Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
redelijk betaalbaar hotel Austin Texas
redelijk betaalbaar hotel Austin Texas
Beste forummers,
Dank voor jullie hulp tot nu toe bij het plannen van onze Texasreis.
Nog een vraag:
Wie weet een betaalbaar en redelijk hotel in Austin (downtown ?) ?
Alvast bedankt.
Dank voor jullie hulp tot nu toe bij het plannen van onze Texasreis.
Nog een vraag:
Wie weet een betaalbaar en redelijk hotel in Austin (downtown ?) ?
Alvast bedankt.
Re: redelijk betaalbaar hotel Austin Texas
Heb je het via Priceline of Hotwire al geprobeerd om een hotel in Austin te vinden.
Wat versta je onder redelijk betaalbaar? Dat is voor iedereen verschillend. Ik zou eens op tripadvisor kijken.
- recidivist
- Amerikafan
Het RADISSON zit direct downtown en kijkt uit over de 'bat-bridge' waar je in de schemering de vleermuizen ziet vertrekken voor hun jacht. Op de site van carlson (waar het RADISSON toe behoort) kan je boeken met de code CARLSONF voor familie en vrienden van Carlson medewerkers wereldwijd. Je betaalt dan vaak USD 70 voor een nacht. Een hele nette prijs denk ik voor de locatie. Let op: bij dit hotel zit wel een parkeergarage waarvoor kosten in rekening worden gebracht (zelf parkeren en valet). In het hotel zit een TGI Friday en is een Starbucks.
Kan je zomaar boeken als Family of Friend van Carlson? Ja, wij doen het regelmatig (ook in Austin) en never questions asked.
(correctie: had in de originele posting het hotel per abuis als Sheraton aangeduid maar moet Radisson zijn
)
Kan je zomaar boeken als Family of Friend van Carlson? Ja, wij doen het regelmatig (ook in Austin) en never questions asked.
(correctie: had in de originele posting het hotel per abuis als Sheraton aangeduid maar moet Radisson zijn

Laatst gewijzigd door recidivist op 06 sep 2012, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Ik moet je hier even corrigeren, recidivist.
Het Sheraton hotel behoort tot de Starwood groep.
Het hotel wat jij het Sheraton noemt is het Radisson Hotel, 111 East Cesar Chavez.
Het Radisson heeft een Starbucks en TGIF en dit hotel behoort inderdaad tot de Carlson groep.
Ik logeer altijd in het Radisson als ik in Austin ben, juist vanwege de goede locatie.
Soms zijn er aanbiedingen met gratis zelf parkeren en gratis internet.
Het Sheraton hotel behoort tot de Starwood groep.
Het hotel wat jij het Sheraton noemt is het Radisson Hotel, 111 East Cesar Chavez.
Het Radisson heeft een Starbucks en TGIF en dit hotel behoort inderdaad tot de Carlson groep.
Ik logeer altijd in het Radisson als ik in Austin ben, juist vanwege de goede locatie.
Soms zijn er aanbiedingen met gratis zelf parkeren en gratis internet.
16x USA / 30 staten
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Afgelopen vakantie voor $67.01 (USD) (incl tax) in dit hotel geslapen via Priceline:
http://www.marriott.com/hotels/travel/a ... sity-area/
http://www.marriott.com/hotels/travel/a ... sity-area/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- recidivist
- Amerikafan
Liz, je hebt helemaal gelijk. Excuses dat ik de 2 '-on's door elkaar heb gehaald
. Gelukkig heb je door de omschrijving het goede hotel weten te vinden: Radisson dus en gecorrigeerd in de originele posting.
Keep Austin Weird!

Keep Austin Weird!
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Keep Austin Weird
Ik ben gek op die stad !!

Ik ben gek op die stad !!
16x USA / 30 staten
recidivist schreef:Het RADISSON zit direct downtown en kijkt uit over de 'bat-bridge' waar je in de schemering de vleermuizen ziet vertrekken voor hun jacht. Op de site van carlson (waar het RADISSON toe behoort) kan je boeken met de code CARLSONF voor familie en vrienden van Carlson medewerkers wereldwijd. Je betaalt dan vaak USD 70 voor een nacht. Een hele nette prijs denk ik voor de locatie. Let op: bij dit hotel zit wel een parkeergarage waarvoor kosten in rekening worden gebracht (zelf parkeren en valet). In het hotel zit een TGI Friday en is een Starbucks.
(correctie: had in de originele posting het hotel per abuis als Sheraton aangeduid maar moet Radisson zijn)
Dat boeken met carlsonfriends hebben wij ook gedaan twee jaar geleden.
Echter dit jaar gaven ze heel duidelijk aan dat ze zouden nagaan wie je familie was die in Carlton zou werken.
Durfde het afgelopen jaar dus niet weer te doen.
Holliday inn heeft ook een pretig hotel bij de riverwalk.
Echter goedkoop waren de kamers niet.
Geloof dat wij met zijn vieren 240 dollar per nacht exclusief ontbijt betaalden.
Maar je zat dan wel op een leuk plekje.
Kijk anders eens op tripadvisor.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 2358 Weergaves
-
Laatste bericht door nettie