Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraagje over americanestates

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Trouke
Amerika-newbie

Vraagje over americanestates

Bericht door Trouke »

Hallo mijn naam is Trouke en ik ben nieuw op dit forum. Op advies van een collega, amerika minded, wil ik wat te weten komen over mijn reis, 22 oktober aanstaande. naar Florida.
Ik heb nog nooit via een forum gecommuniceerd dus dit is geheel nieuw voor mij. Via http://www.americanestates.nl/ zag ik dat ze package deals aanbieden (b.v. 7=5) voor bezoek aan Epcot, AK, MGM etc. Mijn vraag is, is dit echt veel goedkoper dan dat je dit in Amerika aanschaft en is dit /zijn hun betrouwbaar. Wat zijn jullie ervaringen?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

American Estates staat bekend als betrouwbaar.
Package Deals zijn pas goedkoper als je meerdere dagen gaat. Verdiep je goed in de verschillende mogelijkheden.

American Vacation bied ook packages: Link. Ze hebben nu een 10 voor 4 actie.

Er zijn ook packages voor Universal/Seaworld (het Flex Ticket).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Trouke
Amerika-newbie

Base Ticket of hopper

Bericht door Trouke »

Bij een Base Ticket mag je op één dag maar in hetzelfde park, je mag niet naar een ander park hoppen, dat begrijp ik. Maar mijn vraag is als je b.v. op dag 1 naar MK bent geweest en je wil op dag 2 nog een keer naar MK en daarna op dag 3 en 4 naar Epcotm mag dat of mag je met een Base ticket in elk park maar 1 keer komen. Hebben jullie ervaringen dat je toch wel op 1 dag de behoefte hebt om te hoppen van het ene naar het andere park?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer