OK, maar had je op dat moment al wel een belpakket of is het soms een gratis nummer?ralfbosz schreef:Dit moet met je telefoon (iPhone in dit geval dus) en nummer is: 611
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prepay + mobiel internet
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Prepay + mobiel internet
Ik had geld op mijn kaart, maar bellen met dit nummer is gratis. Helemaal voice controlled, dus bereid je voor met steenkolen engels (tip ga ergens apart zitten
).

- DVDGuy
- Amerika-expert
Hoe heb je dat er op gekregen?ralfbosz schreef: Ik had geld op mijn kaart...............
Toen ik mijn AT&T kaartje bestelde kon ik hem nog vanuit Nederland activeren en daarna in mijn profiel via mijn CC er geld opzetten. Het activeren vanuit NL schijnt tegenwoordig een stuk moelijker te zijn, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar het lijkt me dat je 611 altijd kunt bellen, ook zonder tegoed. Je moet de kaart activeren, dus je moet een nummer kunnen bellen omdat te doen.DVDGuy schreef:Hoe heb je dat er op gekregen?ralfbosz schreef: Ik had geld op mijn kaart...............
- DVDGuy
- Amerika-expert
Mijn kaart is ook geactiveerd -ging probleemloos met de instructies op de site van de verkoper-, maar ik heb geen idee hoe ik er nu een bedrag op kan zetten 

Hoorde laatst op BNR Radio over een Nederlands initiatief waar mensen online beltegoed voor mobiel en mobiel internet kunnen opwaarderen via de website https://www.prepaidunion.com. Nou heb ik hier op gekeken maar je kunt geen simkaarten op bestellen. Wel kan je er heel eenvoudig het prepay beltegoed van Amerikaanse providers mee opwaarderen. Ik denk dat wanneer je op reis bent dit ideaal is omdat je er ook met je ideal terecht kan.
"There is not a liberal America and a conservative America - there is the United States of America. There is not a black America and a white America and latino America and asian America - there's the United States of America".
- DVDGuy
- Amerika-expert
Ziet er veel belovend uit, de kosten zijn ongeveer 12-15% van het tegoed dat je gaat storten.
Bedankt voor de link
Bedankt voor de link

Via de website: http://www.paygonline.comDVDGuy schreef:Mijn kaart is ook geactiveerd -ging probleemloos met de instructies op de site van de verkoper-, maar ik heb geen idee hoe ik er nu een bedrag op kan zetten
Om een account aan te maken op deze site moet je een sms ontvangen en dat schijnt niet in NL te werken, geen idee of dat toen ook moest. Vanuit dit account kon ik ook beltegoed op een andere telefoon zetten, maar of dat nou ook zonder account kan, geen idee. Via e-bay zoeken naar opwaardeerkaartjes werkte niet meer voor me, de grote leveranciers (pinzo) leveren niet meer aan non-usa gebruikers.
Inmiddels zitten wij enkele weken voor vertrek, en ik weet nog steeds niet hoe en wat ik nu moet met mobiel internet en bellen.
Ik wil graag minimaa; 1 gb datalimiet en tevens goedkoper kunnen bellen en sms-en naar Nederland.
Nu heb ik onder andere gekeken op touristsim.com ; en na wat dingen uitzoeken blijk je daar voor 66 euro een Red Pocket simkaart te krijgen (op het AT&T netwerk) waarmee je 2gb internet hebt, circa 40 minuten bellen naar NL en 20 smsjes.
Opwaarderen kan met $ 10, maar dit moet apart voor internationaal bellen en apart voor smsjes.
Ook heb ik de tips gelezen om een simkaart te kopen van AT&T op ebay, maar daarvan is het me nog niet helder welk pakket je daar dan op kan nemen wat geschikt is. Ik kan het nergens vinden in ieder geval.
Iemand nog een duidelijke uitleg of tips? Anders ben ik bang dat het zometeen al te laat is voor ons om nog te regelen.
Ik wil graag minimaa; 1 gb datalimiet en tevens goedkoper kunnen bellen en sms-en naar Nederland.
Nu heb ik onder andere gekeken op touristsim.com ; en na wat dingen uitzoeken blijk je daar voor 66 euro een Red Pocket simkaart te krijgen (op het AT&T netwerk) waarmee je 2gb internet hebt, circa 40 minuten bellen naar NL en 20 smsjes.
Opwaarderen kan met $ 10, maar dit moet apart voor internationaal bellen en apart voor smsjes.
Ook heb ik de tips gelezen om een simkaart te kopen van AT&T op ebay, maar daarvan is het me nog niet helder welk pakket je daar dan op kan nemen wat geschikt is. Ik kan het nergens vinden in ieder geval.
Iemand nog een duidelijke uitleg of tips? Anders ben ik bang dat het zometeen al te laat is voor ons om nog te regelen.
Kijk eens op http://www.mrsimcard.com. Je kan ze ook bellen of skypen en je probleem voorleggen. Ze komen dan met een gedegen voorstel.
Ik heb destijds ook bij mrsimcard een offerte opgevraagd, ze rekenden ongeveer €40 meer voor een simcard en prepaid maandplan van mysimplemobile.
Het volgende plan werkt perfect als je onbeperkt text, talk en web wilt hebben (1GB): http://www.mysimplemobile.com/no-contra ... ne-minutes
Draait onder T-Mobile en bereik is zeer goed.
Mijn dochter maakt hier nu al een paar maanden gebruik van door de eerste keer een simcard te kopen bij een dealer ( nu was dat niet zo'n goed idee, want het was een louche zaakje waar ze haar nog opgelicht hadden ook om voor het installeren €25 te vragen, maar ja.. we wilden zeker weten dat het werkte) en daarna heeft ze bij een ander verkooppunt nog drie maandkaarten gekocht. Omdat haar creditcard een NL adres heeft kon ze niet via de site een nieuwe prepaid maand kopen.
Dat probleem komen we meer tegen maar als je een Amerikaanse creditcard hebt is dat geen probleem.
Je kunt via de site dealers vinden.
Voor wie ook naar NL wil bellen kan voor €10 meer een aanvulling op het prepaidplan nemen: http://www.mysimplemobile.com/Simple-Mo ... mited.aspx voor 3 of 7 cent per minuut.
Het volgende plan werkt perfect als je onbeperkt text, talk en web wilt hebben (1GB): http://www.mysimplemobile.com/no-contra ... ne-minutes
Draait onder T-Mobile en bereik is zeer goed.
Mijn dochter maakt hier nu al een paar maanden gebruik van door de eerste keer een simcard te kopen bij een dealer ( nu was dat niet zo'n goed idee, want het was een louche zaakje waar ze haar nog opgelicht hadden ook om voor het installeren €25 te vragen, maar ja.. we wilden zeker weten dat het werkte) en daarna heeft ze bij een ander verkooppunt nog drie maandkaarten gekocht. Omdat haar creditcard een NL adres heeft kon ze niet via de site een nieuwe prepaid maand kopen.
Dat probleem komen we meer tegen maar als je een Amerikaanse creditcard hebt is dat geen probleem.
Je kunt via de site dealers vinden.
Voor wie ook naar NL wil bellen kan voor €10 meer een aanvulling op het prepaidplan nemen: http://www.mysimplemobile.com/Simple-Mo ... mited.aspx voor 3 of 7 cent per minuut.
- sdekker
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Hoi Erik, mijn advies gebaseerd op eigen ervaring: koop in de VS in een AT&T winkel een premaid AT&T Sim kaartje van 25 dollar. De sim krijg je gratis en ze plaatsen hem ook nog eens in je telefoon. Op je kassabon staat een pincode waarmee je voor het bedrag (Bijv. 25 dollar) belminuten/datategoed in kan kopen. Je belt daarvoor de sprekende computer en 10 minuten later kan je aan de slag.erikh schreef:Inmiddels zitten wij enkele weken voor vertrek, en ik weet nog steeds niet hoe en wat ik nu moet met mobiel internet en bellen.
Werkte goed bij mij!
Rondreizen: 2023: Nova Scotia / 2020: Orlando / 2019: Hawaii / 2018: SFO - Seattle / 2015: Florida / 2014: West Canada / 2011: SFO - LA / 2010: Florida / 1999: Miami - NY
Stedentrips: 2001, 2007, 2009, 2013: NY
Werk: 28x NY, 7x Chicago, 1x LV
Stedentrips: 2001, 2007, 2009, 2013: NY
Werk: 28x NY, 7x Chicago, 1x LV
Ik neem aan dat je een telefoonnummer bedoeld en geen pin-code, de simkaart van AT&T heeft standaard namelijk geen PIN-code zoals in NL. In dezelfde winkel kun je ook opwaardeerkaartjes kopen om wat extra dollars op je tegoed te zetten. Dit lijkt op dit moment de beste keuze, sinds activeren in NL niet meer werkt.sdekker schreef:Hoi Erik, mijn advies gebaseerd op eigen ervaring: koop in de VS in een AT&T winkel een premaid AT&T Sim kaartje van 25 dollar. De sim krijg je gratis en ze plaatsen hem ook nog eens in je telefoon. Op je kassabon staat een pincode waarmee je voor het bedrag (Bijv. 25 dollar) belminuten/datategoed in kan kopen. Je belt daarvoor de sprekende computer en 10 minuten later kan je aan de slag.
Iets verder in de thread staat ook nog de ervaring van iemand die voor $80 een maand-abbo kocht bij T-Mobile, die is 'onbeperkt' kwa minuten/mb's.
Hallo,
heb de hele thread hierboven gelezen omdat ik hiernaartoe werd verwezen vanuit een ander onderwerp. Mijn vraag ligt duidelijk anders, ik hoef geen mobieltje (bellen met mobiel is geregeld) te hebben met internet maar een iPad met internet en met die iPad hoef ik niet te bellen.
Volgend jaar weer een trip naar US gepland (SF, LA, Sequoia, Death Valley, Zion/Bryce, Grand Canyon, LV).
Ben er al een tijdje niet geweest en tijdens onze laatste vakantie deze zomer de conclusie getrokken dat ik niet meer zonder internet (verbinding) op vakantie wil.
Idee is om ter plekke een prepaid kaart te kopen met internet om in de iPad 3 (met 3G dus)te stoppen?
Is dit goed te doen of heeft iemand een slimmere manier om "allways on" internet bij de hand te hebben ? (wifi in hotels is fijn maar niet genoeg).
Roy
heb de hele thread hierboven gelezen omdat ik hiernaartoe werd verwezen vanuit een ander onderwerp. Mijn vraag ligt duidelijk anders, ik hoef geen mobieltje (bellen met mobiel is geregeld) te hebben met internet maar een iPad met internet en met die iPad hoef ik niet te bellen.
Volgend jaar weer een trip naar US gepland (SF, LA, Sequoia, Death Valley, Zion/Bryce, Grand Canyon, LV).
Ben er al een tijdje niet geweest en tijdens onze laatste vakantie deze zomer de conclusie getrokken dat ik niet meer zonder internet (verbinding) op vakantie wil.
Idee is om ter plekke een prepaid kaart te kopen met internet om in de iPad 3 (met 3G dus)te stoppen?
Is dit goed te doen of heeft iemand een slimmere manier om "allways on" internet bij de hand te hebben ? (wifi in hotels is fijn maar niet genoeg).
Roy
Er wordt hier ook over de droam gesproken, een middel waarmee je dus altijd online bent. Is dat niet iets voor je?
En natuurlijk kun je altijd een prepaidkaartje kopen voor in je iPad. Dat zo altijd goed moeten gaan.
En natuurlijk kun je altijd een prepaidkaartje kopen voor in je iPad. Dat zo altijd goed moeten gaan.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik ken niet veel van mobiel internet, maar misschien heb je wat aan mijn ervaring: ik heb afgelopen vakantie een iPad gekocht in de USA, daarbij zat reeds een microsimkaartje van AT&T maar op die microsim moet je dan nog een 'data plan' afsluiten. Er bestaan pre-paid data plans van 250mb of 2GB per maand. zie hier: http://www.att.com/Common/about_us/file ... 081210.pdf
Als je na een maand geen internet meer nodig hebt, annuleer je het abonnement van op de iPad en na drie maanden van ongebruik vervalt ook je account bij AT&T.
Je kan dit abonnement in feite van op de iPad aanschaffen als de microsim er in zit maar dat lukte mij niet omdat ik geen Amerikaans adres kon invullen. Dan ben ik naar een AT&T winkel gegaan en een medewerker in de winkel heeft de vereiste gegevens echter creatief ingevuld zodat het toch lukte. Wat hij precies heeft ingevuld weet ik niet meer.
Jij moet ook nog een microsim hebben natuurlijk. Ik weet niet zeker of je deze ook 'los' kan kopen of dat je een microsim kan kopen waar al een bepaald data plan aan vast hangt, dat zou je bij AT&T moeten nagaan.
Een andere aanbieder is geloof ik Verizon, maar daar heb ik geen ervaring mee.
groetjes, elke.
Als je na een maand geen internet meer nodig hebt, annuleer je het abonnement van op de iPad en na drie maanden van ongebruik vervalt ook je account bij AT&T.
Je kan dit abonnement in feite van op de iPad aanschaffen als de microsim er in zit maar dat lukte mij niet omdat ik geen Amerikaans adres kon invullen. Dan ben ik naar een AT&T winkel gegaan en een medewerker in de winkel heeft de vereiste gegevens echter creatief ingevuld zodat het toch lukte. Wat hij precies heeft ingevuld weet ik niet meer.
Jij moet ook nog een microsim hebben natuurlijk. Ik weet niet zeker of je deze ook 'los' kan kopen of dat je een microsim kan kopen waar al een bepaald data plan aan vast hangt, dat zou je bij AT&T moeten nagaan.
Een andere aanbieder is geloof ik Verizon, maar daar heb ik geen ervaring mee.
groetjes, elke.
Ik gebruik altijd het adres van mijn hotel. Voor een Duits Prepay kaartje had ik gewoon de winkel genomen waar de kaart gekocht was. Gaat prima, hopelijk krijgt het hotel geen papieren spam. De simkaart is nog steeds actief...elkur schreef: Je kan dit abonnement in feite van op de iPad aanschaffen als de microsim er in zit maar dat lukte mij niet omdat ik geen Amerikaans adres kon invullen. Dan ben ik naar een AT&T winkel gegaan en een medewerker in de winkel heeft de vereiste gegevens echter creatief ingevuld zodat het toch lukte. Wat hij precies heeft ingevuld weet ik niet meer.
- Jo usalover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hallo,
Wij zijn ook van plan om aldaar een simkaartje aan te schaffen zodat we onderling met onze reisgenoten kunnen bellen ( camper en auto), en evt naar huis en evt op internet onderweg. Nou ben ik via Google maps aan het kijken naar A T & T vestigingen in Denver, of op de route naar onze eerste camping. ( KOA Wellington)
Maar volgens jullie zou er in iedere Walmart een A T & T vestiging zitten, klopt dat ?
Op de plattegrond van RB staat ook aangegeven dat er een Walmart Supercenter zit een stukje zuidelijker aan de Dahlia St, ten noorden van de I270. Daar zullen we hoogstwaarschijnlijk toch de boodschappen gaan doen.
Of wellicht beter bij de Walmart in Loveland omdat we toch naar de outlet gaan op weg naar Wellington.
Iemand tips over een A T & T vestiging in Denver ?
Wij zijn ook van plan om aldaar een simkaartje aan te schaffen zodat we onderling met onze reisgenoten kunnen bellen ( camper en auto), en evt naar huis en evt op internet onderweg. Nou ben ik via Google maps aan het kijken naar A T & T vestigingen in Denver, of op de route naar onze eerste camping. ( KOA Wellington)
Maar volgens jullie zou er in iedere Walmart een A T & T vestiging zitten, klopt dat ?
Op de plattegrond van RB staat ook aangegeven dat er een Walmart Supercenter zit een stukje zuidelijker aan de Dahlia St, ten noorden van de I270. Daar zullen we hoogstwaarschijnlijk toch de boodschappen gaan doen.
Of wellicht beter bij de Walmart in Loveland omdat we toch naar de outlet gaan op weg naar Wellington.
Iemand tips over een A T & T vestiging in Denver ?
1991 au-pair Chicago
2000 TX, CA,NV, IL
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
2024 UT, ID, WY, MT, SD, NE, CO
2000 TX, CA,NV, IL
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
2024 UT, ID, WY, MT, SD, NE, CO
Jo, stuur mij een DM en je kan ze bij mij thuis Koen ophalen in Ft. Collins, CO
. Is misschien het allermakkelijkst.

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht