Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alles zelf betalen of een New york pass, city pass of expl

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
lorenzo_obrie
Amerika-ontdekker

Re: Alles zelf betalen of een New york pass, city pass of ex

Bericht door lorenzo_obrie »

Ik weet in ieder geval dat je bij de atractie "top of the rock" je gewoon zo'n city pass kan kopen voor 79 dollar, en daarin zaten dan net de attracties die ik graag wilde doen, verder zitten er nog korting couponnen in voor zo'n hop on hop off bus en cruises.
Laatst gewijzigd door markro op 25 jun 2012, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Spandi
Amerika-ontdekker

Bericht door Spandi »

Onze planning met een 7 day New York Pass ziet er als volgt uit. We zijn wel museumfanaten ;)

Dag 1: Metropolitan museum of art (hele dag)
Dag 2: Food on Foot tour (vm)
Dag 3: Fietstocht Central Park (vm) Intrepid Museum + Circle Line tour (nm + avond)
Dag 4: MoMA (vm) Top of the rock (nm) Tussauds & Ripley's (avond)
Dag 5: Guggenheim (vm) Whitney Museum (nm)
Dag 6: Statue of Liberty & Ellis Island (vm), New Museum (nm), Empire State Building (avond)
Dag 7: Museum of Natural History

Sommige dagen zijn ook nog opgevuld met extra's zoals Chinatown, 9/11 memorial, brooklyn bridge, high line park, st. patrick's cathedral, ... Allemaal afhankelijk van ligging in NYC.

Hopelijk ben je er iets mee :)
pindatom
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door pindatom »

Spandi, ben je met de NY pass dan ook echt goedkoper uit?
findolin
Amerikafan

Bericht door findolin »

Ik ga met mijn zus ook eind sept naar NY, een volle week.
Ik zit nog steeds te twijfelen over de pass want ik wil alleen het Moma bezoeken en Empire state building, en het tribute museum. Maar wel fietsen huren.
is het verstandig om die zo maar aan de straat te huren? Ik hoorde toch dat je tot 25 dollar per dag kwijt ben. We willen vrij veel gaan fietsen, toch ook de brooklyn bridge en dan een stukje door Brooklyn, Wat zijn de brooklyn Heights precies, ik dacht dat het allemaal winkels en promenade was, klopt dat.
En foietsen in Central park en dan ook door Harlem en langs de universiteit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer