Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Drop-off kosten Alamo (USAreisen.de)
Re: Drop-off kosten Alamo (USAreisen.de)
Nee hoor wij hebben SFO-Denver en heb het hele verhaal bevestigd gekregen van usareisen.de. Geen drop-off kosten dus.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
In april van Denver naar L.A. gereden. Via usa reisen Alamo de auto gehuurd. Er kwamen geen drop off kosten bij!
Veel plezier!
Veel plezier!
- tofke
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Beste forumleden,
Binnen 10 dagen vertrekken we weeral naar The USA alles is geboekt alleen de wagen moeten we nog boeken, ik heb vorig jaar via dit forum geboekt (eautohuur) en dat was allemaal prima gegaan we hebben toen in Seattle de auto opgehaald en ook terug afgeleverd...
Nu vetrekken we van Denver (Colorado) en we leveren de auto in San diego (California) terug in...nu kwam er maar liefst 750 dollar one way kosten bij ! Kan dit?
Nu las ik als je via usareisen.de boekt bij alamo dat je dit niet moet betalen is dit echt zo ? Want 750 dollar is meer dan de totale huur van de wagen!!!
Weet iemand hoe en waar ik het beste de auto huur liefst zonder one way kost
Alle reacties zijn welkom
Alvast bedankt!
MVG
Tofke
Binnen 10 dagen vertrekken we weeral naar The USA alles is geboekt alleen de wagen moeten we nog boeken, ik heb vorig jaar via dit forum geboekt (eautohuur) en dat was allemaal prima gegaan we hebben toen in Seattle de auto opgehaald en ook terug afgeleverd...
Nu vetrekken we van Denver (Colorado) en we leveren de auto in San diego (California) terug in...nu kwam er maar liefst 750 dollar one way kosten bij ! Kan dit?
Nu las ik als je via usareisen.de boekt bij alamo dat je dit niet moet betalen is dit echt zo ? Want 750 dollar is meer dan de totale huur van de wagen!!!
Weet iemand hoe en waar ik het beste de auto huur liefst zonder one way kost

Alle reacties zijn welkom
Alvast bedankt!
MVG
Tofke
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Drop-off kosten betaal je als je de auto niet op dezelfde plek inlevert als waar je hem hebt opgehaald. Er zijn daarbij enkele uitzonderingen: meestal betaal je geen drop-off kosten als je binnen dezelfde staat blijft, en ook tussen enkele staten onderling worden die kosten niet berekend (bijvoorbeeld California - Nevada). Die uitzonderingen vind je altijd in de voorwaarden van de maatschappij, en zijn meestal gekoppeld aan de verhuurder, niet aan de tussenpersoon. Als je drop off kosten moet betalen, is dat per verhuurder verschillend, die voorwaarden moet je dus goed doornemen. Een voordelige keuze is dan vaak National, omdat je bij National maximaal $300 (of was het $250) drop off kosten betaalt, ongeacht waar je de auto inlevert. National is overigens het zusje van Alamo. Bij andere maatschappijen betaal je vaak forse bedragen als de afstand tussen ophaalpunt en inleverpunt behoorlijk groot is. Hertz, Avis, Alamo, Dollar en National hebben dus allemaal een ander beleid voor de drop-off kosten, dus het kan zich zeker goed lonen om te kijken naar de verschillende voorwaarden en daar de huur op af te stemmen.
Op USA-Reisen.de vind je die voorwaarden wel terug, bij eautohuur zul je er een telefoontje aan moeten wagen. Maar in mijn ervaring maakt het voor de drop-off kosten niet uit waar je de auto huurt, bij USA-reisen of bij eautohuur, de drop-off kosten zullen hetzelfde zijn, tenzij een bepaalde tussenpersoon een actie heeft bijvoorbeeld.
Op USA-Reisen.de vind je die voorwaarden wel terug, bij eautohuur zul je er een telefoontje aan moeten wagen. Maar in mijn ervaring maakt het voor de drop-off kosten niet uit waar je de auto huurt, bij USA-reisen of bij eautohuur, de drop-off kosten zullen hetzelfde zijn, tenzij een bepaalde tussenpersoon een actie heeft bijvoorbeeld.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Klopt absoluut!tofke schreef:Nu las ik als je via usareisen.de boekt bij alamo dat je dit niet moet betalen is dit echt zo ? Want 750 dollar is meer dan de totale huur van de wagen!!!
Vrienden van ons begonnen hun vakantie in Denver en de planning was om te eindigen in Las Vegas. Maar dan betaal je inderdaad drop-off kosten. Planning werd omgegooid en in plaats vanaf Las Vegas naar huis te vliegen, vlogen ze vanaf Los Angeles (California dus) en de drop-off kosten vervielen.
Bij USAreisen is er bij Alamo dus geen drop-off kosten tussen Colorado en California

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
BronEinweggebühren
Einwegmieten sind mit allen Fahrzeugkategorien möglich.
Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen den Flughafenstationen Seattle SEA und Los Angeles LAX/San Francisco SFO, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida. Cabrios mit Annahme in San Francisco in Juli/August: 350 US-$.
Einwegmieten mit Navigationssystem sind nur zwischen Stationen die Navigation anbieten möglich.
Einwegmieten nach Kanada sind nur auf Anfrage möglich.
Für alle anderen Einwegmieten ist bei Anmietung vor Ort abhängig von der Distanz zwischen Anmiet- und Abgabestation die folgende Gebühr zu bezahlen:
0 bis 200 Meilen 99 US-$
201 bis 500 Meilen 150 US-$
501 bis 1000 Meilen 300 US-$
1001 und mehr Meilen 500 US-$
Bei den genannten Kosten für Einwegmieten handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben,die sich im Laufe der Saison ohne Vorankündigung ändern können. Alle vor Ort zu zahlenden Beträge verstehen sich zuzüglich der örtlichen Steuern (Sales Tax).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- tofke
- Amerikafan
Amai bedankt voor de snelle reacties!!
@space: Ja ik hoop dat je gelijk hebt maar dat zal ook wel heb juist eens gekeken op hun website usareisen en het staat er idd op wel in het duits zoals Jasmino zegt:
Es werden keine gebuhren verlangt fur mieten zwischen Kalifornien und Colorado...dus mijn duits is niet zo goed maar ik ga er vanuit dat hier geen kosten aan verbonden zijn?
Dat scheelt ons ff 750 dollar!!!
Eigenlijk raar dat er zoveel verschil op zit van prijs...
Nogmaals bedankt iedereen!
Tofke
@space: Ja ik hoop dat je gelijk hebt maar dat zal ook wel heb juist eens gekeken op hun website usareisen en het staat er idd op wel in het duits zoals Jasmino zegt:
Es werden keine gebuhren verlangt fur mieten zwischen Kalifornien und Colorado...dus mijn duits is niet zo goed maar ik ga er vanuit dat hier geen kosten aan verbonden zijn?

Dat scheelt ons ff 750 dollar!!!

Eigenlijk raar dat er zoveel verschil op zit van prijs...
Nogmaals bedankt iedereen!
Tofke
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat betekent het inderdaad. USA-reisen.de heeft ook een engelstalige website, en daar vind ik deze tekst:
Het valt me nu trouwens op dat op de engelstalige website van USA Reisen alleen maar Dollar, National en Alamo worden genoemd. Avis en Hertz zijn hier niet te vinden. Dat is toch raar?
One-Way Rental Fees
One-Way rentals are possible for all vehicle categories.
There will be no one-way fee within the states of California (Exception: Convertibles picked up in San Francisco and returned in a different location in July and August are subject to a special $350 one-way fee.), Florida, and Hawaii. Nor will there be a charge for rentals between California and Nevada, between California and Colorado, between Airport Station Seattle SEA and Los Angeles LAX/San Francisco SFO, between Arizona and Nevada, between California and Arizona, as well as between Georgia and Florida.
One-Way rentals including a navigation system are only possible between two stations that offer navigation systems.
One-Way rentals to Canada are available by special request only.
For all one-way rentals a fee will have to be paid at the rental pick up station. The fee will depend on the distance between the Pick Up and Drop Off Stations:
0 to 200 Miles 99 US-$
201 to 500 Miles 150 US-$
501 to 1000 Miles 300 US-$
1001 and more Miles 500 US-$
The given fees reflect the current pricing, however the fees are subject to change during the season without prior notice. All fees will be paid upon rental pick up and local taxes will be added.
ALL ONE-WAY FEES ARE IN ADDITION TO THE RENTAL PRICE

Het valt me nu trouwens op dat op de engelstalige website van USA Reisen alleen maar Dollar, National en Alamo worden genoemd. Avis en Hertz zijn hier niet te vinden. Dat is toch raar?
Winston Churchill
Winston Churchill
In dit geval denk ik inderdaad dat het klopt, maar hou de kleine lettertjes wel goed in de gaten bij usareisen.de, want ik kreeg vorige week te horen dat ik een drop-off fee van $250 moest betalen omdat ik mijn auto ophaalde bij de locatie Seattle Airport en terug zou brengen bij de locatie Seattle Downtown (12 miles verderop). Ook dat wordt onder een one-way rental verstaan.
- tofke
- Amerikafan
Juist eens gekeken op de website zelf van Alamo en die rekenen ook 300 dollar drop fee kosten aan en bij usareisen niet?
Op de luchthaven van Denver moet ik mij toch gewoon aanmelden bij Alamo of niet? Ook al boek ik via usareisen.de (alamo)
En ik veronderstel dat er toch shuttlebusjes rijden van de luchthaven tot aan de locatie van de autoverhuurmaatschappij?
Graag reacties
Alvast bedankt!!!
Tofke
Op de luchthaven van Denver moet ik mij toch gewoon aanmelden bij Alamo of niet? Ook al boek ik via usareisen.de (alamo)
En ik veronderstel dat er toch shuttlebusjes rijden van de luchthaven tot aan de locatie van de autoverhuurmaatschappij?
Graag reacties

Alvast bedankt!!!
Tofke
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ja, er rijden shuttlebusjes om je naar de verhuurder te brengen.
Het klopt ook dat je bij boeken via usareisen.de geen drop-off kosten hebt en rechtstreeks bij Alamo wel, usareisen.de onderhandeld dat met Alamo, dus in dit geval zou ik zeker via usareisen.de boeken. En je haalt je auto gewoon op bij Alamo.
Het klopt ook dat je bij boeken via usareisen.de geen drop-off kosten hebt en rechtstreeks bij Alamo wel, usareisen.de onderhandeld dat met Alamo, dus in dit geval zou ik zeker via usareisen.de boeken. En je haalt je auto gewoon op bij Alamo.
- tofke
- Amerikafan
Hoi iedereen,
We zijn juist thuis van een fantastische reis!
Ik wil iedereen nog bedanken vooral spaceace,Jasmino en Harry
voor de tips van de autohuur
Het was allemaal heel goed meegevallen en we hadden een geweldige auto een dodge charger!3.6 v6
Hadden via usareisen geboekt (alamo) en alles ging heel vlot en ze stelden geen onozel vragen ofzo
Enkel de roadassistence hadden we erbij genomen was ong 7$ per dag ...en geen drop-off kosten
Grtjs
Tofke
We zijn juist thuis van een fantastische reis!
Ik wil iedereen nog bedanken vooral spaceace,Jasmino en Harry

Het was allemaal heel goed meegevallen en we hadden een geweldige auto een dodge charger!3.6 v6
Hadden via usareisen geboekt (alamo) en alles ging heel vlot en ze stelden geen onozel vragen ofzo

Enkel de roadassistence hadden we erbij genomen was ong 7$ per dag ...en geen drop-off kosten

Grtjs
Tofke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht