Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bellen naar USA + interview vraag (K1 visum)

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
frede
Amerika-ontdekker

Bellen naar USA + interview vraag (K1 visum)

Bericht door frede »

Hallo,ik heb een vraag waar ik niet uitkom.Wat is voor mij het goedkoopst bellen naar de USA.Vanaf Nederland naar Oregon.Mobiel of vast maakt verschil natuurlijk.Ik heb meerdere geprobeerd,zoals,Beltegoed.nl./belbazaar,of Lycamobile etc etc.Is er iemand die kan vertellen wat nu echt goedkoop is om te bellen.Voor zowel vast en/als mobiel.BVD-Frede.En ik heb nog een vraag(ik ben bezig met de K1-visum) die ik niet graag stel.Ik moet binnenkort voor het intervieuw en de medische keuring.Maar ik heb een opiaten verleden.Ik heb geen strafblad.Maar ben wel behandeld voor een opiaten-verleden.Moet ik nu eerlijk zijn over mijn verleden.Voor lichamelijke-keuring heb ik (natuurlijk) geen sporen meer in mijn lichaam.Maar geestelijk knaagt het toch aan mij dat ik bang ben om-eerlijk- te willen zijn.Wie heeft advies,of zijn/haar mening hierover.Alvast bedankt.FR.
Laatst gewijzigd door Dude op 23 aug 2012, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: topic titel aangepast ter verduidelijking
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: vraag/en nog een vraag!

Bericht door Njit »

Bellen via Skype? Dan bel je via internet met die persoon. Koop gewoon een leuke headset en Skype tegoed en je kan heeeeeel lang bellen voor weinig.

En of je het wel of niet moet melden valt moeilijk te zeggen denk ik. Is het verder aan je lichaam te zien dat je vroeger gebruikt hebt? Je moet sowieso documentatie meenemen waarin je verleden waarschijnlijk ook staat. Dus het verzwijgen heeft denk ik weinig zin.
# Obtain the following records and bring them to your examination:

* Your vaccination immunization records
* Any prior chest x-rays
* Copies of your medical history records
* Your passport, identity card, laissez-passer, or travel document
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
bedeve
Amerika-expert

Re: vraag/en nog een vraag!

Bericht door bedeve »

Njit schreef:Bellen via Skype? ]
Of zet Skype op je smart phone. Dan bel je zo.
Mobiel nummer bellen in de USA kost op deze manier € 0.019 ( = 1.9 cent ) per minuut.
Je zet een tientje beltegoed op je Skype account that's it
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Steffen
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Bellen naar USA + interview vraag (K1 visum)

Bericht door Steffen »

Mijn vrouw betaald maandelijks een paar euro (soort abonement) en kan daarmee onbeperkt naar vast en mobiel in de US bellen. Goedkoper wordt het niet :wink:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Bellen naar USA + interview vraag (K1 visum)

Bericht door ned in MO »

Je kan ook magic jack nemen. Kost $29.95 per jaar. Je sluit het aan op de computer met internetverbinding en hangt er gewoon een normale telefoon aan. Je krijgt dan een amerikaans nummer. Je kan zelfs kiezen in welke plaats. Je belt en kan gebeld worden op je amerikaanse nummer en je kan net zoveel bellengebeld worden als je wilt naar canadese en amerikaanse nummers, kostenloos. Het lijkt dan dus net of je in Amerika zit :thumbup: . Daarbij kan je het overla mee naar toe nemen. Er zit ook voicemail op en die stuurt het voicemail bericht naar je email. Als je dan een smartphone hebt kan je dus gewoon je voicemail overal afluisteren

http://www.magicjack.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer