Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Liveverslag Vana: 20 juli t/m 18 augustus Zuid en Noordwest

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Een hele fijne vakantie en een goeie reis. Ik ga jullie volgen op je weblog, heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel plezier.
Groetjes, Nel
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

De nieuwste updates staan weer op het weblog.
We hebben de schitterende Mogi Dugway gereden en Muly point bezocht. De foto's kunnen jullie ook via het weblog bekijken.

@ Mack. er staat een mooie foto voor je bij mijn fotopagina dag 6

Marjon
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Hallo allemaal.

We hebben een aantal dagen geen verslag kunnen schrijven omdat onze laptop gecrasched was. Inmiddels hebben we een nieuwe gekocht en zijn we weer on line.

Vanavond heb ik heel hard gewerkt op de hotelkamer in Logan. het resultaat?
Alle verslagen van de lafgelopen 5 dagen staan nu op het weblog. En we hebben eeen heleboel meegemaakt. We hebben een ontmoeting met een beer gehad, zowel in Yellowstone als in Grand Teton.
Nieuwsgierig geworden? Kijk gauw op ons weblog. veel leesplezier!

Groetjes Marjon
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Onze twee laatste nachten in de VS zijn aangebroken. We zitten nu in Williams en morgen gaan we, na een bliksembezoek aan de Grand Canyon naar Phoenix.
Vrijdag ochtend om 7 uur vertrekken we weer naar nederland :(

Ik heb onze twee dagen in Las vegas nog aan het live verslag toe kunnen voegen. http://www.backtotheusa.web-log.nl/

Tot ziens allemaal in Nederland (en duim even dat onze vlucht beter verloopt dan de heenweg)

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hoi Marjon,

Ik ga voor je duimen!

Nog een vraagje, hoewel ik niet weet of het antwoord op tijd komt: hoe krijgen jullie zonder gezeur die 4 Ipods door de douane???

Groetjes,
Monique
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Marjon,

:welcome: terug. Wat gaat het gauw voorbij he.

Ik zag je al weer op het forum verschijnen, vandaar. Ik zie ook met belangstelling uit naar het laatste stukje van je liveverslag (zelf heb ik het nog niet eens af..... :oops: ). Ik heb er de afgelopen weken bijzonder van genoten. Bedankt hiervoor. Je bent trouwens een echte volhouder hoor.

Sterkte met je jetlag!

Groetjes Marjan

P.S. Al jouw geposte berichtjes komen er dubbel in te staan. Ik heb ze inmiddels verwijderd. Heb je een idee waar dat aan ligt?
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

hekkie schreef: Sterkte met je jetlag!

Groetjes Marjan

P.S. Al jouw geposte berichtjes komen er dubbel in te staan. Ik heb ze inmiddels verwijderd. Heb je een idee waar dat aan ligt?
Aan die jetlag :?: :whistling: :hilarious:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

We zijn inderdaad weer terug op Nederlandse bodem. Om half 9 vanochtend waren we thuis en ik ben nu ( 23.00 uur ) nog steeds niet naar bed geweest.
In het vliegtuig heb ik een (in Amerika gekochte) melatonine pil genomen van 3 mg en heb zowaar een paar uurtjes kunnen slapen. Ik probeer nu direct in het Nederlandse ritme te komen dus ga over een paar minuutjes naar bed.

De terugreis verliep op zich voorspoedig, alleen hadden we op de eerste vlucht 57 minuten vertraging, terwijl we maar een overstap van 1.13 uur hadden. Toch gehaald, knap hé!

Aangezien we twee I-pods, heel veel kleding, 3 paar sportschoenen en een laptop gekocht hadden in de VS, kneep ik hem wel een beetje bij de douane in Nederland. We hadden ons verhaaltje allevier al ingestudeerd, en hielden rekening met een fikse boete.
Tot onze niet geringe verbazing mochten we zo doorlopen, er werd zelfs niet eens naar ons gekeken.
Kijk dat is even mazzel hebben!

Marjon
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

De laatste 3 dagen van onze reis staan nu ook op het weblog (snel hé)
Ook alle foto's zijn compleet.
Nu kan ik beginnen met de voorbereidingen van de vakantie voor volgend jaar ( nee, helaas niet naar Amerika)
Veel leesplezier.

marjon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer