He gelukkig, als ik het zo lees dan ben ik niet de enige, die geen groepsmens is en die er tegen op ziet om naar zo'n grote groep onbekenden te gaan.
Jullie zouden me bijna over de streep getrokken hebben, ware het niet dat....... zie hieronder!
Ik denk dat ik rond die tijd nog zit uit te buiken van een overvloedig Thankgivingsdinner
Maar wie weet... trek ik volgend jaar de stoute schoenen aan.
doreennicole schreef:
En nogmaals, ik kom met een grote lege koffer
je kan hem altijd vullen met BudLight, toetjes in de smaak lime pie van de Wall*Mart, sandwich van subways (hoewel die niet meer te eten zijn na zo'n trip), pak Starbucks. Als er dan nog ruimte over is in de koffer wil ik nog wel even verder denken
Hier in Meppel is ook wel een Subway
Ben & Jerry's mag anders ook wel als die koffer nog vol moet
Ik vind het hier werkelijk heel erg tof op dit forum, dus ik twijfel er niet aan dat jullie een heel fijn gezelschap gaan zijn. Maar:
1) Wij zijn toekomstige emigranten, geen Amerika-reizigers (zelf ben ik er nog maar één keer geweest, en dat was niet 'op reis'). Ik kan dus héél weinig zeggen over Amerika.
2) M'n man moet geregeld voor zijn werk naar Amerika, en komt dan maar op zaterdagmiddag terug thuis (met een jetlag). Ik weet nooit zo lang op voorhand of hij dan al dan niet thuis is.
3) (en dit is de belangrijkste): ik mag dan best communicatief zijn op een forum (of een blog), maar (grote) groepen schrikken me af (ook al omdat ik een gehoorprobleem heb en dus snel mensen niet meer versta als er geluiden op de achtergrond zijn)
...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
ja ............euh............
ik had ier ook al zo met het idee gespeeld om naar die meeting es af te komen maar ik zit ier dus met hetzelfde probleem als kastelke
ik weet dus nooit veel op voorhand wanneer hij naar de states vertrekt en voor hoelang das dus wel bikke moeilijk om ietske te plannen he
Hier nog iemand die niet echt spraakzaam is in grote groepen. Daar heb ik altijd even voor nodig.
En buiten het feit dat we gaan emigreren kan ik ook nog niet verschrikkelijk veel vertellen over Amerika, maar ik ga het zeker even overleggen met mijn mannetje! Lijkt me erg leuk om erbij te zijn!! Ik denk overigens dat het wel leuk is voor mijn man ook!
Becs08 schreef:Hier nog iemand die niet echt spraakzaam is in grote groepen. Daar heb ik altijd even voor nodig.
Yep, hier nog eentje. Eén op één lukt me nog wel, maar grotere groepen, dan word m'n hoofdje toch behoorlijk rood en warm
Maar vorig jaar was echt geweldig! Het liep gewoon allemaal vanzelf. Uiteraard spreek je niet iedereen en klets je met de één meer dan de ander, maar gewoon de gehele sfeer, super.
Wij zijn dit jaar gewoon weer van de partij hoor (al moet ik wel even kijken wanneer we dan op vakantie gaan... tenminste, het zit wel in de planning om een lang weekendje of iets dergelijks te gaan ondernemen, maar dat plannen we er gewoon ervoor of erna )
kastelke schreef:1) Wij zijn toekomstige emigranten, geen Amerika-reizigers (zelf ben ik er nog maar één keer geweest, en dat was niet 'op reis'). Ik kan dus héél weinig zeggen over Amerika.
Ikzelf ben nog nooit in Zuid-West Amerika geweest, terwijl hier de meeste gesprekken, video's en fotoboeken over gaan. Ik ben nog nooit in SF, LA, LV, Grand Canyon, Yosemite of wat dan ook geweest.
De enige US-ervaring die ik heb, is 9 weken werk in NJ, twee weken cross-country rijden (met één dagje Yellowstone) en twee weekjes Manhattan. Dus ik heb ook weinig verhalen te vertellen...
In feb 2005 was mijn laatste reis, maar dat heeft iedereen al gezien op de vorige meeting. Dus ik heb niks nieuws. De volgende Amerika-reis ligt ver in de toekomst.
Maar ik kom wel!!! Al is het alleen maar voor de gezelligheid en de mooie plaatjes van Amerika...
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT 2013: NY
Coyote schreef: Sandy,
lees deze post maar eens door.
OH LOL
Ik denk dat het leeftijdsverschil misschien net wat te groot is
Wat betreft de kinderen .. Nee ik dacht dat ik misschien de oudste kon meenemen, terwijl de rest uit logeren gaat : ))
De oudste is gek van paarden, misschien wel leuk als het bij Monique wordt gehouden ..
Al weet ik natuurlijk niet of ze te bezichtigen zijn ..
Hoi Sandy,
Vorig jaar overwoog onze dochter (nu 16 jaar jong) mee te gaan, maar uiteindelijk zou zij toen de enige zijn. Daarom is zij thuisgebleven. Ook zij is een paardengek; hoe oud is jouw dochter? Als het op 25 november bij Monique gehouden zou worden en er is nog een paardengek; wil zij graag meekomen. Samen de paarden verzorgen ....
Vorig jaar overwoog onze dochter (nu 16 jaar jong) mee te gaan, maar uiteindelijk zou zij toen de enige zijn. Daarom is zij thuisgebleven. Ook zij is een paardengek; hoe oud is jouw dochter? Als het op 25 november bij Monique gehouden zou worden en er is nog een paardengek; wil zij graag meekomen. Samen de paarden verzorgen ....
Hi, mijn oudste is 8 jaar ... ik denk niet dat jouw dochter het ziet zitten met een acht jarige opgescheept te zitten
Sandy schreef:
OH LOL
Ik denk dat het leeftijdsverschil misschien net wat te groot is
Wat betreft de kinderen .. Nee ik dacht dat ik misschien de oudste kon meenemen, terwijl de rest uit logeren gaat : ))
De oudste is gek van paarden, misschien wel leuk als het bij Monique wordt gehouden ..
Al weet ik natuurlijk niet of ze te bezichtigen zijn ..
Hoi Sandy,
Dat is ook een reden dat ik vorig jaar niet geweest ben. Ik kon ook niet, maar ik zag er ook wel tegenop, omdat ik waarschijnlijk een van de jongsten zou zijn....toen was ik bijna 21, nu dus bijna 22.
Ik ben 19 en kom wel even kijken. Waarschijnlijk zal ik ook niet zo heel veel te vertellen hebben, en mij kennende zal ik wel weer vergeten om foto's en dergelijke mee te nemen . Maar ik kom voor de gezelligheid.
Hi, mijn oudste is 8 jaar ... ik denk niet dat jouw dochter het ziet zitten met een acht jarige opgescheept te zitten
Daar kon jij je wel eens in vergissen
Als de bijeenkomst inderdaad bij Monique en Albert wordt gehouden en zij ook wat met de paarden mag doen, komt onze dochter graag mee (al is het maar de paarden borstelen). Als er dan nog 1 of twee anderen bij zijn; waaronder b.v. jouw dochter (heb al een foto van haar op je weblog gevonden waar alle kinderen in mooie door jouw gemaakte jurkjes lopen te pronken) is het leeftijdsverschil voor haar geen probleem.
Laten wij even afwachten of het allemaal doorgaat, wij dan nog even contact met elkaar hebben.
Nonaj, Misschien dit jaar toch komen; was vorig jaar erg gezellig en volgens mij is de leeftijd van 22 geen enkel probleem. Gewoon doen! :welcome:
Voor iedereen die nog twijfelt en niet zo spraakzaam is in de grote groep;
Ik leg zelf meestal makkelijk contact, en na in een groep even de kat uit de boom gekeken te hebben, voer ik meestal het hoogste woord. Toch vond ik het vorig jaar eng om me op te geven voor de meeting. Ik ben niet het meest actieve forumlid, waardoor ik er maar weinig bij (nick)name ken. Dus tegen wie moest ik wat zeggen? Toen Jos maar gewoon meegenomen . Tuurlijk is het even onwennig als je binnenkomt. Wie is wie (toen hadden de modjes nog geen foto op de homepage van AA). Toch ga je al snel een rondje maken. Naambordjes gluren, handjes geven. Filmpje kijken, fotoboekje bladeren, hapje eten. Bij wie kom je "toevallig" aan tafel met eten etc. Het gaat vanzelf.
Dit jaar is de belangstelling nóg groter dan vorig jaar. Dus er moeten er meer zitten in het zelfde schuitje.
En dit jaar? voor mij wederom reuze eng. In een 1 seconde heb ik me een keer opgegeven voor "de organisatie". Door omstandigheden moest iemand zich terugtrekken uit de organisatie en nu zit ik met drie "hotemetoten" in het comité (modjes, die veel van Amerika weten, expert zijn in meetingsorganiseren en elkaar al lang kennen) en dan nog Monique en haar man die "een thuiswedstrijd" spelen.
En ik ga zaterdag gewoon naar de voorbespreking en kom daarna gewoon naar de meeting.
Ik hoop veel "twijfelaars" te ontmoeten op de meeting.
Nonaj schreef:
Dat is ook een reden dat ik vorig jaar niet geweest ben. Ik kon ook niet, maar ik zag er ook wel tegenop, omdat ik waarschijnlijk een van de jongsten zou zijn....toen was ik bijna 21, nu dus bijna 22.
Nonaj,
Ik ben ook pas 23 maar be zeker van plan om te gaan
JGK schreef: Daar kon jij je wel eens in vergissen
Als de bijeenkomst inderdaad bij Monique en Albert wordt gehouden en zij ook wat met de paarden mag doen, komt onze dochter graag mee (al is het maar de paarden borstelen). Als er dan nog 1 of twee anderen bij zijn; waaronder b.v. jouw dochter (heb al een foto van haar op je weblog gevonden waar alle kinderen in mooie door jouw gemaakte jurkjes lopen te pronken) is het leeftijdsverschil voor haar geen probleem.
Laten wij even afwachten of het allemaal doorgaat, wij dan nog even contact met elkaar hebben.
Leuk ... aan de andere kant overwegen we nog om ze allemaal uit te besteden en er direct een uitje van te maken. En er eventueel een hotelletje achter te plakken
Wat betreft de twintigers Nonaj, er zijn wel meer die zich opgegeven hebben van jouw leeftijd... als jullie niet in de meerderheid zijn zelfs - Zoals Mack en vriendin, Becks, Raymond & Anneke, Marloes (Lely), Yvet , SpaceAce, Arjen ... Enne ik ben ook nog vrij jong in mijn doen en laten hoor
Sandy schreef:
Leuk ... aan de andere kant overwegen we nog om ze allemaal uit te besteden en er direct een uitje van te maken. En er eventueel een hotelletje achter te plakken
Dat is dus precies wat wij ook wilden doen. 25 November is onze (18e) trouwdag en we denken er over om er maar meteen een leuk weekend van te maken.
Carola
JGK schreef: Daar kon jij je wel eens in vergissen
Wat betreft de twintigers Nonaj, er zijn wel meer die zich opgegeven hebben van jouw leeftijd... als jullie niet in de meerderheid zijn zelfs - Zoals Mack en vriendin, Becks, Raymond & Anneke, Marloes (Lely), Yvet , SpaceAce, Arjen ... Enne ik ben ook nog vrij jong in mijn doen en laten hoor
Ja maar dat ze nog in de twintig zijn kan ik niet aan hun nicknames zien he :whistling:
Sandy schreef:
Dat is dus precies wat wij ook wilden doen. 25 November is onze (18e) trouwdag en we denken er over om er maar meteen een leuk weekend van te maken.
Carola
Wij ook! Ik ben 27 november jarig, dus dat is een leuk uitje. Bovendien zie ik het niet zitten om 's avonds dat hele eind terug te rijden.
Als we nou allemaal hetzelfde hotelletje boeken kunnen we nog gezellig even napraten tijdens het ontbijt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.