Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mc Donalds Phoenix

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
EvelienK.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Mc Donalds Phoenix

Bericht door EvelienK. »

In onze vakantie konden we het niet laten. We zijn toch een keertje naar de MC Donalds gegaan... Maar de Mac waar wij waren, was verschrikkelijk! Zo erg dat ik jullie toch even wil 'waarschuwen', GA HIER NIET HEEN! De Mac ligt aan de Van Buuren Straat in Phoenix. We kwamen binnen en zagen een aantal zwervers, maar dit konden we wel aan. Zij maakten gebruik van de gratis refill door hun beker goed te bewaren. Toen we uiteindelijk zaten en om ons heen keken, zaten er naast de zwervers ook heel veel andere ongure types. Ik voelde me absoluut niet veilig hier en mijn vriend probeerde niet te laten blijken dat die zich onveilig voelde, maar hij straalde dit aan alle kanten uit. We hebben onze patat opgegeten, maar de rest allemaal meegenomen en in de auto opgegeten. Met de deur veilig op slot. De gesprekken om ons heen, gingen ook over ruzies en die ruzies waren niet zomaar opgelost. Hier gaan we NOOIT meer heen. Ik zou niet snel iets over dit soort dingen op het forum zetten, maar ik wil eigenlijk wel duidelijk maken dat je (nou ja, in ieder geval wij en een aantal andere mensen) hier liever niet wil zijn. Je kan altijd wel de mc drive nemen natuurlijk. Op de volgende site staan meer mensen die dit aangeven: http://www.yelp.com/biz/mcdonalds-phoenix-11 Het is dus niet iets van 1x, maar het gebeurt vaker.
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
DejaVu
Amerika-expert

Re: Mc Donalds Phoenix

Bericht door DejaVu »

Hoe was de buurt zelf? Kon je geen drive thru nemen?

Ik heb dit zelf een keer in Marseille meegemaakt, zaten gewoon drugs te dealen tussen de happy meals... :roll:
EvelienK.
Amerikakenner

Bericht door EvelienK. »

De buurt zelf was niet heel onveilig voor we hier kwamen. Toen we hier geweest waren, voelden we ons wel onveilig. Ik denk dus dat de buurt goed is, alleen omdat wij dit gezien hadden, voelde de wijk en omgeving ook niet meer goed. Wij hadden alles al besteld voor we er echt bewust van werden. Dus toen konden we geen drive thru meer nemen, helaas.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Je hebt McDonals in alle soorten en maten. Dus ook met keurig publiek en ruig volk. In Amerika maar ook in Canada valt mij op dat er wel eens zwervers in en rond de zaak zitten. Heb meerdere keren gezien dat ze er hardhandig uit gegooid werden. Het meest schokkende wat ik meemaakte in een McDonalds was in Keulen. Een massale vechtpartij tussen personeel en klanten. Gelukkig kon ik snel wegkomen!
WizardOfOss
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Ik kan me van m'n eerste bezoek aan New York nog wel herinneren dat er toen altijd wel een paar zwervers door de zaak liepen om iedereen om de stickertjes van Monopoly-actie te vragen. Niet opdringerig, ook niet bedelen, maar gewoon netjes vragen om die stickertjes. Daar waren dan ook wel leuke prijzen mee te winnen, tot auto's of enorme geldbedragen aan toe. Kort nadat we weer thuis kwamen bleek die hele actie een grote zwendel te zijn, alle grote prijzen werden onderling verdeeld door het bedrijf wat voor McD die actie uitvoerde...

Een situatie zoals door TS beschreven heb ik echter nog nergens meegemaakt.
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
Luc1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 90

Bericht door Luc1 »

Die buurt in Phoenix is niet echt veilig. Niettegenstaande je daar dicht bij downtown zit, is het toch een buurt die best te mijden is.

Luc
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

EvelienK. schreef:De buurt zelf was niet heel onveilig voor we hier kwamen.
:lol:
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Dat je een verkeerde wijk in gereden bent kan de Mac denk ik niet zoveel aan doen. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal wel eens en gelukkig zijn jullie weer veilig thuisgekomen.

Wij hebben in Miami ook een keer een verkeerde afslag genomen voor de Burger King. Toen we binnen kwamen waren er geen andere gasten maar toen we zaten te eten kwam er steeds meer verkeerd volk naar binnen. Wijze les geleerd en er een mooie herinnering aan overgehouden.
Roel11
Amerika-ontdekker

Bericht door Roel11 »

Ik meen mij ook te herinneren dat onze Trotter ons voor die buurt in Phoenix waarschuwde. Zwervers, dealers... best te mijden dus.
Wij zijn alleszins toen we geland zijn in Phoenix meteen doorgereden richting Scottsdale waar het blijkbaar beter vertoeven is.
http://thereandbackagaintravelforum.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/ThereAndB ... 6459488671" onclick="window.open(this.href);return false;
EvelienK.
Amerikakenner

Bericht door EvelienK. »

Wij hadden er in de buurt een hotel geboekt, dus het was niet dat we de verkeerde wijk inreden. Stonden een aantal hotels, met goede reviews. Het is een tip voor mensen die naar Phoenix gaan. Boek hier geen hotel of ga hier niet naar de mac :)

'De buurt zelf was niet heel onveilig voor we hier kwamen', ja die kan je inderdaad op verschillende manieren interpreteren, 6foot6, :lol:
TineL
Amerikafan

Bericht door TineL »

Ons hotel was schuin over die McD, ik vond het persoonlijk niet zo'n ruige buurt...
Echt chique of proper was het er niet, maar om nu de hele buurt af te schrijven?
In de McD ben ik niet geweest, dus daar kan ik niet over oordelen.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Wij hebben een keer gegeten bij de Mac bij Disneyland Parijs.
Er zaten geen zwervers, maar het was er druuuuuuuuuuk, en het eten was smerig (koud en uitgedroogd).
Dan kan je maar beter in Phoenix te eten halen !

Mensen : ga niet naar de Mac bij EuroDisney !!!
EvelienK.
Amerikakenner

Bericht door EvelienK. »

Ja, wij zaten ook in die buurt (schuin tegenover) en vonden het niet heel ernstig. Alleen even die Mac. Maar is toch handig om te weten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht