Via via kreeg ik het adres naar dit geweldige forum en wat een hoop informatie is hier te vinden zeg.

Maar laat ik me eventjes kort voorstellen. Mijn naam is dus Katrien, getrouwd met Hans en wij gaan volgend jaar voor de tweede keer naar Amerika! De vorige keer waren we in New York op citytrip dus dat telt eigenlijk niet echt mee.

We zijn allebei 29 jaar oud en vooral ikzelf ben al jaren gefacineerd door de verenigde staten. Hans iets minder, maar die wordt gewoon meegetrokken door mij. Hij wordt ter plekke wel verliefd! Jammer genoeg hebben we maar 15 dagen vrij en is de mogelijkheid om grote reizen te gaan maken van een aantal weken niet voor ons weggelegd.

Dag 1 : Aankomst in Denver rond de middag en doorrijden naar Glennwood springs(We blijven een nachtje in New York dus hebben we in New York een binnenlandse vlucht.)
Dag 2: Glennwood Springs - Grand Junction - Moab (bedoeling is om in de late namiddag aan te komen in Moab. Deze dag zouden we niets meer bekijken in Moab.)
Dag 3: Moab
Dag 4: Moab
Dag 5: Moab - Capitol Reef
Dag 6: Capitol Reef - Bryce
Dag 7: Bryce - Zion
Dag 8: Zion
Dag 9: Zion - Las Vegas
Dag 10: Las Vegas
Dag 11: Las Vegas - Grand Canyon
Dag 12: Grand Canyon - Flagstaff (Deze dag zouden we volledig in de Grand Canyon willen doorbrengen.)
Dag 13: Flagstaff - Phoenix
Dag 14: naar huis
Groetjes,
Katrientje