s_janssen schreef:Ook de agent die mij in Escalante (800 inwoners) bekeurde voor 'flying through his village' (47 mijl ipv 30) vond mijn NL rijbewijs prima om een bekeuring uit te schrijven. $115 armer...
Tja, je gaat ook 27 kilometer per uur boven de limiet door de bebouwde kom, dus alsof je met 77 door je eigen stad of dorp rijdt.....dus echt raar is het niet.
dimona schreef:Ik zat net eens even te kijken naar afbeeldingen van dat nieuwe rijbewijs; zag ik dat alles er nog steeds (alleen) in net Nederlands op staat. Ben ik nou suf? Waarom nou niet meteen een rijbewijs waar ze over de grens ook nog iets van snappen?
Wat had je in gedachten ? België? Duitsland ? Frankrijk ? Dan is een rijbewijs in het Nederlands net zo duidelijk
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.