De kans dat je celebs te zien krijgt is erg klein, behalve als je weet waar ze dineren en er zijn wel een aantal restaurantjes waar ik weet waar ze wel eens zitten.
Hier wil ik nog even op terug komen. Ondertussen zijn wij terug van onze reis en hebben wij wel de jackpot gewonnen qua celebs spotten vind ik en dat moet ik hier toch wel eens vertellen.
We waren nog maar een paar uur in LA toen we vanuit ons hotel rond 16.30u richting Hollywood Boulevard gingen omdat we graag in het Hard Rock Café gingen eten en alvast de kaart wilden bekijken. Op de Hollywood Boulevard was het stuk tussen het Chinese en Kodak Theatre afgesloten, er stond een groot podium met zwarte loper ervoor en daar tegenover stond een massa volk achter de hekken.
In het Hard Rock Café vertelden ze ons dat het die avond, om 18u de première van The Expendables 2 was. Ja, dan ben je 1 keer in Hollywood en dan is er een echte filmpremière en dan nog met zoveel grote namen. Dus besloten we te gaan kijken, aan de overkant was geen doorkomen meer aan met al die fans en paparazzi daarom namen we plaats links van het podium. Daar zagen we een soort poortje waarvan we hoopten dat daar de limo's zouden stoppen en we dus de acteurs vlak voor onze neus zouden zien uitstappen.
Na een tijdje was er nog meer volk aan onze kant komen staan, tot de security opeens zei dat iedereen daar weg moest, iedereen moest weg tot aan de paal. Wil het toch juist lukken dat wij juist voorbij die paal stonden!
Toen de genodigden aankwamen zagen onze zonen plots Loe van Operation Repo, die vond het zo leuk dat zij hem herkenden dat hij direct een praatje kwam maken en mee op de foto ging. Er waren ook nog Amerikaanse Olympische kampioenen waarvan ik de naam niet meer weet (het was oa. die zwemmer maar niet Michael Phelps). En Mario Lopez van America's Best Dance Crew kwam gewoon te voet aan. Toen kwam de cast aan: Jean-Claude Van Damme, Dolph Lundgren, Chuck Norris, Jason Statham en natuurlijk Sylvester Stallone en Arnold Swarzenegger. Van die 2 laatste is mijn man al fan vanaf zijn jeugdjaren. Stallone en Swarzenegger deden echt moeite om iedereen te groeten en handtekeningen uit te delen. Ze gingen echt het volledige stuk straat af, en zo kwamen ze ook bij ons. Wij kunnen nu zeggen dat we Sylvester Stallone en Arnold Swarzenegger de hand hebben geschud! Uren nadien zaten te we nog te glunderen.