Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Broadway uitverkocht! Waar nog meer te koop?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Bjorard
Amerika-ontdekker

Broadway uitverkocht! Waar nog meer te koop?

Bericht door Bjorard »

Goedemorgen mensen!

Wij gaan volgende maand naar NYC en willen naar The Book of Mormon. Blijkbaar verkoopt de show razendsnel, want eerst waren er nog genoeg kaarten en nu is het uitverkocht.

Nu is mijn vraag waar ik eventueel nog meer, via een veilige verkoop, kaartjes kan kopen. In Nederland hebben we dat ook dat er ook andere sites nog kaarten aanbieden, maar waar later blijkt dat het oplichting is. En aangezien ik niet bekend ben met de verkoopsites van kaartjes in de VS vraag ik het jullie. Denk vast wel dat één van jullie eens kaartjes heeft gekocht buiten het officieel kanaal van Broadway en waar het ook goed ging.

Hoor graag jullie verhalen/ervaringen, en wat we het beste kunnen doen.
pindatom
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Broadway uitverkocht! Waar nog meer te koop?

Bericht door pindatom »

Via stubhub.com!
Bjorard
Amerika-ontdekker

Bericht door Bjorard »

pindatom schreef:Via stubhub.com!
En waarom adviseer je deze? Ervaring mee? Is deze algemeen bekend en betrouwbaar?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Stubhub.com is betrouwbaar. Je zou ook ticketmaster.com kunnen proberen, ook betrouwbaar.
Nienke2010
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Nienke2010 »

Als je in Nederland geen tickets meer kan kopen, kan je alleen daar ter plekke nog kopen. Of bij het theater zelf op bij de ticketsbox op Times Square.
Succes.
Bjorard
Amerika-ontdekker

Bericht door Bjorard »

Bij stubhub hebben ze inderdaad nog kaarten, maar helaas wel peperduur :,( Dus dat het gaat het helaas niet worden. Iemand een aanrader voor een andere musical?
Bjorard
Amerika-ontdekker

Bericht door Bjorard »

Nienke2010 schreef:Als je in Nederland geen tickets meer kan kopen, kan je alleen daar ter plekke nog kopen. Of bij het theater zelf op bij de ticketsbox op Times Square.
Succes.
Denk je dat ze dan nog kaarten zullen hebben als het nu al uitverkocht is?
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Er zijn zoveel musicals, en kwalitatief zijn ze allemaal supergoed. Ik zou gewoon naar een TKTS gaan (die bij South Street Seaport is een stuk rustiger dan die op TS) en daar kaartjes voor de helft halen voor een van de musicals. Wij zijn begin dit jaar toen bij Memphis terecht gekomen. Was echt superleuk!
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Bjorard
Amerika-ontdekker

Bericht door Bjorard »

analogkid schreef:Er zijn zoveel musicals, en kwalitatief zijn ze allemaal supergoed. Ik zou gewoon naar een TKTS gaan (die bij South Street Seaport is een stuk rustiger dan die op TS) en daar kaartjes voor de helft halen voor een van de musicals. Wij zijn begin dit jaar toen bij Memphis terecht gekomen. Was echt superleuk!
TKTS?

TS?

Ken deze afkortingen niet. Ik ben nieuw in de VS :)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Bjorard schreef: TKTS?

TS?

Ken deze afkortingen niet. Ik ben nieuw in de VS :)
Ik zal als voorzitter van de BTA (de Bond Tegen Afkortingen; versla ze met hun eigen wapens) deze vraag maar even beantwoorden. TS staat voor Times Square.
TKTS is de organsatie die onverkochte kaartjes voor voorstellingen met korting te koop aanbiedt. Ze hebben drie kantoren in NY (oeps nou doe ik het ook; ik bedoel New York). Een van die kantoortjes zit op TImes Square. Zie:
http://www.tdf.org/TDF_ServicePage.aspx?id=56

Martin
Nienke2010
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Nienke2010 »

Je weet maar nooit of ze daar nog tickets hebben, misschien wel bestelde maar niet afgehaalde tickets?
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Louise »

Wij waren op 13/7 in New York en hoewel het niet in de planning lag zijn we wel weer naar een musical geweest. We zijn naar de TKTS op Times Square geweest, omdat die het dichtst bij ons hotel was. We kochten zo rond 16.30 uur 3 kaartjes voor Mary Poppins voor 50% off en de kaarten waren dan nu 64 dollar(kan je na gaan hoe duur ze normaal zijn!) en de voorstelling begon op acht uur.
Er zij altijd nog wel kaartjes beschikbaar, maar als je met korting wilt, is het dan wel voor die middag of avond.
In ieder geval.... heel veel plezier!!
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

En buiten Broadway is er nog veel meer toneel te zien en te horen. Kijk eens in New York Magazine, of de Village Voice (of lees hieronder over First Avenue). Broadway is inderdaad de top, maar de rest is bepaald niet slecht, integendeel. Er is relatief weinig werk op Broadway en al dat theatertalent wil niet stilzitten en vastroesten in afwachting van hun volgende rol.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
mstet89
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door mstet89 »

Book of Mormon is inderdaad heel erg popular, misschien maak je kans om tickets te scoren door een paar dagen voor de voorstelling naar het theater zelf te gaan. Misschien hebben ze nog wat kaartjes over.
Je hebt misschien een kleine kans bij de TKTS booth op Times Square, ik heb zelf de musical daar nog nooit in de verkoop gezien. Wil je hier toch kaartjes kopen bij de TKTS wees dan minstens een uur voor de opening van de TKTS op Times Square zodat je in de rij kan gaan staan, op de rode borden staat wat er die dag word aangeboden en wat de korting is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer