Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis dafkapin: opnieuw naar het noordwesten
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: opnieuw naar het noordwesten
Wij zaten in 2006 in een leuke cabin bij Crater Lake: Union creek, zie ons 2006-verslag. Wij reden toen door naar het zuiden, maar aangezien jullie weer terug naar Bend gaan is het helemaal niet zo gek om Crater Lake vanuit Bend te bezoeken lijkt me.
Waar ligt Victor??
Marianne
Waar ligt Victor??
Marianne
victor ligt eigenlijk aan de achterkant van Grand Teton, als je de Teton Pass rijdt is het het eerste dorpje dat je tegenkomt als je Idaho binnen bent gereden, hebben daar vorig jaar op de Moose Creek Ranch overnacht, en dat was zo prachtig gelegen dat we nog eens terugwillen
@AnninBC, zoals reeds vermeld, Olympic hebben we dit jaar reeds gedaan
toen gingen we eerst naar Seattle, de city of rain, en was het volle zon, en toen gingen we naar Forks, the rainiest village and hadden we ook volle zon
toen gingen we eerst naar Seattle, de city of rain, en was het volle zon, en toen gingen we naar Forks, the rainiest village and hadden we ook volle zon

dafkapin schreef:@AnninBC, zoals reeds vermeld, Olympic hebben we dit jaar reeds gedaan

Wij werden ooit geïnterviewd door een lokale nieuwszender ivm het weer in Seattle. Mensen denken altijd dat het weer in Seattle niet zo goed is, maar dat blijkt helemaal niet waar te zijn.
Seattle Doesn’t Get That Much Rain
Daven Hiskey April 13, 2010 37
Today I found out that Seattle doesn’t really get that much rain compared to most U.S. cities. In fact, Seattle ranks 44th among major U.S. cities in average annual rainfall, getting approximately 38 inches annually. Cities that get more rainfall than Seattle include such as Houston Texas (48 inches), New Orleans (60 inches), Mobile AL (65 inches), Memphis (52 inches), Nashville (48 inches), and pretty much every major city on the eastern seaboard, such as New York (43 inches), Philadelphia (41 inches), Miami (58 inches), and Boston (44 inches).
Read more at http://www.todayifoundout.com/index.php ... 86UAZF9.99
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Je doet jezelf echt tekort door zo weinig tijd in Glacier te verbrengen. Wij hebben daar 3 dagen gehad en het was echt veel te kort, we hebben het gewoon niet kunnen zien allemaal. De mooiste foto's van mijn hele vakantie kwamen daar vandaan.
Wij hebben overigens Glacier naar Yellowstone in 1 dag gedaan, was prima te doen.
Maar hoe dan ook, je gaat ene prachtige reis maken.
Wij hebben overigens Glacier naar Yellowstone in 1 dag gedaan, was prima te doen.
Maar hoe dan ook, je gaat ene prachtige reis maken.
ja, van wat ik al gelezen heb weet ik nu al dat we in Glacier gaan moeten selecteren en misschien wat minder doen, maar we hebben hier thuis een woefer en een kat zitten die tijdens onze reis op pension gaan, en drie weken is echt wel het maximum voor mij dat ik hen naar pension wil doen
alhoewel, ik zie dat wij jaar na jaar telkens een dag langer op reis gaan, eerst 20 dagen, toen 21, dit jaar 22 en voor volgend jaar zit ik al aan 23
alhoewel, ik zie dat wij jaar na jaar telkens een dag langer op reis gaan, eerst 20 dagen, toen 21, dit jaar 22 en voor volgend jaar zit ik al aan 23

hou voor rialt beach wel de getijdentabel in de gaten, want met hoog water is het lang zo interessant niet als dat het laag water is. Anders kun je de getijdenpoelen namelijk niet zien.
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
dafkapin schreef:@AnninBC, zoals reeds vermeld, Olympic hebben we dit jaar reeds gedaan

Een andere tip wat ik je misschien nog wel kan geven is het Mount Baker gebied wat niet zover van Seattle ligt. Ik ben er zelf nog nooit geweest (staat wel op mijn verlanglijstje), maar als het een zonnige dag is dan zien wij deze berg vanuit onze tuin. Daar zijn een deel mooie wandelingen te doen en dergelijke. Het is maar een idee. Ik denk dat het niet uitmaakt waar je je extra dag zet, je zal hem in elk geval wel kunnen vullen!
Nog succes met het plannen!
Ann
Wij zijn ook naar Union Creek resort geweest...Neem geen cabin 19 (klein en schimmel) of cabin 17 (asbest)
De andere cabins weet ik niet, maar zoek er reviews over op Tripadvisor of zo!
Inge
De andere cabins weet ik niet, maar zoek er reviews over op Tripadvisor of zo!
Inge
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Misschien nog een tip voor dag 5 van Columbia River Gorge naar Bend :
Wij hebben de John Day Fossil Beds Painted Hills bezocht, in de namiddag. Heel stil, niet meer zo warm en de kleuren waren fantastisch mooi.
Verder hebben wij ook vanuit Bend Crater Lake bezocht.
Sluit mij aan bij de vorige reactie's : Een halve dag is prima. Het is een uur of 2 rijden, door een mooie groene omgeving.
Qua hotel is het Hilton Garden Inn in Bend een aanrader, vlakbij het Old Mill district, shopping en restaurants, aan de rivier.
Veel succes met plannen weer !
Wij hebben de John Day Fossil Beds Painted Hills bezocht, in de namiddag. Heel stil, niet meer zo warm en de kleuren waren fantastisch mooi.
Verder hebben wij ook vanuit Bend Crater Lake bezocht.
Sluit mij aan bij de vorige reactie's : Een halve dag is prima. Het is een uur of 2 rijden, door een mooie groene omgeving.
Qua hotel is het Hilton Garden Inn in Bend een aanrader, vlakbij het Old Mill district, shopping en restaurants, aan de rivier.
Veel succes met plannen weer !
Hallo Ferry.
Een mooi verslag van jullie reis door Canada. Wij zijn niet zo,n fanatieke wandelaars, maar mijn vraag is of de wegen naar Olympic Park bij Whistler en de watervallen op weg naar Whistler goed te berijden zijn met een Camper?
schellie
Een mooi verslag van jullie reis door Canada. Wij zijn niet zo,n fanatieke wandelaars, maar mijn vraag is of de wegen naar Olympic Park bij Whistler en de watervallen op weg naar Whistler goed te berijden zijn met een Camper?
schellie
- niekie73
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja hoor is super goed te doen hebben wij dit jaar met een 30ft gedaan geen enkel probleem. Wegen en parkeerplaatsen zijn voor de olympische spelenschellie schreef:Hallo Ferry.
schellie
allemaal aangepast of vernieuwd.
Reisverslag SouthWest 2016
Reisverslag NW.USA-Canada 2013
Reisverslag West Canada 2012
Reisverslag Noorwegen 2010
Reisverslag NW.USA-Canada 2013
Reisverslag West Canada 2012
Reisverslag Noorwegen 2010
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ja, Hwy 99 is een prima weg.
De 'berenweg' naar Olympic Park: ook goed breed. Aan het eind moet je wel draaien als je Olympic Park niet in wilt (entree is een paar dollar), dat moet ook lukken.
Groet,
Ferry
De 'berenweg' naar Olympic Park: ook goed breed. Aan het eind moet je wel draaien als je Olympic Park niet in wilt (entree is een paar dollar), dat moet ook lukken.
Groet,
Ferry
Oke, bedankt. wij zijn nog aan het twijfelen of we vanuit Vancouver met een huurauto op en neer naar Whistler gaan of met de Camper( A Class ) en dan verder de rondreis vervolgen. Wij hebben n.l. naast de camper een huurauto om naar Victoria op VCI te gaan en naar de Boeing Fabrieken in Everett WA.
schellie
schellie
Re: Reis dafkapin: opnieuw naar het noordwesten
ziezo, de cabin in Mammoth Hot Springs in Yellowstone is geboekt en ook voor Glacier Park hebben we geboekt, hebben gekozen voor het Many Glacier Hotel, een lekker decadent duur doen, dan gaan we maar wat moeten besparen op onze andere verblijfplaatsen onderweg hé
We hebben toch een dagje extra in Glacier Park toegevoegd zodat we daar nu drie nachten verblijven

We hebben toch een dagje extra in Glacier Park toegevoegd zodat we daar nu drie nachten verblijven
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 4774 Weergaves
-
Laatste bericht door swissdutchie
-
- 27 Reacties