Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Marc_Alkmaar: hulp bij tripje Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Marc_Alkmaar
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10

Reis Marc_Alkmaar: hulp bij tripje Las Vegas

Bericht door Marc_Alkmaar »

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om eind vd maand (28-9 heen, 7-10 terug) een korte trip naar Las Vegas e.o. te maken. Nu zit ik te dubben hoe deze trip in te vullen; Naar SF vliegen, daar dag of 2 doorbrengen en dan een mooie route (met 1 of 2 overnachtingen) naar LV en vanaf daar weer terugvliegen of rechtstreeks naar LV vliegen en dan vanaf daar wat tripjes maken naar de parken (met overnachting(en)).
Ik heb zitten puzzelen maar kom er niet uit welke parken en mooie plekjes in een dergelijke trip bezocht kunnen worden zonder dat een haastige boel wordt. Een paar uur in de auto is geen probleem. Daarnaast willen we genoeg tijd in LV doorbrengen. We zijn geen ontzettende natuurfreaks, zullen niet gaan hiken o.i.d. (vrouw is zwanger) maar willen wel graag de mooiste plekjes bezoeken, alhoewel alles in zo'n korte tijd natuurlijk niet gaat lukken. Zo zit ik eraan te denken om GC met een helicoptervlucht te bezoeken.

Ik kom er niet uit :shock: wie o wie heeft goede tips?

Vast bedankt!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Hulp bij tripje Las Vegas

Bericht door Harry »

Als ik zelf dit tripje zou maken zou ik het als volgt doen:

28-9 aankomst las Vegas
29-9 via Valey of Fire naar Zion
30-9 Zion
1-10 naar Bryce
2-10 naar Grand Canyon
3-10 weer naar Las Vegas
4-10 Las Vegas
5-10 Las Vegas
6-10 Las Vegas
7-10 naar huis.

En dan in de parken overnachten (als er nog plaats is) om geen tijd te verliezen met heen en weer rijden.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou ook zoiets doen als Harry voorstelt, maar dan nog wellicht een overnachting in Page tussen Bryce en de GC.
Zwanger zijn betekent normaal gesproken niet dat je niet zou kunnen wandelen, dus kijk toch eens naar wat leuke korte trails (zie mijn wandelsite). In september vorig jaar heb ik een vergelijkbare route gedaan, misschien heb je iets aan mijn reisverslag.

Marianne
Roel11
Amerika-ontdekker

Bericht door Roel11 »

Tijdens onze rondrit in USA, was mijn vrouw ook zwanger. Zoals Marianne vertelt, zijn er genoeg kleine wandelingetjes te maken die jullie beiden wel leuk vinden.

Indien je echter naar Horseshoe Bend zou trekken in Page, dan raad ik aan om dit toch 's morgens te doen. 's Middags kan dit lelijk tegen vallen voor een zwangere vrouw. Bepaalde wandelingen in Zion lijken mij ook iets minder geschikt.
http://thereandbackagaintravelforum.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/ThereAndB ... 6459488671" onclick="window.open(this.href);return false;
Roel11
Amerika-ontdekker

Bericht door Roel11 »

Tijdens onze rondrit in USA, was mijn vrouw ook zwanger. Zoals Marianne vertelt, zijn er genoeg kleine wandelingetjes te maken die jullie beiden wel leuk vinden.

Indien je echter naar Horseshoe Bend zou trekken in Page, dan raad ik aan om dit toch 's morgens te doen. 's Middags kan dit lelijk tegen vallen voor een zwangere vrouw (hitte). Bepaalde wandelingen in Zion lijken mij ook iets minder geschikt.
http://thereandbackagaintravelforum.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/ThereAndB ... 6459488671" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer