bello schreef:Na het gelijktijdig openen van de klm/be en klm/nl pagina's begint er langzaam een ideetje te ontstaan om begin volgend jaar nog eens een extra reisje te maken, naar San Francisco en vanuit daar... wie zal het zeggen!
Vanuit A'dam zou me dat voor drie personen 2.608,30 euro kosten... maar vanaf Antwerpen 'slechts' 1.638,03 euro. Dat is dus bijna 1.000 euro prijsverschil, als we 's avonds een hotel bij Station Antwerpen zoeken en daar 's ochtends rustig in de trein stappen. Ik ga het eens aan de man des huizes voorleggen
Als ik kijk op /nl of /be kom ik op dezelfde prijs uit?!? Wat doe ik dan verkeerd?
Dan is vertrek vanuit Amsterdam zelfs goedkoper dan vanuit Antwerpen???
Laatst gewijzigd door Valckske op 17 aug 2012, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Njit schreef:Kies je wel als vertrekpunt Antwerpen (ZWE) ?
Ja.
Ben aan het kijken voor 29/6/13 tem 26/7/13.
Kan ondertussen al de prijzen zoeken tem 19/7, (dus nog een week geduld ) maar zie echt geen prijsverschil!
Mogelijk dat het aan je cookies ligt. Probeer eens je cookies te verwijderen (IE: Alt, extra, internetopties, browsegeschiedenis, verwijderen en zorg dat cookies staan aangevinkt) het schijnt dat de KLM website een cookie plaatst als je regelmatig op de .NL website zoekt, zodat je op de .BE website dezelfde prijzen ziet.
Ben je niet toevallig ingelogt?
Overigens zoek je wel érg ver vooruit, ik denk dat je het prijsverschil pas de komende maanden gaat zien. Voor de meest uiterste reisdatum zijn de prijzen vaak gewoon standaard, worden later pas bijgewerkt.
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Cookies zijn verwijderd!! Als ik de homepage van KLM op "Netherlands" zet kan ik niet vertrekken vanuit ZWE?
Vandaag een dagje vrij, dus tijd genoeg om wat opzoekwerk te verrichten. Wat zou een deftige prijs zijn voor deze periode?
Njit schreef:Kies je wel als vertrekpunt Antwerpen (ZWE) ?
Ja.
Ben aan het kijken voor 29/6/13 tem 26/7/13.
Kan ondertussen al de prijzen zoeken tem 19/7, (dus nog een week geduld ) maar zie echt geen prijsverschil!
Dat hadden wij ook toen onze tickets nét vrij kwamen. Wellicht nog een maandje geduld en dan komen de aanbiedingen vanaf Antwerpen ook voor jouw periode...
Wij komen op 24/6 retour en onze aanbieding vanaf Antwerpen vertrek is pas sinds afgelopen week zichtbaar. Daarvoor waren de vliegtickets inderdaad vrijwel gelijk aan die van vertrek Amsterdam.
Valckske schreef:
Cookies zijn verwijderd!! Als ik de homepage van KLM op "Netherlands" zet kan ik niet vertrekken vanuit ZWE?
Vandaag een dagje vrij, dus tijd genoeg om wat opzoekwerk te verrichten. Wat zou een deftige prijs zijn voor deze periode?
ga je naar www.klm.be ? Je moet verder niets veranderen, laat de site maar lekker Engels zijn. Ik zie dat de prijzen in die periode nog relatief hoog zijn, probeer ook eens een andere vertrek datum (geen weekend vluchten!). Ik zou sowieso nog even wachten, de prijzen zijn op dit moment nog veel te hoog zover vooruit! Aanbiedingen komen later pas...
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Ik ben ook nog wat aan het spelen geweest.
Zorg als je begint, dat alle cookies zijn verwijderd!!
Je kan ook bij http://www.connections.be kijken.
Prijs is de moeite waard om een enkeltje naar Antwerpen te spenderen, scheelt tot nu to voor ons (3 personen) minimaal €1000,=
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas 2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco onze website
Met de huidige book&pay actie van Connections.be zijn er ook leuke tarieven vanaf antwerpen met klm bijv. 513 euro antwerpen - las vegas. Je hoeft deze tarieven dus niet noodzakelijk op klm.be te boeken.
Tokheim schreef:Ik was te gefixeerd op vliegtarieven.nl en vliegtickets.nl, want nu heb ik via Cheaptickets.nl onze ideale "Antwerpen Connection" gevonden. We worden morgens gebracht door mijn ouders naar Antwerpen waar we met meteen om 09.00 uur in de gewone trein stappen naar Schiphol, en in de middag vliegen we om 15.20 uur rechtstreeks naar Miami. Meteen geboekt
Theo
Helaas is de rechtstreekse vlucht er inderdaad uitgehaald die we 7 maanden geleden al geboekt hadden, en zijn we omgeboekt! Dit was zo'n 6 weken geleden en kregen we vreselijke tijden aangeboden. Na wat speurwerk heb ik via Cheaptickets dit gelukkig naar iets betere vluchten kunnen veranderen. Maar wat schetst onze verbazing dat we afgelopen maandag weer een nadelige wijziging om onze oren kregen. Meteen weer het internet op en nu hebben we dit gelukkig weer kunnen veranderen. Zelfs de treinreis hebben we nu veranderd. Het wordt nu al om 07.00 uur met de gewone trein vanuit Antwerpen naar Schiphol, aankomst 09.00 uur, hier hebben we dus 2 uur overstaptijd en om 11.00 richting JFK New York vliegen met de KL071, en dan hebben we hier 1,5 uur overstaptijd, waarna we naar Miami vliegen met de KL 6462. Ik hoop maar dat we genoeg hebben aan deze korte overstaptijden.....
Wij vertrekken 15 november vanuit Antwerpen naar Cleveland. Wij zijn met 6 volwassenen en 2 kinderen 3 en 1 jaar oud.
Aangezien het teveel scheelt gaan we via Antwerpen. Nu is mijn vraag ik wil eigenlijk de kids deze lange reis besparen. Kunnen wij denk je zonder kids naar Antwerpen en dan met de thalys naar schiphol met de 6 volwassenen?
Of sterker nog zouden er 2 af kunnen reizen naar Antwerpen, voor het hele gezelschap daar de treintickets ophalen en dan voor iedereen laten scannen en stempelen?
Bedankt alvast voor het meedenken!!
Maar veel belangrijker zouden we in ieder geval de kindjes willen vrijwaren deze lange reis af te hoeven leggen!
In principe kan dat niet. Hangt er ook van af of de conducteur wel alle tickets wil afstempelen. Iik denk dat je afhankelijk bent van de coulance van zowel conducteur als incheck personeel. Het is aan jullie of je het risico wil nemen.
mtl schreef:In principe kan dat niet. Hangt er ook van af of de conducteur wel alle tickets wil afstempelen. Iik denk dat je afhankelijk bent van de coulance van zowel conducteur als incheck personeel. Het is aan jullie of je het risico wil nemen.
Ik heb het twee weken geleden gedaan met deze constructie en niemand vraagt naar de afgestempelde treintickets. Ik kreeg bevestigd van de lokelbediende in Antwerpen dat het systeem aan KLM doorgeeft dat de tickets in Antwerpen zijn uitgeprint. Volgens mij is dat wat telt voor KLM. Zodra je op Schiphol komt kan je bij de zuilen inchecken (niet online). Je hoeft dus helemaal niet naar de balie om in te checken. Kijk maar eens terug in de andere berichten: recentelijk is er niemand op Schiphol gevraagd naar de afgestempelde treintickets.
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Alleen, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het is aan de vraagsteller of hij/zij bereid is om het risico te lopen en de consequenties te aanvaarden mocht het toch niet lukken. En dan aub niet hier komen klagen over de KLM als ze tóch moeilijk doen
Patriciapaj schreef:Maar veel belangrijker zouden we in ieder geval de kindjes willen vrijwaren deze lange reis af te hoeven leggen!
echt heerlijk Hollands. Wel de lusten willen hebben van goedkoper vliegen maar niet de lasten.
Patriciapaj schreef:
Maar veel belangrijker zouden we in ieder geval de kindjes willen vrijwaren deze lange reis af te hoeven leggen!
Met het risico bot te zijn; dan had je deze tickets niet moeten boeken. Je wist toen je deze tickets boekte dat er twee jonge kinderen mee zouden reizen en dat je in principe deze reis voor je vliegreis moest maken. Natuurlijk kun je het proberen, maar je loopt dan een risico dat je dus problemen krijgt (en misschien niet kunt vertrekken).....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.