Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Honkbal wedstrijd in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
tosca
Amerika-expert

Re: Honkbal wedstrijd in New York

Bericht door tosca »

Succes met het vinden van een ticket!

Velen zullen voor de Yankees kiezen, maar de Mets zijn ook erg leuk om te bezoeken. Leuk stadion en een mooie sfeer! Voor de beleving maakt het dus niets uit!
Stiek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Stiek »

ik ga op 26/9 naar de Mets kijken

http://www.stubhub.com/new-york-mets-ti ... 2-2495158/

tickets genoeg
findolin
Amerikafan

Bericht door findolin »

Maakt het uit als je heel hoog zit, ik ga met mijn zus en we snappen werkelijk niets van honkbal maar willen er gewoon voor de sfeer heen.
De lagere plaatsen zijn best heel duur, dus wat hoger zitten vind ik niet erg maar is het daar dan wel vol .?
Kan ik de kaarten nu bestellen met een creditcard of toch daar bestellen?
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Zelf zit ik graag tussen het derde honk en het eerste honk. Dan heb je een goed overzicht. Hoogte is dan helemaal niet erg, je hebt wel een lekker overzicht. Wanneer je aan de andere kant van het stadion zit, zul je een stuk minder zien.

Afbeelding

Meestal zijn er nog wel kaarten te koop, zeker wanneer het geen "grote" wedstrijd is of geen playoff. Wij kopen altijd kaarten van te voren, omdat we graag zekerheid hebben en willen weten waar we zitten. Maar er zijn er genoeg die gewoon van te voren bij het stadion een kaartje kopen.
Stiek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Stiek »

wij zitten tussen 1e en 2e honk. ceasars box 312
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Als je niet al te duur beneden wil ziten bij de Yankees dan zou je een zogenaamde cafeseat kunnen overwegen. Je zit dan op een barkruk aan een tafel, achter de rolstoelenbalkon. Ik betaalde iets van $72 bij ticketmaster. Voor Yankees zou ik kaarten vooraf bestellen want ze zijn behoorlijk populair en ze zijn ook in de race voor de playoffs. Voor de Mets kun je makkelijk kaarten krijgen aan de kassa aangezien ze minder populair zijn en ook nog eens ondermaats presteren.
MarcelS
Amerika-ontdekker

Bericht door MarcelS »

Ik ga 3 oktober naar de yankees.
Via Ticketmaster gekocht voor 27 dollar. Niet de beste plekken natuurlijk, maar (we hebben foto's van het uitzicht gezien) voor de prijs prima!
mie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door mie »

Vorige week dinsdag zijn wij met z'n vieren naar yankees-texas rangers geweest. Tickets enkele weken op voorhand via ticketmaster besteld (18 dollar). Naast ons zaten Nederlanders die 's morgens voor 12 dollar tickets hadden gekocht. We zaten wel hoog maar erg centraal en zagen alles perfect. Het is trouwens maar een saaie bedoening .... veel dode momenten. Echt veel actie is er niet. Er wordt amper gescoord. MAAR je moet het wel eens meegemaakt hebben. Ga goed op tijd (een uurtje voor het begint kwamen we aan het stadion) om de sfeer op te snuiven, eens rond te dwalen, de yankeeshops te bezoeken ... Wij en vooral de kids hebben enorm genoten. Neem gerust zelf wat te drinken en eten mee ... geen probleem. Het is er peperduur voor drank in plastiek bekers. Bij het binnenkomen kregen de kids een leuk "back to school-setje" van de Yankees. Het duurt een kleine 3 uur. Nadien met de metro terug naar het hotel. Geen enkel probleem.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

mie schreef:Het is trouwens maar een saaie bedoening .... veel dode momenten. Echt veel actie is er niet. Er wordt amper gescoord.
Dat is maar hoe je het bekijkt! Natuurlijk is het spel niet zo snel als bijvoorbeeld ijshockey of basketbal, maar het gaat wel om de belevenis! Ik vind het absoluut geen saaie bedoening, er is zoveel te zien in het stadion en tussen de innings door vaak spelletjes en de 7th inning stretch, en noem maar op.....

En ja, qua score moet je wel een beetje geluk hebben en kun je inderdaad ook een 1-0 wedstrijd hebben (maar die kunnen ook erg leuk zijn!).. Maar goed, gisteravond verloren de Yankees met 3-7 en dan zie je dus al heel wat meer punten :)
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Je kan je entree kaartjes ook bij de kassa bij het stadion kopen of voor het stadion van iemand die nog kaartjes over heeft. Dit hebben wij gedaan bij de New York Yankees. Succes.
mie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door mie »

Tosca, ik bedoelde uiteraard met "saai" het spelletje honkbal zelf. Het was 3-0 (als ik het me goed herinner pas in de 5° of 6° inning). Tussendoor is er veel te beleven en te zien, buiten het honkbal zelf. Maar het viel me toch echt tegen hoe weinig ze tegen het balletje slaan (en zeker voor dat niveau). Wij hebben een prima avond gehad nochtans. Maar ik was toch tevreden dat ik goedkope tickets had gekocht.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

mie schreef: Maar het viel me toch echt tegen hoe weinig ze tegen het balletje slaan (en zeker voor dat niveau).
Uhh.. iets zegt me dat je het spel niet echt snapt :wink: Als men weinig "tegen het balletje kan slaan" dan houdt dat in dat het andere team een hele goede pitcher heeft.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

SemJes schreef:Uhh.. iets zegt me dat je het spel niet echt snapt
Haha! Laatst zei iemand die de Yankees op TV had zitten kijken. Nou die pitcher van de Yankees is echt een dikzak, die kan toch nooit goed zijn. Zo kun je toch geen topsport bedrijven ;)
heidem
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door heidem »

Afgelopen vrijdag naar Red Sox tegen Yankees geweest. Leuke wedstrijd, 4-6, met veel homeruns (wel twee gemist door een flinke stortbui). Geweldige sfeer. Prijzen op Stubhub liggen dan wel iets anders dan bij "gewone" wedstrijden :wink:
DennisJanssen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door DennisJanssen »

Ik ben zowel bij de Yankees als bij de Mets geweest. Bij de Mets nog wel in Shea Stadium, dat is inmiddels met de grond gelijk gemaakt en is nu de parkeerplaats naast het nieuwe ballpark, Citi Field. De ervaring bij een wedstrijd van de Yankees is intenser dan bij de Mets. Er is ook meer geschiedenis bij de Yankees (zelfs nu zij ook in een nieuw stadion spelen) en dat merk je aan alles. Maar ook een bezoek aan de Mets is een geweldige ervaring om mee te maken, als het je niet sec om de wedstrijd gaat. Dat fans van verschillende teams gewoon naast elkaar zitten bijvoorbeeld (ja, zelfs bij een Yankees - Red Sox game) en dat je gewoon met je coolbox vol met eten en drinken het ballpark in mag (sterker nog: het wordt door de politie die buiten een beetje toezicht staat te houden aangeraden, omdat het binnen 4 keer zo duur is). Alle entertainment is ook geweldig om mee te maken, zowel voor, tijdens als na de wedstrijd. Bij de Mets zit het stadion echt nooit vol, anders dan soms bij de subway series (als de Mets tegen de Yankees spelen). Ik zou persoonlijk toch voor iets duurdere kaarten gaan als je comfortabel wilt zitten of helemaal naar het andere uiterste, de "bleachers" achter het outfield, daar is ook altijd erg veel sfeer en heb je een kans op een souvenir (als er een homerin geslagen wordt, mag degene die de bal pakt hem houden). Het kan trouwens altijd erger: in 2011 was ik bij een wedstrijd van de Tampa Bay rays op Tropicana Field, een indoor stadion met plaats voor 45.000 mensen en er waren er welgeteld 7.500. Dat blijkt niet ongewoon te zijn, want het best verkochte item in de gift store is een koe-bel om geluid mee te maken om het stadion wat voller te laten lijken.....goed team (ze haalden de play offs), mooie locatie, maar erg, erg weinig sfeer. Dat is bij de Mets echt wel beter!

Overigens hebben de Mets wel een van de beste pitchers die er op dit moment rondloopt, R.A. Dickey. Als hij speelt gaat er altijd wat meer van het team uit.
Als alles onder controle is ga je niet hard genoeg
pindatom
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door pindatom »

Weet iemand hoe het gaat met de playoffs?
Ben nl. van 11-21 oktober in NY.
Wanneer is bekend wie, wanneer speelt? Zijn de kaartjes betaalbaar en is dit snel uitverkocht?

http://mlb.mlb.com/mlb/schedule/ps.jsp
heidem
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door heidem »

Op http://mlb.mlb.com/mlb/schedule/ps.jsp?y=12 is het schema te zien. De invulling volgt pas op 3 oktober als het regular season is afgelopen. Gezien de huidige stand valt te verwachten datde Yankees de playoffs halen, maar meer valt er niet te zeggen nu.
pindatom
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door pindatom »

Thanks, en durf jij iets te zeggen over de kosten v/d kaartjes en of het snel uitverkocht is?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Kaarten bij de Yankees zullen snel gaan en ik denk dat in de playoffs hogere kaartprijzen gelden. Als je vanaf 11 oktober in New York bent dan kan het zijn dat je de laatste wedstrijd van de 1e ronde kan meepakken, maar wedstrijden in de volgende ronde zeker. Mits de Yankees die halen uiteraard. En dan hangt het er ook nog vanaf of ze thuis of uit beginnen. Na 3 oktober weet je hoe de 1e onde eruit ziet en na 12 oktober weet je pas hoe de 2e ronde eruit ziet. Zou ook zomaar kunnen dat ze in de 1e ronde er vroeg uitliggen en dat jij helemaal geen honkbal meer ziet na aankomst in New Yorl..................
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer