Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraagje over G-325a form
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Vraagje over G-325a form
vraagje voor alle nederlanders die G-325a heeft ingevuld:
Wat heb je ingevuld in vakje van PROVINCE or STATE?
Ik woon in noord brabant maar die past er niet in dus heb ik maar postcode ingezet. Is dat goed?
en bij vakje van TO MONTH YEAR van applicant's last address outside the united states of more than 1 year kan ik niet present time zetten. Het moest datum zijn en ik woon nog steeds hier dus zet ik eind datum van nu. is dat ook goed?
Thanks
Wat heb je ingevuld in vakje van PROVINCE or STATE?
Ik woon in noord brabant maar die past er niet in dus heb ik maar postcode ingezet. Is dat goed?
en bij vakje van TO MONTH YEAR van applicant's last address outside the united states of more than 1 year kan ik niet present time zetten. Het moest datum zijn en ik woon nog steeds hier dus zet ik eind datum van nu. is dat ook goed?
Thanks
Re: Vraagje over G-325a form
Ze vragen niet naar postcode, dus dat zou ik sowieso niet invullen. Gewoon noord brabant invullen, aangezien het maar 1 letter niet past. Of N. Brabant. Dat past wel. In de US gebruiken ze Vrijwel overal N, S, E,en W voor richting.
Wat betreft je tweede vraag: het bovenste hokje heeft am zichzelf al present time. Aangezien je niet op twee plekken tegelijk ingeschreven kan staan, moet dat je huidige adres zijn.
Wat betreft je tweede vraag: het bovenste hokje heeft am zichzelf al present time. Aangezien je niet op twee plekken tegelijk ingeschreven kan staan, moet dat je huidige adres zijn.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Vraagje over G-325a form
Dank je wel. Ik heb inmiddels opgestuurd naar mijn vrouwClint schreef:Ze vragen niet naar postcode, dus dat zou ik sowieso niet invullen. Gewoon noord brabant invullen, aangezien het maar 1 letter niet past. Of N. Brabant. Dat past wel. In de US gebruiken ze Vrijwel overal N, S, E,en W voor richting.
gr michel