Ik had even een vraagje in september rijden wij vanaf Springdale richting Las Vegas hier wou ik graag onderweg nog naar Valley of Fire toe. Nu wil mijn vriend graag naar de Hooverdam (van mij hoeft dat niet zo maarja beetje compromissen sluiten ik heb hem zover gekregen om op een paard te klimmen in Monument Valley .) Zouden we vanuit Springdale via VoF ook nog naar de Hooverdam kunnen of ben ik nu veel te optimistisch met de tijd?
Las Vegas is echt een beetje bedoeld om overdag een beetje rust te nemen lekker aan het zwembad liggen en om nou een halve dag op te geven om heen en weer te rijden naar de Hooverdam heb ik zelf niet zo'n trek in.
Is makkelijk te doen op 1 dag. Je zou zelfs nog een paar uur in VoF kunnen doorbrengen.... Als je net zoals ik altijd rond een uur of 7 a 8 in de auto zit
Ik zou er voor kiezen alle beschikbare tijd in VoF door te brengen en maar een korte blik op de Hoover Dam te werpen...
Indien je bereid bent vroeg te vertrekken vanuit Springdale en indien je het niet vervelend vindt met het invallen van de schemer (dat heeft wel wat) aan te komen in Las Vegas dan lijkt het me wel mogelijk. Je moet tenslotte wat overhebben voor je compromissen en de duurzaamheid van je relatie toch?
Waar je rekening mee moet houden i.v.m. Hooverdam:
Last Dam Tour departs at 4:00 p.m. (Monday through Thursday)
On Fridays, Saturdays, Sundays and Federal Holidays, the last Dam Tour departs at 4:30 p.m
Dam Tours (limited to 20 people per tour) may sell-out a couple hours in advance of the last tour
Heel mooi onderweg is de route van Interstate 15 door de Virgin River Gorge. Zo mooi dat je hem wel twee keer kan rijden. Even omkeren bij exit 9 (desert Springs) en dan nogmaals omkeren bij exit 18 (Virgin River Recreation Area) . Daarna doorrijden tot en afslaan bij exit 93 (SR 169 Logandale / Overton). Reken vanaf VOF tot aan Hooverdam zo'n anderhalf a twee uur. Het kan sneller maar de North Shore Road is heel mooi. Jammer om daar langs te razen.
Bedankt voor jullie reacties, we moeten maar even kijken stel dat we s'morgens nog wat in Zion willen doen kan het natuurlijk niet. Als we Zion voldoende hebben gezien vertrekken we gewoon heel vroeg in de morgen.
Allard schreef:Je moet tenslotte wat overhebben voor je compromissen en de duurzaamheid van je relatie toch?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.