Ik zoek nog een overnachting voor de voorlaatste avond van mijn reis, Wynn zou ideaal zijn dan

Lijkt mij wel hoor.Fraa schreef:Op de pagina die ik zag na dat ik op de link in de email geklikt had stond inderdaad dat ik "two complimentary meals at The Buffet" kreeg inderdaad.
In de bevestiging wordt het niet vermeld in ieder geval, maar gewoon vragen bij checkin & dat zal wel in orde komen veronderstel ik?
Doockles schreef:Heb je nu in de Encore of Wynn geboekt? Want de foto's die je hier gezet hebt zijn die van de Encore.Niet dat de kamers in de Wynn niet mooi zijn natuurlijk.
Maar die hebben zo geen afscheiding tussen bed en salon.
Pfff, als ik die foto's zie wil ik terug.![]()
Ik heb net de bevestigingsemail nog eens goed bekeken & de gratis maatijden in The Buffet kan je krijgen, maar er zijn voorwaarden.martijn76 schreef:Super! En ook nog twee buffetten erbij?
Dus als je minstens 3 dagen boekt, heb je recht op een maaltijd voor 2 personen. Ik zal er dus niet van kunnen profiteren, maar ik vraag het sowieso na bij de checkin, misschien regelen ze wel watIn order to receive the complimentary meal at The Buffet, guest must stay at least three (3) consecutive nights between under the promotion. Offer is limited to one (1) complimentary meal for two (2) at The Buffet.
Fraa schreef: Encore dus, was even in de war
Wij hebben deze keer weer voor Wynn gekozen en dan een kamer met panoramic view (dan zit je op één van de bovenste 10 verdiepingen), die kon je ook boeken voor dezelfde prijs, daar betaal je normaal $ 50 extra voor. Ik heb de vernieuwde kamers in Wynn nog niet gezien en ik vind de kamers in Wynn zonder de afscheiding veel ruimtelijker dan in Encore, maar ach het zijn beide nog steeds de meest fantastische hotels in Las Vegas.martijn76 schreef:De aanbieding is voor Wynn of Encore (zolang de voorraad strekt). De meesten hebben volgens mij wel voor Encore gekozen, maar ik weet dat een aantal ook voor Wynn zijn gegaan. Beiden zijn hoe dan ook fantastisch.