Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Trouwen in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
tamsso
Amerika-ontdekker

Re: Trouwen in Las Vegas

Bericht door tamsso »

In Nederland moet er voorafgaand aan het huwelijk in het buitenland een contract opgesteld worden. Dit geld ook voor eventuele huwelijkse voorwaarden.
Wanneer je getrouwd bent, en daarna nog een contract wil laten opstellen, zal dit via de rechter moeten.
het kan dus wel, maar het kost je heel wat meer dan wanneer je het vooraf bij de notaris vast laat leggen.
Flowergirl
Amerika-ontdekker

Bericht door Flowergirl »

oeoe, maandag is het zover.. dan gaan we die kant op
dinsdag trouwen we.. spannend

heb de mariage licence online aangevraagd.
verder heb ik het redelijk inmijn hoofd.

zit alleen met de koffer, magmaar 23 kg.. met jurk en pak wordt dat lastig
Afbeelding
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Veel plezier en alvast gefeliciteerd :)
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Flowergirl schreef: zit alleen met de koffer, magmaar 23 kg.. met jurk en pak wordt dat lastig
Zou je de jurk niet beter als handbagage meenemen,vaak heeft het cabinepersoneel hier wel een geode ruimte voor en de meeste zijn wel gevoelig voor het meenemen van een trouwjurk.
Ook weet je zeker dat hij meekomt, een koffer kan zoekraken of later aankomen.
Flowergirl
Amerika-ontdekker

Bericht door Flowergirl »

oeoe, dat is ook nog wel een optie innd. dat scheeld ons weer kilo´s en je bent zekerder van je zaak
de ringen gaan sowieso maar mee in de handbagage :wink:

is wel een idee innd.. alleen weet de gene die ons naar het vliegveld brengt niet dat we gaan trouwen (is een verrassing voor iedereen, behalve een paar die in het complot zitten). daar nog tips voor?
of in de koffer verstoppen en dan als hij weg is.. er uit halen.. denk dat dat maar moet
of een extra iets.. hmm
Afbeelding
anne7911
Amerika-ontdekker

Bericht door anne7911 »

En zijn jullie in tussen getrouwd! Wij zitten er ook over na te denken en lees dus alle topics. Weet iemand of je ergens een jurk kan huren in Vegas? En wat is een niet te dure plek om te trouwen? Ervaringen?
Maro
Amerika-newbie

Bericht door Maro »

Wij gaan ook trouwen in las Vegas, in de Chapel of the Flowers, heel erg fout laten wij ons door een nep-Elvis trouwen :lol:
Ik kan niet wachten!

Heb nog een aantal vraagjes waar iemand van jullie wellicht antwoord op weet te geven:

*Klopt het dat je een getuige nodig hebt? Kan je daar de fotograaf voor gebruiken of moet dat echt iemand van buiten de Chapel zijn?
(Pluk je dan iemand van straat??)
*Het bruidsboeket, met echte bloemen, ik ga er vanuit dat je hem niet mee het vliegtuig in naar huis mag nemen...kan er niets over vinden op de British Airways site, iemand ervaring hiermee?
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ik heb begrepen dat je geen getuige nodig hebt. Dan zijn de mensen van de Chapel zelf. Tenminste dat is wat ze ons verteld hebben :mrgreen:
Maro
Amerika-newbie

Bericht door Maro »

Ko-Mar schreef:Ik heb begrepen dat je geen getuige nodig hebt. Dan zijn de mensen van de Chapel zelf. Tenminste dat is wat ze ons verteld hebben :mrgreen:
Okay, dankjewel!
Ik zal voor de zekerheid onze 'weddingplanner' er ook nog even naar vragen, maar ben bang dat ze gelijk een getuige 'aansmeerd' a $50,-
Vorige week hing ze ook opeens aan de telefoon met allerlei opties voor upgrades, extra foto's, uitgebreid boeket, aankleding, etc... :lol:
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Waar boeken jullie het?
Maro
Amerika-newbie

Bericht door Maro »

The Little Chapel of the Flowers.
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Laten jullie ook alles door de chapel regelen?
Jos en Sandy
Amerika-newbie

Bericht door Jos en Sandy »

Hoi, wij zijn vijf jaar geleden ook in the chapel of flowers getrouwd, was helemaal super! Als je geen getuige hebt, zijn zij dat gewoon.bloemen zitten of in je pakket of je kunt ze via hun bestellen, wij hadden een simpele roos en dat was super verzorgd. Wat betreft de fotos ,dat gaat via hun, een fotograaf maakt foto's van jullie op het terrein wat daar speciaal is voor ingericht, we hadden 10 foto's in het pakket, maar hebben ze uiteindelijk allemaal genomen. Het was echt prachtig gedaan, als je wat voorbeelden wil zien moet je het maar even laten weten, overigens kom je voor de foto's de dag erna terug, groetjes Sandy en Jos
ps.kijk ook eens op tripadvisor,dan lees je vele ervaringen van anderen.
Jos en Sandy
Amerika-newbie

Bericht door Jos en Sandy »

Oeps, ik heb wat te snel gelezen! Je vraagt of je het boeket mee terug kan nemen. Ik heb hem gewoon meegenomen in mijn koffer, maar dit bleef niet zo mooi helaas! Geen problemen met de douane gehad. veel plezier!
Maro
Amerika-newbie

Bericht door Maro »

Ko-Mar schreef:Laten jullie ook alles door de chapel regelen?
Ja, we hebben een 'pakket' geboekt, we moeten alleen zelf de papieren regelen, dat moet ik nog even precies uitzoeken.
Kan het ook wel door hun laten doen maar kost 105 dollar. Daar kunnen we een hoop leuke andere dingen voor doen :wink:

@Jos en Sandy, Dankjewel voor je hele verhaal. leuk dat jullie er ook getrouwd zijn!
Op de site kan je ook heel veel foto's zien, maar mocht je er wat met mij willen delen dan is dat altijd welkom, ik stuur je even een pb.

Qua bruidsboeket denk ik dat ik er zelf eentje ga maken van zijdebloemen, hier thuis in Nederland.
Ben jaren bloemiste geweest, dus dat moet wel lukken.
Er zitten wel bloemen in het pakket al, een boeketje van 8 rozen geloof ik, ik ga denk ik gewoon mijn weddingplanner van de Chapel vragen of wij misschien in plaats van de bloemen een paar extra foto's mogen uitkiezen.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Wat ik mij afvroeg zijn er ook mensen die speciaal om te trouwen naar Vegas zijn gegaan. Wij komen net terug uit Vegas (29 juli - 1 augustus) en hebben nu ook het idee opgepakt om daar te gaan trouwen. Graag willen we dit met familie doen (dat is ook de reden dat we niet in juli getrouwd zijn) en hun dus meenemen naar Vegas. Totaal willen we er dan een weekje verblijven. Ervaringen van anderen?

Ook vonden wij de kapel van Treasure Island er erg gaaf uit zien, zijn daar mede forummers getrouwd?
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
loekie
Amerika-ontdekker

Bericht door loekie »

Ja,
wij zijn 4 jaar geleden in de kapel van Treasure Island getrouwd.
Hier in Nederland alles officieel geregeld. In TI opgehaald met Limousine, naar het gerechtsgebouw voor de officiele papieren en dan retour naar TI. In TI samen met onze zus en zwager (zij waren getuige) de plechtigheid. Alles perfect geregeld. Mijn zus nog gesproken tijdens de plechtigheid, was geen enkel probleem, mocht allemaal vd dominee. Familie kon in Nederland op de webcam alles volgen. Met fotograaf foto,s in Treasure Island gemaakt en in fotostudio.
Nog enkele dagen in Vegas verbleven, Zus naar huis en wij lekker op Honeymoon.
Wij zouden het zo weer allemaal hetzelfde doen.
Tip: laat het airline personeel weten dat je gaat trouwen en je wordt heerlijk verwend. Wij mochten heen en terug Business Class (United Airlines), kregen champagne, boeket bloemen, felicitatiekaart, en meer.
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Tip: laat het airline personeel weten dat je gaat trouwen en je wordt heerlijk verwend. Wij mochten heen en terug Business Class (United Airlines), kregen champagne, boeket bloemen, felicitatiekaart, en meer.
Deze ga ik even onthouden :mrgreen:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Hmmm dan ga ik dat elke vlucht doorgeven. 8)
Marit01
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Marit01 »

loekie schreef: Tip: laat het airline personeel weten dat je gaat trouwen en je wordt heerlijk verwend. Wij mochten heen en terug Business Class (United Airlines), kregen champagne, boeket bloemen, felicitatiekaart, en meer.
Meld je dat bij incheckbalie op Schiphol al?
(Wij vliegen met Britisch Airways -Amsterdam-Londen Heathrow-Las Vegas)

Wij vertrekken over 12 dagen, en trouwen in Las Vegas op 21 September.
Vind het allemaal wel erg spannend!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer