Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Groot camperrondje Seattle
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Groot camperrondje Seattle
Goede vakantie!
Misschien haal je nog wat tips van onze website: wij waren afgelopen weken ook op San Juan Island (3 overnachtingen), in de North Cascades (5 overnachtingen) en Seattle (2 overnachtingen). Het jaar ervoor 3 weken vermaakt in Yellowstone en The Tetons.
http://home.kpn.nl/marqu042/index.html
Groet,
Ferry
Misschien haal je nog wat tips van onze website: wij waren afgelopen weken ook op San Juan Island (3 overnachtingen), in de North Cascades (5 overnachtingen) en Seattle (2 overnachtingen). Het jaar ervoor 3 weken vermaakt in Yellowstone en The Tetons.
http://home.kpn.nl/marqu042/index.html
Groet,
Ferry
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Bedankt Sam,Nici en Ferry
Ik had al naar je reis gekeken Ferry staan interessante dingen op voor ons vooral het deel over de Cascades .
Vr Gr. Bertus jullie horen van ons
Ik had al naar je reis gekeken Ferry staan interessante dingen op voor ons vooral het deel over de Cascades .
Vr Gr. Bertus jullie horen van ons
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Een hele goede reis toegewenst, Bertus! Geniet er volop van en ik kijk er al naar uit om jullie ervaringen te lezen!
Groetjes,
Ann
Groetjes,
Ann
-
- Amerikafan
Bedankt Ann
We zitten nu op Schiphol aan het inchecken je hoort van ons.
Vr Gr. Bertus
We zitten nu op Schiphol aan het inchecken je hoort van ons.
Vr Gr. Bertus
-
- Amerikafan
Beste lezers
Wij hebben 4 dagen in Seattle doorgebracht en het was echt de moeite waard een leuke,bruisende drukke stad.
Ik was even vergeten wat die Amerikanen toch gigantisch luidruchtig zijn ze denken echt dat ze alleen op de wereld maar dit maakt het ook wel weer leuk.
Pike Place is wat ons betreft een topper maar wat een herrie en alles is voor de show.
Muziek museum en museum of fight zijn echte aanraders (ik heb voor het eerst sinds 20 jaar weer gedrumd) als de Amerikanen een museum bouwen weten ze wel hoe het aan te pakken ik was als een kind bij Boeing.
Het was echt stampend druk in de stad er was Bumbershoot (muziekfestival) en een conventie de meest uitzinnig uitgedoste als stripfiguren uitgedoste mensen liepen er rond.Het was vandaag ook Labor Day dus sale dus we hebben flink ingeslagen.
Morgen camper ophalen en dan laat ik wel weer iets van mij horen en o ja op het vliegveld was de ontvangst erg relaxed wel de gebruikelijke controles maar zeker niet onvriendelijk.
Vr Gr. Bertus
Wij hebben 4 dagen in Seattle doorgebracht en het was echt de moeite waard een leuke,bruisende drukke stad.
Ik was even vergeten wat die Amerikanen toch gigantisch luidruchtig zijn ze denken echt dat ze alleen op de wereld maar dit maakt het ook wel weer leuk.
Pike Place is wat ons betreft een topper maar wat een herrie en alles is voor de show.
Muziek museum en museum of fight zijn echte aanraders (ik heb voor het eerst sinds 20 jaar weer gedrumd) als de Amerikanen een museum bouwen weten ze wel hoe het aan te pakken ik was als een kind bij Boeing.
Het was echt stampend druk in de stad er was Bumbershoot (muziekfestival) en een conventie de meest uitzinnig uitgedoste als stripfiguren uitgedoste mensen liepen er rond.Het was vandaag ook Labor Day dus sale dus we hebben flink ingeslagen.
Morgen camper ophalen en dan laat ik wel weer iets van mij horen en o ja op het vliegveld was de ontvangst erg relaxed wel de gebruikelijke controles maar zeker niet onvriendelijk.
Vr Gr. Bertus
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk om te horen Bertus. Veel plezier nog!
Marianne
Marianne
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk dat te lezen, Bertus! Geniet nog lekker van de rest van jullie reis en hopelijk hebben jullie ook nog zo'n heerlijk zomer weertje als wij hier in Vancouver hebben. Het blijft de hele week nog zonnig en rond de 27 graden!
Ik kijk alweer uit naar je volgende reactie!
Groetjes,
Ann
Ik kijk alweer uit naar je volgende reactie!
Groetjes,
Ann
Sla je Glacier NP bewust over? Gebied tussen Grand Teton en Portland vonden wij erg oninteressant(Bend niet geweest overigens dus misschien hebben wij iets ontzettends gaafs gemist). Ik zou dus zeker Glacier bezoeken en dan wat sneller vanuit de tetons westwaarts.
-
- Amerikafan
Beste Wouter,Ann en de rest van het forum
Wijnland Glacier bewust over we zijn daar 2 jaar geleden geweest en het mooiste stuk mag je niet op met een camper vandaar . Wij gaan op de ervaringen van andere af die erg te spreken waren over Bend,Colord Mountains,Columbia River etc zie oa de ervaringen van Jasmino,Martin en Marianne,Vana en Ann in BC.
Wij zitten nu in Forks en komen van Lake Quinault prachtige plek heerlijk rustig en mooi regenwoud.
Hebben onderweg South en Ruby Beach aangedaan prachtig beetje zeedamp maar dat maakt het een beetje spookachtig en 2 uur gelopen in Hoh rainforest gewoon adembenemend.
Het is bloedheet ongeveer 27 graden.
Morgen naar Rialto Beach etc.
Vr Gr. Bertus.
Wijnland Glacier bewust over we zijn daar 2 jaar geleden geweest en het mooiste stuk mag je niet op met een camper vandaar . Wij gaan op de ervaringen van andere af die erg te spreken waren over Bend,Colord Mountains,Columbia River etc zie oa de ervaringen van Jasmino,Martin en Marianne,Vana en Ann in BC.
Wij zitten nu in Forks en komen van Lake Quinault prachtige plek heerlijk rustig en mooi regenwoud.
Hebben onderweg South en Ruby Beach aangedaan prachtig beetje zeedamp maar dat maakt het een beetje spookachtig en 2 uur gelopen in Hoh rainforest gewoon adembenemend.
Het is bloedheet ongeveer 27 graden.
Morgen naar Rialto Beach etc.
Vr Gr. Bertus.
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk om dit weer allemaal te lezen! Die regenwouden zijn toch wel een prachtige ervaring, he. Ik vind Olympic NP zo divers omwille van dat, daarbuiten heb je de prachtige stranden, de watervallen, meren en dan de Olympic Mountains (Hurricane Ridge). En het blijft nog een paar daagjes zo warm, zeker morgen (vrijdag) en zaterdag nog...zondag meer bewolking kans op regen en maandag ook nog wat bewolking en rond de 20-22 graden en daarna weer zonniger. Geniet nog lekker van je trip en hopelijk lezen we weer wat van je ervaringen in de nabije toekomst!
Groetjes uit Vancouver,
Ann
Groetjes uit Vancouver,
Ann
Te gek! Veel plezier.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-