Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geëmigreerd naar Boston enorme heimwee
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Geëmigreerd naar Boston enorme heimwee
Inmiddels is het 9 dagen geleden dat Fatima1978 heeft gereageerd. Het lijkt alsof ze nog wel meeleest. 

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
LittlePhoenix, wel erg leuk voor je dat je toen in je omgeving zo snel behulpsame mensen heb ontmoet! Waar ik nu woon kan ik me dat ook voorstellen, het is hier wat kleiner en omat het een college town is, komen veel mensen van buitenaf en staan open voor nieuwe contacten. De eerste twee jaar was ik dood ongelukkig in Amerika maar nu valt het best mee en zie ik het wel zitten om hier nog een paar jaar te blijven.
Hopenlijk komt Fatima nog eens terug om te vertellen hoe het met haar gaat.
Hopenlijk komt Fatima nog eens terug om te vertellen hoe het met haar gaat.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Zag dit topic omhoog komen en dacht dat iemand zo aardig was om te vragen hoe het nu met Fatima gaat maar het blijkt alleen eigenbelang.
note mod : (Carine) bericht waarop dit bericht een reactie is verwijderd.
note mod : (Carine) bericht waarop dit bericht een reactie is verwijderd.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Hoe gaat het nu met Fatima? 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Leuk dat je het zo spontaan vraagt 

Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
hè, nu ben ik toch nieuwsgierig. Naar Fatima en naar het 'bericht waarop dit bericht een reactie is.' Ik heb in augustus een pbtje naar Fatima gestuurd, ze heeft het wel gelezen maar niet gereageert - iets wat natuurlijk ook echt niet hoeft, maar ik vond het wel jammer.
- Vanka
- Amerikafan
- Contacteer:
Kan ik wel begrijpen, zeker n.a.v. haar eerdere berichten dat ze moeite had om contacten te leggen.
Had in ieder geval aan jou wel een bericht terug verwacht, aangezien jij in Boston woont en ze zelf vroeg of er misschien nog meer forummers woonden.
Had in ieder geval aan jou wel een bericht terug verwacht, aangezien jij in Boston woont en ze zelf vroeg of er misschien nog meer forummers woonden.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hoi Fatima,
Ik begrijp je goed hoor. Ik ben nog maar een maandje in Amerika en moet ook nog steeds wennen. Het schijnt ongeveer 6 maanden te duren voordat je je draai gevonden hebt. Ik ben Nederlands maar heb de afgelopen jaren in Italie gewoond. In het begin was het voor mij ook in Italie erg wennen maar ik ben uiteindelijk helemaal ingeburgerd en ik mis Italie nu meer dan Nederland.
Ik woon niet in de buurt van Boston maar ik zag je berichtje en ik weet dus wat je bedoeld.
Succes!
Ik begrijp je goed hoor. Ik ben nog maar een maandje in Amerika en moet ook nog steeds wennen. Het schijnt ongeveer 6 maanden te duren voordat je je draai gevonden hebt. Ik ben Nederlands maar heb de afgelopen jaren in Italie gewoond. In het begin was het voor mij ook in Italie erg wennen maar ik ben uiteindelijk helemaal ingeburgerd en ik mis Italie nu meer dan Nederland.
Ik woon niet in de buurt van Boston maar ik zag je berichtje en ik weet dus wat je bedoeld.
Succes!
Boston, MA is een erg leuke stad vind ik. Zeker geen slechte omgeving om nieuwe mensen te leren kennen en leuke dingen te doen. 

-
- Amerika-expert
Oeboemoe, dat is natuurlijk heel persoonlijk. Voor de een zal het heel makkelijk zijn om in een bepaalde plaats mensen te leren kennen en voor een ander juist helemaal niet. Zo hadden LDSers die naar ons kleine stadje in Utah verhuisden weinig moeite met snel een sociaal netwerk opbouwen terwijl het voor homo's bijv. heel erg moeilijk was. Of de Zeedijk in Amsterdam, m'n man en ik hadden daar geen enkel probleem met snel mensen leren kennen maar een Amerikaanse kennis wist niet hoe snel ze met haar ogen op de grond gericht doorheen moest rennen en ze weigerde om met wie dan ook te praten omdat het geen fatsoenlijke mensen zijn.
En ik hoop dat Fatima haar draai heeft gevonden daar. Zou leuk zijn om nog eens wat te horen, misschien heeft ze tips voor andere mensen?
En ik hoop dat Fatima haar draai heeft gevonden daar. Zou leuk zijn om nog eens wat te horen, misschien heeft ze tips voor andere mensen?
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht