketmaster een ticket proberen te kopen :)
BiKK99
Amerika-ontdekker

Bericht door BiKK99 »

Ok dank u!
Weet iemand mss toevallig ongeveer wanneer de ticketverkoop begint dan? :D
Juli 2006: Orlando, St. Augustine, Cape Canaveral, Daytona Beach, Fort Lauderdale, Miami, Key West, Everglades NP, St. Petersburg, Orlando
December 2010 - Januari 2011: New York, Washington D.C., Baltimore
Oktober 2012: LV, SF, Honolulu, Maui, LA
DonnieDarko
Amerika-ontdekker

Kaartjes voor de wedstrijden in november zul je wel ergens in september kunnen kopen.
Meestal zo'n 1,5 tot 2 maanden voor de betreffende wedstrijd(en) kun je wel kaartjes vinden op internet.

annick&erwin
Amerikafan

Bericht door annick&erwin »

De kans dat je celebs te zien krijgt is erg klein, behalve als je weet waar ze dineren en er zijn wel een aantal restaurantjes waar ik weet waar ze wel eens zitten.
Hier wil ik nog even op terug komen. Ondertussen zijn wij terug van onze reis en hebben wij wel de jackpot gewonnen qua celebs spotten vind ik en dat moet ik hier toch wel eens vertellen.

We waren nog maar een paar uur in LA toen we vanuit ons hotel rond 16.30u richting Hollywood Boulevard gingen omdat we graag in het Hard Rock Café gingen eten en alvast de kaart wilden bekijken. Op de Hollywood Boulevard was het stuk tussen het Chinese en Kodak Theatre afgesloten, er stond een groot podium met zwarte loper ervoor en daar tegenover stond een massa volk achter de hekken.

In het Hard Rock Café vertelden ze ons dat het die avond, om 18u de première van The Expendables 2 was. Ja, dan ben je 1 keer in Hollywood en dan is er een echte filmpremière en dan nog met zoveel grote namen. Dus besloten we te gaan kijken, aan de overkant was geen doorkomen meer aan met al die fans en paparazzi daarom namen we plaats links van het podium. Daar zagen we een soort poortje waarvan we hoopten dat daar de limo's zouden stoppen en we dus de acteurs vlak voor onze neus zouden zien uitstappen.
Na een tijdje was er nog meer volk aan onze kant komen staan, tot de security opeens zei dat iedereen daar weg moest, iedereen moest weg tot aan de paal. Wil het toch juist lukken dat wij juist voorbij die paal stonden!

Toen de genodigden aankwamen zagen onze zonen plots Loe van Operation Repo, die vond het zo leuk dat zij hem herkenden dat hij direct een praatje kwam maken en mee op de foto ging. Er waren ook nog Amerikaanse Olympische kampioenen waarvan ik de naam niet meer weet (het was oa. die zwemmer maar niet Michael Phelps). En Mario Lopez van America's Best Dance Crew kwam gewoon te voet aan. Toen kwam de cast aan: Jean-Claude Van Damme, Dolph Lundgren, Chuck Norris, Jason Statham en natuurlijk Sylvester Stallone en Arnold Swarzenegger. Van die 2 laatste is mijn man al fan vanaf zijn jeugdjaren. Stallone en Swarzenegger deden echt moeite om iedereen te groeten en handtekeningen uit te delen. Ze gingen echt het volledige stuk straat af, en zo kwamen ze ook bij ons. Wij kunnen nu zeggen dat we Sylvester Stallone en Arnold Swarzenegger de hand hebben geschud! Uren nadien zaten te we nog te glunderen.
karin 49
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door karin 49 »

:D Nou dan zijn jullie met recht met je neus in de boter gevallen, geweldig :thumbup:
Dat is iets waar je nog lang van na kunt genieten :D

groetjes Karin
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Leuk man. Heeft die schwarzennegger nou in het echt ook zo'n verbouwde kop of lijkt dat alleen maar zo?
Barrie_
Amerika-ontdekker

Bericht door Barrie_ »

Vond je Sylvester Stallone ook zo klein?
Toen ik hem enkele jaren geleden in Thailand ontmoette vond ik hem wel erg klein: hij was net zo hoog als breed :D
Arlette
Amerikafan

Bericht door Arlette »

Oh gaaf, wij hebben in NY in 2010 ook de mensen van Bones en Glee (en anderen) gezien en dat onthoud je nog het meest vind ik :lol: Vragen jullie dan handtekeningen? Ik heb wel een foto van toen samen met Emily Deschanel (Bones) maar handtekeningen niet :( Hebben jullie daar een speciaal boekje dan voor of scheuren jullie maar gauw ergens een stukje papier af :lol: Kwestie van voorbereid te zijn als wij daar volgend jaar zijn... En dat Chateau Marmont, hier en daar lees ik dat je daar eventueel ook stars kan spotten maar wat is dit juist? Ik dacht dat het een hotel was maar mag je daar dan zomaar binnen??
nightfoal
Amerikafan

Bericht door nightfoal »

Chateau Marmont is een fancy bar/resto/hotel. Ik denk wel dat je een reservatie moet maken om er iets te drinken of eten.
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
annick&erwin
Amerikafan

Eigenlijk vonden we ze alle twee kleiner dan we ons voorgesteld hadden! De kop van Schwazennegger veel wel mee die leek nog redelijk natuurlijk, hij had wel heel dikke handen vond ik.

Maar Stallone zijn gezicht is helemaal verbouwd dat zie je heel duidelijk, dat is niet meer mooi.

Zo zie je nog maar eens wat een cameraopstelling, wat make-up of photoshop kan doen. :lol:

De kinderen vinden de foto met Loe van Operation Repo fantastisch maar aan Stallone en Swarzenegger konden we geen handtekeningen vragen daarvoor ging alles te snel. Ik dacht wel dat ik het gefilmd hat maar helaas daar de comotie heb ik blijkbaar het knopje niet ver genoeg ingedrukt.

Later zaten we in het Hard Rock Café nog na te genieten en onze foto's te bekijken en de ober had mijn foto van Jason Statham gezien, die vond hij zo goed dat hij direct zijn collega ging halen om ook eens te kijken!

Stom hé, dan ben je 3 weken op reis, heb je de prachtigste dingen gezien en 1 van de eerste dingen die je verteld is deze ontmoeting. :lol:
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Stallone heeft een zenuwaandoening in zn gezicht, daarom is zijn hoofd zo (maar dr zal ook best was aan gesleuteld zijn)
annick&erwin
Amerikafan

Oeps, sorry Sylvester! :wink:
nightfoal
Amerikafan

Bericht door nightfoal »

Ja, de helft van zijn gezicht is verlamd, maar er is inderdaad ook flink wat aan verbouwd ;)
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
Arlette
Amerikafan

Bericht door Arlette »

Heeft er iemand van jullie al eens de hop on hop off in LA gebruikt? Hoe gaat dit? En zijn de op en afstapplaatsen goed (terug) te vinden?
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het Disney Concert hall was eerst glimmend, maar ze hebben het gezandstraald omdat de prullenbakken en onderdelen van diverse gebouwen in de omgeving begonnen te smelten.

Voor de liefhebbers trouwens, in de LA coroners office zit een gift shop. Even respect tonen als je binnenkomt, dus niet lachend of stemverheffend binnenwandelen, maar kamer 208 ( staat niet groot aangegeven) is de giftshop met allerlei boxershorts, shirts, maar ook flesjes (voor body fluids :D ), bidy bags ( voor kleding) en andere prullaria.

http://www.lacoroner.com/Default.aspx
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer