En toen er van de winter een griepgolf door de school ging, waardoor op bepaalde momenten 2/3 van de kinderen in een klas afwezig waren, had mijn zoon zo'n beetje als enige nergens last van. Gek toch, dat soort dingen....

Pfff, dat snap ik niet. Dit lijkt mij meer dan genoeg reden om een hotelreservering kosteloos te cancellen. Dat je achteraf geen refund krijgt, dat begrijp ik, maar als je bij aankomst aangeeft dat dit voor jou onacceptabel is, dan had je gewoon je geld terug moeten krijgen.PSVwally schreef:Bovenstaande beestjes zaten in het Champions World Resort in Kissimee Florida, met zn duizenden. Ook binnen in de kamers stikte het ervan. Geen echte bedbugs i know, maar volgens de manager lag het aan het seizoen en konden zij er ook niets aan doen, dus geen refund. (4 dagen met een handdoek onder de deur overnacht, dat ze niet binnen konden komen)
Eerst schrijf je 'in de kamers stikte het ervan' en dan 'een handdoek onder de deur, dat ze niet binnen konden komen'. Zaten ze nu binnen of niet?PSVwally schreef:
Bovenstaande beestjes zaten in het Champions World Resort in Kissimee Florida, met zn duizenden. Ook binnen in de kamers stikte het ervan. Geen echte bedbugs i know, maar volgens de manager lag het aan het seizoen en konden zij er ook niets aan doen, dus geen refund. (4 dagen met een handdoek onder de deur overnacht, dat ze niet binnen konden komen)
Al enige maanden niet op dit forum geweest, dus vandaar de late reactie. Wij hebben helaas de reis vanwege familie-omstandigheden een week van tevoren moeten annuleren. Alles kon gratis geannuleerd worden afgezien van Priceline. Dit geld waren we dus kwijt en ik boek nooit meer wat via Priceline.PSVwally schreef:Hoe is uiteindelijk het eigenlijk afgelopen?
.
Sorry!Annie schreef:Dat is niet zo erg als het mee mogen/moeten luisteren naar het liefdesspel van de buren.
Waar in Torrey?sachasenne schreef:Bed bugs hebben we vannacht niet gehad hier in Torrey. Wel houtworm die 's nachts lekker aan het eten was en hoorbaar dan nog wel.