Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bed bugs
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Bed bugs
De poten staan er nog onder? Of zijn die inmiddels helemaal doorgeknabbeld?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Er staan geen poten onder, maar niet door de houtworm
Het is meer een soort bak waar het bed opstaat.
Ik was van plan om er iets van te zeggen. Misschien weten ze het zelf niet? Het is grenen hout dat sowieso al gespikkeld is. Toen ik de sleutel ging afgeven was ze aan het bellen en ik moest naar de tandarts dus had geen zin om te wachten.

Ik was van plan om er iets van te zeggen. Misschien weten ze het zelf niet? Het is grenen hout dat sowieso al gespikkeld is. Toen ik de sleutel ging afgeven was ze aan het bellen en ik moest naar de tandarts dus had geen zin om te wachten.
Groetjes,
Carine
Carine
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vandaag op de my vegas site :
"Brad, I don't want to be that person that starts nasty conversations that get everyone up in arms but since you have connections with a lot of people on here, I figured that I would just tell you and maybe you can pass the information on to our MyVegas friends. My husband and I took our kids Jan 10th to Vegas and we used our Luxor reward. To make a very long story short, we were moved to 3 different rooms due to bed bugs. When we travel..we use bed bug detectors and "test" the rooms whenever we stay in a hotel after some friends of ours had an infestation after a cruise. There was such an infestation that we just turned around and drove home after the first night. We slept in our car. It was horrible and my daughter is still having nightmares. Please tell everyone to make sure they pick up a bed bug detector from your local hardware or home depot. It's been about 10 weeks and we still look under our sheets daily afraid that one jumped on us on our way out the door. It really messes with your psyche.
"Brad, I don't want to be that person that starts nasty conversations that get everyone up in arms but since you have connections with a lot of people on here, I figured that I would just tell you and maybe you can pass the information on to our MyVegas friends. My husband and I took our kids Jan 10th to Vegas and we used our Luxor reward. To make a very long story short, we were moved to 3 different rooms due to bed bugs. When we travel..we use bed bug detectors and "test" the rooms whenever we stay in a hotel after some friends of ours had an infestation after a cruise. There was such an infestation that we just turned around and drove home after the first night. We slept in our car. It was horrible and my daughter is still having nightmares. Please tell everyone to make sure they pick up a bed bug detector from your local hardware or home depot. It's been about 10 weeks and we still look under our sheets daily afraid that one jumped on us on our way out the door. It really messes with your psyche.
Groetjes,
Carine
Carine
Ik zag laatst op Animal Planet het programma Infested. Er was een Summercamp met een bed bugs plaag. Krijg er nog de kriebels van .........
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hier plaats ik dus grote vraagtekens bij en maakt voor mij dat berichtje onzin. Ik ben de eerste, die bed bugs niet hier wil hebben, maar wij reizen ook veel. Ik heb online gezocht naar betrouwbare "bed bug detectors" en die zijn er gewoon niet. Waarschijnlijk hebben deze mensen zo'n ding dat daarvoor op de markt is gebracht gebruikt en daardoor in een gerenommeerd resort als het Luxor bed bugs "ontdekt"(maar niet daadwerkelijk) in drie kamers. Die beestjes bestaan heus en in de beste hotels, maar niet zomaar in drie willekeurige kamers in een bekend resort. Paniekzaaierij, meer is het echt niet. Als je zo moet reizen kun je maar beter thuisblijven.When we travel..we use bed bug detectors and "test" the rooms whenever we stay in a hotel after some friends of ours had an infestation after a cruise.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb even egoogeld en kom verschillende waarschuwingen tegen waaronder op tripadvisor en http://www.raveable.com/nv/las-vegas/lu ... iews/p6551
Groetjes,
Carine
Carine
Het hele bericht ademt paniek. Mijn hemel, al tien weken nachtmerries over bedbugs waar ze zelf zo te lezen niet eens last van hebben gehad (in die zin dat ze gebeten zijn); dit soort berichten zijn aan mij niet besteed.
Ja, bedbugs kunnen een probleem zijn, en het is altijd verstandig om reviews te lezen, maar het moet geen obsessie worden.
Ja, bedbugs kunnen een probleem zijn, en het is altijd verstandig om reviews te lezen, maar het moet geen obsessie worden.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Trip Advisor? http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... evada.html 3,5 sterren. Ik blijf erbij dat je oplettend moet zijn, maar ik ben ook weleens flink gebeten door iets in mijn hotelkamer in het Westin (goede hotelketen) in Aruba en dat waren duidelijk geen bed bugs, want nooit verder problemen gehad. Niet alles wat bijt is een bed bug. Gewoon oplettend zijn, maar wat Dimona ook schrijft, dat bericht is onterecht paniekerig. Het Luxor heeft duidelijk geen enorm bed bugs probleem, anders hadden ze geen 3,5 sterren bij Trip Advisor.sachasenne schreef:Ik heb even egoogeld en kom verschillende waarschuwingen tegen waaronder op tripadvisor en http://www.raveable.com/nv/las-vegas/lu ... iews/p6551
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
By the way: alle grote hotels in Las Vegas hebben bed bug reports. Luxor zit met 23 meldingen volgens bedbugregistry.com zelfs nog aan de lage kant ten opzichte van bijvoorbeeld Venetian en Caesars Palace (ieder 36 meldingen).
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Wij hebben onze eerste nacht Luxor geboekt, wij hebben zowiezo altijd een zaklantaarn bij ons, en sinds de berichten o.a. op het forum
kijk ik altijd met mijn zaklantaarn bij de naden van het matras(had ik op een filmpje gezien). Haha, mijn man vindt het belachelijk maar toch doe ik het altijd, zo ook vorig jaar bij Ceacars, gelukkig nooit wat gevonden 

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Wij controleren ook telkens de matras en lakens enzo maar nog nooit iets gevonden. Al maar goed!
Maar ik zit nu zelf een beetje met een probleem.. Voor onze reis in september hebben we hotel Max in seattle geboekt. Op tripadvisor stonden goede beoordelingen, maar na het boeken keek ik op de bed bugs registry site en daar stonden verschillende meldingen over dit hotel, waarvan sommigen nog recent.. Dus zit nu toch wel wat te twijfelen. Is er iemand onder jullie die dit hotel kent? Of via via misschien weet of zij effectief een bed bug probleem hebben?

Maar ik zit nu zelf een beetje met een probleem.. Voor onze reis in september hebben we hotel Max in seattle geboekt. Op tripadvisor stonden goede beoordelingen, maar na het boeken keek ik op de bed bugs registry site en daar stonden verschillende meldingen over dit hotel, waarvan sommigen nog recent.. Dus zit nu toch wel wat te twijfelen. Is er iemand onder jullie die dit hotel kent? Of via via misschien weet of zij effectief een bed bug probleem hebben?
- DixieChick
- Amerika-expert
Ik heb ook wel eens in een hotel gelogeerd waar er op bedbug registry verschillende rapports over bedbugs waren. Het was voor een congres, en dus had ik niet heel veel keuze. Ik ben gewoon gegaan, heb mijn kamer goed geinspecteerd, en niks gevonden. Als je bij aankomst je kamer goed onderzoekt (matras naden bekijken, achter het headboard kijken, etc), dan zou je ze in principe moeten zien, of in ieder geval hun uitwerpselen. Vind je dan iets, dan kun je altijd om een andere kamer vragen.
In China heb ik trouwens wel tussen de bedbugs mogen leven, en dankzij goede acties toen ik thuis kwam (alles wassen en drogen, en alles dat niet in de droger kon in de packtite stoppen voor een paar uur), heb ik (gelukkig) niks mee in huis genomen. Dus ook al kom je ze tegen, dan nog is er geen man overboord.
In China heb ik trouwens wel tussen de bedbugs mogen leven, en dankzij goede acties toen ik thuis kwam (alles wassen en drogen, en alles dat niet in de droger kon in de packtite stoppen voor een paar uur), heb ik (gelukkig) niks mee in huis genomen. Dus ook al kom je ze tegen, dan nog is er geen man overboord.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
Wij hebben tijdens onze backpackreis in singapore heel veel last gehad van bed bugs. Hele backpack moeten uitwassen en spray etc. moeten komen. Moet je echt niet willen!
We gaan in de zomer naar New York en daar schijnt het ook echt een heel groot probleem te zijn.
Ik lees net dat bed bugs ook in Nederland weer in opkomst zijn door het toenemende aantal reizen naar verre oorden:
http://www.bedwantsenbestrijden.com/bed ... voorkomen/
Misschien dat ik wel een plastic matrashoes meeneem, daar kunnen ze igg niet doorheen komen.
We gaan in de zomer naar New York en daar schijnt het ook echt een heel groot probleem te zijn.
Ik lees net dat bed bugs ook in Nederland weer in opkomst zijn door het toenemende aantal reizen naar verre oorden:
http://www.bedwantsenbestrijden.com/bed ... voorkomen/
Misschien dat ik wel een plastic matrashoes meeneem, daar kunnen ze igg niet doorheen komen.
Wat is de bron hiervan? Dus de bron die claimt dat het in New York een heel groot probleem is?laurens87 schreef:We gaan in de zomer naar New York en daar schijnt het ook echt een heel groot probleem te zijn.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ok, bij het lezen van dit topic het ik overal jeuk gekregen...!
We vertrekken volgende week. Maar toch nog even deze vraag: "hoe herken je ze en hoe zie je het snelste of er bed bugs in de kamer zijn?"
We vertrekken volgende week. Maar toch nog even deze vraag: "hoe herken je ze en hoe zie je het snelste of er bed bugs in de kamer zijn?"
[youtube]H-YaIK54XVE[/youtube]
ik geloof dat iedereen nu een langere vakantie moet inplannen !
want zo,n check duurt wel even
want zo,n check duurt wel even

Wat een hilarisch filmpje! Die kerel gaat lekker zitten bellen met de receptie, al zittend op zijn met bedbugs krioelende stoel, terwijl hij zich niet realiseert dat die telefoonhoorn waarschijnlijk het meest smerige onderdeel in die hele kamer is
We hebben honderden nachten doorgebracht in Amerika, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt al het beddengoed van mijn vers opgemaakte bed los te gaan trekken, laat staan om eens gezellig stoffige gordijnen te gaan zitten doorpluizen. Zorg gewoon dat je je bagage niet een hele nacht op vloerbedekking laat staan, maar inderdaad op een kofferrek of glad bureau en hang je gedragen kleren op hangers, niet over zo'n nep-antieke beklede stoel. Dan kun je hooguit gebeten worden door de bedbugs in het bed, maar neem je ze niet mee naar je volgende slaapplaats.
Voor wie nu toch al overal jeuk heeft: zoek op youtube naar de video's van mensen die niet alleen naar bed bugs zoeken, maar die ook hun blacklight meenemen om te zoeken naar sporen van [vul maar in] in badkamers en hotelbedden! Dat is altijd genieten

We hebben honderden nachten doorgebracht in Amerika, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt al het beddengoed van mijn vers opgemaakte bed los te gaan trekken, laat staan om eens gezellig stoffige gordijnen te gaan zitten doorpluizen. Zorg gewoon dat je je bagage niet een hele nacht op vloerbedekking laat staan, maar inderdaad op een kofferrek of glad bureau en hang je gedragen kleren op hangers, niet over zo'n nep-antieke beklede stoel. Dan kun je hooguit gebeten worden door de bedbugs in het bed, maar neem je ze niet mee naar je volgende slaapplaats.
Voor wie nu toch al overal jeuk heeft: zoek op youtube naar de video's van mensen die niet alleen naar bed bugs zoeken, maar die ook hun blacklight meenemen om te zoeken naar sporen van [vul maar in] in badkamers en hotelbedden! Dat is altijd genieten

2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Wordt allemaal stevig overdreven vind ik. Zo kan je nergens meer slapen, ook niet in de beste, duurste hotels. Neem bvb. de hoofdkussens. Oke, men doet er een nieuwe kussensloop over, maar daar hebben al tientallen, misschien honderden mensen op gelegen en het kussen zit vol huisstofmijt. Om nog maar te zwijgen van de vloerbekleding... En heb je al eens onder de bedden gekeken? Daar wordt bijna nooit gekuist...
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Dat dacht ik dus ook albello schreef:Wat een hilarisch filmpje! Die kerel gaat lekker zitten bellen met de receptie, al zittend op zijn met bedbugs krioelende stoel, terwijl hij zich niet realiseert dat die telefoonhoorn waarschijnlijk het meest smerige onderdeel in die hele kamer is![]()