Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nederlanders/Belgen in Indianapolis??

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
SinCity
Amerika-newbie

Nederlanders/Belgen in Indianapolis??

Bericht door SinCity »

Zijn we hier aanwezig of ben ik de enige?? Ik ben voorlopig nog aan het wachten op me werkvergunning en vraag me af wat jullie hier doen als vermaak. Cause I'm bored as hell!! ;)
SinCity
Amerika-newbie

Re: Nederlanders/Belgen in Indianapolis??

Bericht door SinCity »

Hi!

Yay! Is dichtbij genoeg! Ohio toch? Wij gaan zo nu en dan jullie kant op omdat daar de dichtsbijzijnde IKEA zit en Cedar Point ;)

Ik zit hier nu een paar maanden en blijf voorlopig voor onbepaalde tijd. Ben na 3 jaar long-distance-en getrouwd en mijn man woont hier. Ben nu in afwachting op me greencard en hoop dat me workpermit voor die tijd rond is want het spaarpotje raakt leeg!
Ken hier verder eingelijk nog niemand behalve mijn man dus moet nog even een social life opbouwen. Hoelang zijn jullie al hier?
SinCity
Amerika-newbie

Re: Nederlanders/Belgen in Indianapolis??

Bericht door SinCity »

Thanx! Heb me inmiddels voorgesteld!
En ja, we zijn gek op achtbanen! Zijn tot nu toe alleen naar Cedar Point geweest want mijn man werkt vrijwel ieder weekend over dus hebben weinig vrije tijd om er een dag op uit te trekken. Hij heeft het inderdaad een paar keer over King's Island gehad. Maar eerst verhuizen en weer de IKEA bezoeken ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer