kastelke schreef:Zwangerschapshormonen kunnen rare trukken met je uithalen! Ook wat betreft smaak
Gut ja, had ik nog niet meer aan gedacht, ik raakte zwanger een week nadat we hier aan kwamen. Ik heb inderdaad 9 maanden lang best wat moeite gehad met het eten hier (tijdens mijn zwangerschappen staat rundvlees me tegen, en later was al dat gefrituurde spul funest voor mijn maagzuur). Ik heb dus de hele zwangerschap vooral zelf gekookt.
Maar sinds de bevalling, nu ik volop borstvoeding geef en altijd wel trek heb, ga ik helemaal los
Ik had trouwens sowieso in het begin wel wat moeite met wennen hier door de zwangerschap, ik was zo moe en misselijk dat het er gewoon niet van kwam om er op uit te trekken om mijn nieuwe omgeving te leren kennen. Dat kwam pas na de 1e 4 maanden, en pas het laatste trimester van mijn zwangerschap begon ik me hier echt thuis te voelen. Maar mijn voordeel was dat het niet mijn eerste zwangerschap was (en niet mijn eerste internationale verhuizing), ik kon dus prima relativeren dat die gevoelens tijdelijk waren.