Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegtickets? Bart? en Cd's mee? nationale park pass?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Joyce
Amerika-ontdekker

Vliegtickets? Bart? en Cd's mee? nationale park pass?

Bericht door Joyce »

Hallo allemaal,

Ik heb deze site al honderd keer doorgelezen en over 3 weken is het zover dan gaan we naar san fransisco en gaan we reizen door het zuidwesten.

mijn vraag is: waar kan ik in yoshue tree park een nationale park pass kopen?

vraag 2: wij hebben via hertz een huurauto gehuurd, maar mag je gekopieerde of eigen gemaakte cd's meenemen??

vraag 3: je moet je vliegticket (terugreis) bevestigen, wie weet hoe lang dat van te voren kan? en het nummer van airport van SF??

vraag 4: wij hebben uitgezocht dat we met de BART naar S.F. kunnen maar we moeten helemaal naar lombert street wie kan ons helpen om daar te kopen, tips zijn welkom of verwijzingen.

Bedankt alvast,

liefs Joyce
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

vraag 2: wij hebben via hertz een huurauto gehuurd, maar mag je gekopieerde of eigen gemaakte cd's meenemen??
Ja
vraag 3: je moet je vliegticket (terugreis) bevestigen, wie weet hoe lang dat van te voren kan? en het nummer van airport van SF??
Dit was ooit zo, hoeft nu niet meer
vraag 4: wij hebben uitgezocht dat we met de BART naar S.F. kunnen maar we moeten helemaal naar lombert street wie kan ons helpen om daar te kopen
http://www.sftravel.com/lombard-crooked-street-map.html
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Vliegtickets? Bart? en Cd's mee? nationale park pass?

Bericht door Coyote »

Joyce schreef:mijn vraag is: waar kan ik in yoshue tree park een nationale park pass kopen?
Joyce,

de nationale park pass koop je gewoon bij de ingang van het park. I.p.v. de entree koop je de pas en kun je er gelijk gebruik van maken.

Fijne vakantie!

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
HannyUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door HannyUSA »

Wij hadden na een lange reis geen zin meer om met Bart naar SF te reizen en hebben vanaf het vliegveld een shuttlebus genomen. Voor 15 dollar per persoon werden we voor het hotel afgezet.
We zijn wel (zonder bagage) naar de Lomberd Street gelopen en het is daar erg steil in die omgeving. Was zonder koffers al vermoeiend :D .
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Dit was ooit zo, hoeft nu niet meer
Vorig jaar bij Delta moest ik 72 uur van te voren mijn terugreis telefonisch bevestigen en dit jaar bij United moest ik dat 48 uur van tevoren doen.

Dus naar mijn mening moet dat nog altijd.
16x USA / 30 staten
Marielle
Amerikafan

Bericht door Marielle »

Volgens mij kan je aan het reisbureau, als je daar je tickets hebt besteld, vragen of ze de terugreis gelijk bevestigen.
Minoes
Amerika-ontdekker

Bericht door Minoes »

Vorige week nog met United gevlogen. We hoefden niets te bevestigen.
Ik zou voor de zekerheid de reisorganisatie dan wel United zelf vragen wat in jouw geval moet gebeuren.

Minoes
Joyce
Amerika-ontdekker

Bericht door Joyce »

Bedankt iedereen voor de snelle reactie's

wij vliegen via north west airlines, dus ik ga het reisbureau nog effe bellen.

waar op het airport kan je een shutle busje instappen??? moet je dan in de rij gaan staan??

en heeft iemand nog leuke tips om te doen?

gr joyce
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Terugreis herbevestigen is iets achterhaalds uit een grijs veleden.
Tegenwoordig hoef je bij geen een mij meer je vlucht te bevestigen.
Ik vlieg 2 a 3 x per jaar de grote plas over, en heb inmiddels KLM, Continental, United, Delta en Icelandair gehad, en nergens is het nodig.
Op de meeste luchthavens is een 'ground transportation desk', daar kun je info halen over de diverse shuttlebusjes.
Als je met 4 personen bent is een taxi trouwens vaak goedkoper dan een busje.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
arthur
Amerika-ontdekker

Bericht door arthur »

Hoi Joyce,
Wij gaan volgende week voor de zoveelste keer naar SF en nemen daar
ook altijd de shuttle.In de terminal hangen de bordjes DOOR TO DOOR
eenmaal buiten staan er een stuk of tien. Pr vakantie....
Arthur.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

1. Reeds beantwoord. Het is Joshua Tree NP
2. Als je pech hebt heeft de auto een cassettespeler en geen cd, maar na diverse klachten is Hertz ertoe overgegaan de Fords met cd speler uit te rusten.
3. Herbevestigen. Moest altijd maar de laatste 20 jaar nooit meer gedaan. Flauwekul. Dient alleen om claims te voorkomen. Registratie is een mess.
4. Het is Lombard Street. Vraag reeds beantwoord.
YH ook wel " De Zeikerd" -lol-
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer