Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe vieren ze een verjaardag in Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Hoe vieren ze een verjaardag in Amerika

Bericht door LittlePhoenix »

Huh? Een profeet met de naam Mormon? Daar weet ik niets van. De eerste profeet was Joseph Smith en hij heeft de gouden platen van de engel Moroni gekregen. Sorry, geen idee welke profeet je bedoelt maar ik ben geen lid van de LDS kerk dus heb maar beperkte kennis erover.
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Ik heb het ook maar even gegoogled (aangezien ik er zelf ook niet veel van weet):
Mormon was inderdaad een profeet, het Book of Mormon werd door hem gecompileerd en is naar hem vernoemd.

Weer wat geleerd. Maar goed, laten we weer on-topic gaan.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

Dutchess schreef:Ik heb het ook maar even gegoogled (aangezien ik er zelf ook niet veel van weet):
Mormon was inderdaad een profeet, het Book of Mormon werd door hem gecompileerd en is naar hem vernoemd.

Weer wat geleerd. Maar goed, laten we weer on-topic gaan.
Wellicht valt dit onder "Voor wie te stemmen - Obama, Romney (of een van de anderen)"... :wink:

:offtopic:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer