Je vergeet een vrij belangrijke post: brandstof. Ik neem aan dat je met de auto gaat, en die drinkt natuurlijk mee. Volledig afhankelijk van je afstanden: 30 dollar per dag.
nielstip: eten kan veeeeel goedkoper. Je koopt een (toast-)brood, boter en beleg. Dan 2 gallon juice voor weinig. Kun je met 4 man een hele dag van eten (ontbijt, lunch en snacken) voor minder dan 10 dollar. (brood: 1, boter:1 beleg: 2, juice: 2). Kijk in de baking-section (meel, e.d.) en koop chocolade brokjes. Amerikanen doen die in /over de taart, perfect geschikt voor op de boterham ! En je doet er langer dan één dag mee.
Voor avond eten zoeken wij liefst een buffet-ding op. Ik kan zo snel niet vinden waar je heen wilt, maar
http://www.cicispizza.com/ is een hele goeie: voor $4,49 per persoon mag je je helemaal vol kiepen met pizza. Ook een idee: gasbrander en gasje kopen ($20), en zelf je potje pruttelen . Als je het voor het kiezen hebt, is een kamer met magnetron ook een idee. Magnetron prak kost $2,- per persoon, dus als de kamer $10,- duurder is met magnetron heb je al snel voordeel te pakken door goedkoper eten.
Gratis continental ontbijten bestaan niet. Als hiermee geadverteerd wordt, is de kamerprijs hoger dan bij de buren die geen gartis ontbijt hebben.
-*-*-*-*-*
en ja, ik weet het, er zijn mensen die het niet leuk vinden om zo gebudgeteerd op vakantie te gaan. Moet iedereen lekker voor zichzelf weten. Ik dus ook.